Pierburg 2E2 - zalewa?

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jettaman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lut 10, 2010 09:19
Lokalizacja: rybnik

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jettaman » wt lut 22, 2011 20:06

rozebralem dzis ten zaworek wzbogacenia mieszanki i ta uszcelka z dziurkami byla dobra zadnej dziurki czy cos takiego jedynie jak rozpolowilem nozykiem na pol ten element zobaczylem taka membranke z sitkiem i te sitko bylo bardzo zabrudzone nie dalo sie tego wyczyscic wiec na probe wycielem te sitko.
zlozylem wszystko i samochod wcale nie chodzi na benzynie a wczesniej byly takie objawy jak u kolegi jarek43_16, co to moze byc?


moje aktualne wozidło viewtopic.php?f=87&t=333511

Obrazek

jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jarek43_16 » śr lut 23, 2011 00:34

Ale tam żadnego sitka nie ma, może ta membranka tak sparciała, że wydaje ci się że to sitko, zrób zdjęcie najlepiej tego.



http://www.gaznik.pl/membrana_ukl.wzb.m ... ladowe.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
jak ja dokupiłem tą membrankę to wygląda tak jak na zdjęciu to pomarańczowe, a stare miałem też takie tylko do okoła tego metalowego w środku była czarna gumowa memranka, tylko sparciała i było widać prześwity światła przez nią


a tak poza tematem i w temacie to przyszedł mi dzisiaj nowy siłownik pull-down, oryginalny :okej:
w czwartek może pobawię się z gaźnikiem :food:



Awatar użytkownika
jettaman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lut 10, 2010 09:19
Lokalizacja: rybnik

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jettaman » śr lut 23, 2011 16:17

jarek43_16,
faktycznie nie widze tutaj zadnego sitka ale umnie bylo na 100% miedzy tymi elementami ktore sa tymi plastikami spiete wycielem te sitko i nic cisza


moje aktualne wozidło viewtopic.php?f=87&t=333511

Obrazek

jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jarek43_16 » śr lut 23, 2011 18:03

zrób zdjęcie jak to u ciebie wyglada, ale co jak co to tam żadnego sitka nie ma i raczej nie powinno być, tylko membranka z takim tłoczkiem



jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jarek43_16 » sob lut 26, 2011 17:17

no i wymieniłem ten pull-down (nowy oryginalny) i chyba nie działa, bo znowu zalewa na zimnym, nie wiem czy przypadkiem źle podciśnienia nie podłączyłem, ale jeszcze może później to sprawdze, bo się zagrzał i normalnie chodził

później jak był zagrzany to ten siłownik był wysuniety, czy tak ma być?

Edit:
zamieniłem te wężyki i nadal to samo i mam teraz pytanie: jeden z tych wężyków z pull-down idzie do takiego, czegoś okrągłego (co to?) i dalej idzie ptrzez jakiś rozgałęźnik do kolektora ssącego i do serwa hamulców, mozliwe że to przez serwo może być zepsute, bo ogólnie samochód hamować hamuje, ale słabo



Awatar użytkownika
jettaman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lut 10, 2010 09:19
Lokalizacja: rybnik

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jettaman » pn lut 28, 2011 18:34

jarek43_16, mam dokladnie takie same objawy jak ty ale musze dodac ze jadac na benzynie gdy trzymam pedal gazu w jednym polozeniu to szarpie calym autem ale jak dam gaz do dechy idzie jak powinien a nawet leipiej i niema wolnych obrotow odrazu gasnie ale od biedy da sie jechac ale musze to zrobic bo np dzis nie umialem odpalic auta parownik zamarz i kaplica musialem ciepla woda lacl.

dzisiaj rozebralem gore gaznika aby sprawdzic plywak i nie bylo widac zadnego rozszczelniania czy dziurki wszystko wygladalo tak jak powinno przeczyscilem dysze poskladalem gaznik i dalej to samo.
co do tej membrany wzbogacenia mieszanki to zrobilem foto
ObrazekObrazekObrazekObrazek
na jednym ze zdjec przerobionym na paincie pokazuje gdzie mialem te sitko a dolkadnie znajdowalo sie tam gdzie niebieski tlo a poza byla normalna uszczelka a ja wycieem te sitko ale bez roznicy

jest wogole sens to robic czy lepiej znalezc jaks w pelni sprawny gaznik i skupic sie na nim?


moje aktualne wozidło viewtopic.php?f=87&t=333511

Obrazek

jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jarek43_16 » wt mar 01, 2011 00:32

do zdjęcia nr 2: to gdzie to niebieskie, to u mnie była czarna membranka, sparciała i miejscami wyglądała jak sito, a w czerownych obramówkach była różowa czy tam jakaś membranka (uszczelka)

i żeby ci nie zalewało to musi ta membranka być szczelna, ona musi tak jakby być sklejona z tym metalowym co sprężynka w to wchodzi, to jest jedna całość, bo inaczej będzie zalewać

mam teraz założoną taką całościową bez tego czarnego, tylko w jednym kolorze taka co na środku jest zdjęcia http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=271540" onclick="window.open(this.href);return false;

http://allegro.pl/membrana-wzbogacania- ... 51698.html" onclick="window.open(this.href);return false;


jak pisał wcześniej "Pawł Marek" to jak masz na 3 zdjęciu tą uszczelke to narazie zrób podobną uszczelke bez tych 3 najmniejszych dziurek, np z dętki ja tak zrobiłem i będzie dobrze, dopóki nie zdobędziesz dobrej membranki

sens jest robić wg mnie, wystarczy troche poczytać na forum i gra gitara :bajer:



apropo tego pull-down mojego to sie okazało że w podstawie gaźnika była zatkana dziurka od podciśnienia i była lipa :jezor:



Awatar użytkownika
jettaman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lut 10, 2010 09:19
Lokalizacja: rybnik

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jettaman » wt mar 01, 2011 11:41

jarek43_16, dzieki wielkie za pomoc mam nadzieje ze uda mi sie to zrobic z wasza pomoca
jeszcze pytanko co wsadzic miedzy te 2 elementy na 2 zdjeciu ta uszcelka z sitkiem tak jak powiedziales byla na stale z tym bolcem okroglym na srodku.tą 2 zrobie z detki


moje aktualne wozidło viewtopic.php?f=87&t=333511

Obrazek

jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jarek43_16 » wt mar 01, 2011 13:53

zrób narazie uszczelke do okoła, aby benzyna nie uciekała to wystarczy

co prawda będzie dało się normalnie odpalać, jeździć (ale będzie lipa) tyczy się to benzyny, na gazie ok będzie :ass:



Awatar użytkownika
jettaman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lut 10, 2010 09:19
Lokalizacja: rybnik

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jettaman » wt mar 01, 2011 20:20

jarek43_16, jak narazie znalazlem taki element z auta ktore nie jezdzilo na gazie a na benie chodzilo sprawnie jutro zaloze i zobaczymy
zalezy mi zeby to chodzilo na benzynie bo wszystko juz mam z mechaniki ogarniete zostal tylko ten gaznik wiec licze na pomoc


moje aktualne wozidło viewtopic.php?f=87&t=333511

Obrazek

Awatar użytkownika
jettaman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lut 10, 2010 09:19
Lokalizacja: rybnik

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jettaman » śr mar 02, 2011 21:57

dzis ogarnelem pare gratow m.in ta membranke i wszysko chodzi jak powinno autko odpala od strzala trzyma rowniutko 1tys obrotow na zimnym 1200 takze jestem zadowolony dzieki za pomoc


moje aktualne wozidło viewtopic.php?f=87&t=333511

Obrazek

jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jarek43_16 » pt mar 04, 2011 22:56

dzisiaj kolejna próba reanimacji mojego pierburga, zakupiłem wężyk podciśnieniowy i powymieniałem wszystkie podciśnienia i efekt bardzo zaskakujący, bo już go tak nie muli ani na pb ani na lpg, ale dalej to samo z wolnymi obrotami przeważnie 1500 na rozgrzanym (chociaż może nie do końca, bo wskaźnik jest cały czas po skosie po lewej stronie i nie da rady do pionu go postawić) czasem przy przegazówce, ale to rzadko wskoczy na 1000. A jak przy tych 1500 wezmę ręką krzywkę pochnę na siłownik 3położeniowy to ma normalne obroty, więc pewnie wax trzeba wyregulować



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: Pawel_Mk2 » ndz mar 06, 2011 20:07

witam nie wiedziałem gdzie uderzyć z tym pytaniem,niech będzie tutaj...
co sie reguluje srubkami zaznaczonymi na zdjeciu nr 1 i nr 2 ?? i jeszcze jak to wyregulowac narazie tak na oko bez analizatora splalin dokrecac sruby zeby byla bogatsza mieszanka czy wykrecac ??
Obrazek



lokacz2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob gru 11, 2010 17:08

Re: Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: lokacz2 » ndz mar 06, 2011 21:27

ale dalej to samo z wolnymi obrotami przeważnie 1500 na rozgrzanym (chociaż może nie do końca, bo wskaźnik jest cały czas po skosie po lewej stronie i nie da rady do pionu go postawić) czasem przy przegazówce, ale to rzadko wskoczy na 1000. A jak przy tych 1500 wezmę ręką krzywkę pochnę na siłownik 3położeniowy to ma normalne obroty
jarek43_16 to rzadko wskoczy na 1000, to jest tak na chwilke, czy masz wtedy 1000 non-stop do nastepnego dodania gazu? bo jesli na chwile, to na tej krzywce masz mala srubke, sprobuj ja wykrecic, tak aby silownik 3-polozeniowy mniej otwieral przepustnice.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość