Pierburg 2E2 - zalewa?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pierburg 2E2 - zalewa?
rozebralem dzis ten zaworek wzbogacenia mieszanki i ta uszcelka z dziurkami byla dobra zadnej dziurki czy cos takiego jedynie jak rozpolowilem nozykiem na pol ten element zobaczylem taka membranke z sitkiem i te sitko bylo bardzo zabrudzone nie dalo sie tego wyczyscic wiec na probe wycielem te sitko.
zlozylem wszystko i samochod wcale nie chodzi na benzynie a wczesniej byly takie objawy jak u kolegi jarek43_16, co to moze byc?
zlozylem wszystko i samochod wcale nie chodzi na benzynie a wczesniej byly takie objawy jak u kolegi jarek43_16, co to moze byc?
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Pierburg 2E2 - zalewa?
Ale tam żadnego sitka nie ma, może ta membranka tak sparciała, że wydaje ci się że to sitko, zrób zdjęcie najlepiej tego.
http://www.gaznik.pl/membrana_ukl.wzb.m ... ladowe.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
jak ja dokupiłem tą membrankę to wygląda tak jak na zdjęciu to pomarańczowe, a stare miałem też takie tylko do okoła tego metalowego w środku była czarna gumowa memranka, tylko sparciała i było widać prześwity światła przez nią
a tak poza tematem i w temacie to przyszedł mi dzisiaj nowy siłownik pull-down, oryginalny
w czwartek może pobawię się z gaźnikiem
http://www.gaznik.pl/membrana_ukl.wzb.m ... ladowe.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
jak ja dokupiłem tą membrankę to wygląda tak jak na zdjęciu to pomarańczowe, a stare miałem też takie tylko do okoła tego metalowego w środku była czarna gumowa memranka, tylko sparciała i było widać prześwity światła przez nią
a tak poza tematem i w temacie to przyszedł mi dzisiaj nowy siłownik pull-down, oryginalny
w czwartek może pobawię się z gaźnikiem
Pierburg 2E2 - zalewa?
jarek43_16,
faktycznie nie widze tutaj zadnego sitka ale umnie bylo na 100% miedzy tymi elementami ktore sa tymi plastikami spiete wycielem te sitko i nic cisza
faktycznie nie widze tutaj zadnego sitka ale umnie bylo na 100% miedzy tymi elementami ktore sa tymi plastikami spiete wycielem te sitko i nic cisza
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Pierburg 2E2 - zalewa?
zrób zdjęcie jak to u ciebie wyglada, ale co jak co to tam żadnego sitka nie ma i raczej nie powinno być, tylko membranka z takim tłoczkiem
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Pierburg 2E2 - zalewa?
no i wymieniłem ten pull-down (nowy oryginalny) i chyba nie działa, bo znowu zalewa na zimnym, nie wiem czy przypadkiem źle podciśnienia nie podłączyłem, ale jeszcze może później to sprawdze, bo się zagrzał i normalnie chodził
później jak był zagrzany to ten siłownik był wysuniety, czy tak ma być?
Edit:
zamieniłem te wężyki i nadal to samo i mam teraz pytanie: jeden z tych wężyków z pull-down idzie do takiego, czegoś okrągłego (co to?) i dalej idzie ptrzez jakiś rozgałęźnik do kolektora ssącego i do serwa hamulców, mozliwe że to przez serwo może być zepsute, bo ogólnie samochód hamować hamuje, ale słabo
później jak był zagrzany to ten siłownik był wysuniety, czy tak ma być?
Edit:
zamieniłem te wężyki i nadal to samo i mam teraz pytanie: jeden z tych wężyków z pull-down idzie do takiego, czegoś okrągłego (co to?) i dalej idzie ptrzez jakiś rozgałęźnik do kolektora ssącego i do serwa hamulców, mozliwe że to przez serwo może być zepsute, bo ogólnie samochód hamować hamuje, ale słabo
Pierburg 2E2 - zalewa?
jarek43_16, mam dokladnie takie same objawy jak ty ale musze dodac ze jadac na benzynie gdy trzymam pedal gazu w jednym polozeniu to szarpie calym autem ale jak dam gaz do dechy idzie jak powinien a nawet leipiej i niema wolnych obrotow odrazu gasnie ale od biedy da sie jechac ale musze to zrobic bo np dzis nie umialem odpalic auta parownik zamarz i kaplica musialem ciepla woda lacl.
dzisiaj rozebralem gore gaznika aby sprawdzic plywak i nie bylo widac zadnego rozszczelniania czy dziurki wszystko wygladalo tak jak powinno przeczyscilem dysze poskladalem gaznik i dalej to samo.
co do tej membrany wzbogacenia mieszanki to zrobilem foto
na jednym ze zdjec przerobionym na paincie pokazuje gdzie mialem te sitko a dolkadnie znajdowalo sie tam gdzie niebieski tlo a poza byla normalna uszczelka a ja wycieem te sitko ale bez roznicy
jest wogole sens to robic czy lepiej znalezc jaks w pelni sprawny gaznik i skupic sie na nim?
dzisiaj rozebralem gore gaznika aby sprawdzic plywak i nie bylo widac zadnego rozszczelniania czy dziurki wszystko wygladalo tak jak powinno przeczyscilem dysze poskladalem gaznik i dalej to samo.
co do tej membrany wzbogacenia mieszanki to zrobilem foto
na jednym ze zdjec przerobionym na paincie pokazuje gdzie mialem te sitko a dolkadnie znajdowalo sie tam gdzie niebieski tlo a poza byla normalna uszczelka a ja wycieem te sitko ale bez roznicy
jest wogole sens to robic czy lepiej znalezc jaks w pelni sprawny gaznik i skupic sie na nim?
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Pierburg 2E2 - zalewa?
do zdjęcia nr 2: to gdzie to niebieskie, to u mnie była czarna membranka, sparciała i miejscami wyglądała jak sito, a w czerownych obramówkach była różowa czy tam jakaś membranka (uszczelka)
i żeby ci nie zalewało to musi ta membranka być szczelna, ona musi tak jakby być sklejona z tym metalowym co sprężynka w to wchodzi, to jest jedna całość, bo inaczej będzie zalewać
mam teraz założoną taką całościową bez tego czarnego, tylko w jednym kolorze taka co na środku jest zdjęcia http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=271540" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/membrana-wzbogacania- ... 51698.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jak pisał wcześniej "Pawł Marek" to jak masz na 3 zdjęciu tą uszczelke to narazie zrób podobną uszczelke bez tych 3 najmniejszych dziurek, np z dętki ja tak zrobiłem i będzie dobrze, dopóki nie zdobędziesz dobrej membranki
sens jest robić wg mnie, wystarczy troche poczytać na forum i gra gitara
apropo tego pull-down mojego to sie okazało że w podstawie gaźnika była zatkana dziurka od podciśnienia i była lipa
i żeby ci nie zalewało to musi ta membranka być szczelna, ona musi tak jakby być sklejona z tym metalowym co sprężynka w to wchodzi, to jest jedna całość, bo inaczej będzie zalewać
mam teraz założoną taką całościową bez tego czarnego, tylko w jednym kolorze taka co na środku jest zdjęcia http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=271540" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/membrana-wzbogacania- ... 51698.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jak pisał wcześniej "Pawł Marek" to jak masz na 3 zdjęciu tą uszczelke to narazie zrób podobną uszczelke bez tych 3 najmniejszych dziurek, np z dętki ja tak zrobiłem i będzie dobrze, dopóki nie zdobędziesz dobrej membranki
sens jest robić wg mnie, wystarczy troche poczytać na forum i gra gitara
apropo tego pull-down mojego to sie okazało że w podstawie gaźnika była zatkana dziurka od podciśnienia i była lipa
Pierburg 2E2 - zalewa?
jarek43_16, dzieki wielkie za pomoc mam nadzieje ze uda mi sie to zrobic z wasza pomoca
jeszcze pytanko co wsadzic miedzy te 2 elementy na 2 zdjeciu ta uszcelka z sitkiem tak jak powiedziales byla na stale z tym bolcem okroglym na srodku.tą 2 zrobie z detki
jeszcze pytanko co wsadzic miedzy te 2 elementy na 2 zdjeciu ta uszcelka z sitkiem tak jak powiedziales byla na stale z tym bolcem okroglym na srodku.tą 2 zrobie z detki
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Pierburg 2E2 - zalewa?
zrób narazie uszczelke do okoła, aby benzyna nie uciekała to wystarczy
co prawda będzie dało się normalnie odpalać, jeździć (ale będzie lipa) tyczy się to benzyny, na gazie ok będzie
co prawda będzie dało się normalnie odpalać, jeździć (ale będzie lipa) tyczy się to benzyny, na gazie ok będzie
Pierburg 2E2 - zalewa?
jarek43_16, jak narazie znalazlem taki element z auta ktore nie jezdzilo na gazie a na benie chodzilo sprawnie jutro zaloze i zobaczymy
zalezy mi zeby to chodzilo na benzynie bo wszystko juz mam z mechaniki ogarniete zostal tylko ten gaznik wiec licze na pomoc
zalezy mi zeby to chodzilo na benzynie bo wszystko juz mam z mechaniki ogarniete zostal tylko ten gaznik wiec licze na pomoc
Pierburg 2E2 - zalewa?
dzis ogarnelem pare gratow m.in ta membranke i wszysko chodzi jak powinno autko odpala od strzala trzyma rowniutko 1tys obrotow na zimnym 1200 takze jestem zadowolony dzieki za pomoc
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Pierburg 2E2 - zalewa?
dzisiaj kolejna próba reanimacji mojego pierburga, zakupiłem wężyk podciśnieniowy i powymieniałem wszystkie podciśnienia i efekt bardzo zaskakujący, bo już go tak nie muli ani na pb ani na lpg, ale dalej to samo z wolnymi obrotami przeważnie 1500 na rozgrzanym (chociaż może nie do końca, bo wskaźnik jest cały czas po skosie po lewej stronie i nie da rady do pionu go postawić) czasem przy przegazówce, ale to rzadko wskoczy na 1000. A jak przy tych 1500 wezmę ręką krzywkę pochnę na siłownik 3położeniowy to ma normalne obroty, więc pewnie wax trzeba wyregulować
-
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
- Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
Pierburg 2E2 - zalewa?
witam nie wiedziałem gdzie uderzyć z tym pytaniem,niech będzie tutaj...
co sie reguluje srubkami zaznaczonymi na zdjeciu nr 1 i nr 2 ?? i jeszcze jak to wyregulowac narazie tak na oko bez analizatora splalin dokrecac sruby zeby byla bogatsza mieszanka czy wykrecac ??
co sie reguluje srubkami zaznaczonymi na zdjeciu nr 1 i nr 2 ?? i jeszcze jak to wyregulowac narazie tak na oko bez analizatora splalin dokrecac sruby zeby byla bogatsza mieszanka czy wykrecac ??
Re: Pierburg 2E2 - zalewa?
jarek43_16 to rzadko wskoczy na 1000, to jest tak na chwilke, czy masz wtedy 1000 non-stop do nastepnego dodania gazu? bo jesli na chwile, to na tej krzywce masz mala srubke, sprobuj ja wykrecic, tak aby silownik 3-polozeniowy mniej otwieral przepustnice.ale dalej to samo z wolnymi obrotami przeważnie 1500 na rozgrzanym (chociaż może nie do końca, bo wskaźnik jest cały czas po skosie po lewej stronie i nie da rady do pionu go postawić) czasem przy przegazówce, ale to rzadko wskoczy na 1000. A jak przy tych 1500 wezmę ręką krzywkę pochnę na siłownik 3położeniowy to ma normalne obroty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość