Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami
Mam jeszcze jedno pytanie orientuje się ktoś może czy do 1.8 pf z golfa mk2 podejdzie sonda od 1.8 rp który siedział w jettcie?? Bo mam do kupienia używke orginał Boscha i tak się zastanawiam czy to nie było by lepsze rozwiązanie od kupna tej uniwersalnej.
"Fire & Ice"
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami
z RP-ka jest jedno kablowa sonda a PF ma 3 kable
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami
A więc tak sonda już ogarnieta taka jak trzeba 3 kablowa tyle że wtyczke musiałem przerobić... Auto chodzi równiej i jakby lepiej się zbiera co do spalania to jeszcze nie wiem bo dopiero dzisiaj ją zamontowałem kurde ale nadal odpala autko dopiero za 3 razem i przez pierwsze 5 min gasnie przy ostrym hamowaniu już sam nie wiem co to może być nie wiem czy kabli nie wymienic bo te co miałem ostatnio okazały się trefne i było przebicie wiec włożylem stare... Mase od alternatora sprawdzałem wszystko jest ok już nie mam pomysłu co to może być
"Fire & Ice"
Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami
Właśnie wiem że to wielka niewiadoma a nie chce bez sensu nie znając przyczyny pakować kolejne $$$ w auto zastanawiam sie czy to nie krokowy może spróbuje go przeczyścić ale bo auto w sumie ogólnie gasnie jak jade i wrzuce to tez gaśnie nie to że przy samym hamowaniu bardziej przy nagłym spadku obrotów. A może to przewody? Dzisiaj wieczorkiem zobacze czy nie maja przebicia jakiegoś. A co do krokowego to wie ktoś może jak go rozebrać?? Tylko tak żebym nie uszkodził bo całkiem biedy narobie
"Fire & Ice"
Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami
Ja wyczyściłem u siebie krokowca w PF-ie benzyna ekstrakcyjną. Chodzi jak nówka
"CATCH ME IF YOU CAN"
Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami
Aha a z ciekawości ciężko go rozebrać bo przyglądałem się mu i powiem szczerze że nie bardzo wiem jak do niego podejsc:D
"Fire & Ice"
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami
Siłowo. Musisz jakoś zeszlifować najlepiej mikrowiertarką z frezikiem zagniecenia które są na około cylindra metalowego w miejscu gdzie grubsza część wchodzi w cieńszą. Potem ostrożnymi stuknięciami młotka rozdzielą się cylindry i masz cały zaworek na wierzchu. Ta naprawa może się nie udać. Są już obecne zamienniki tych regulatorów albo można poszukać używanego w lepszym stanie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami
Koledzy podłączę się pod temacik. Mam taki problem w swoim PF:
Po odpaleniu auta jak jest zimny chodzi wszystko ok, a jak zagrzeje się silnik to gaśnie, po ponownym uruchomieniu odpala na jakieś 10-15 sekund gaśnie i tak wkoło. Po odłączeniu niebieskiego czujnika w trakcie tych 10-15 sekund objawy ustępują ale czuć spadek mocy. Po wymianie czujnika na nowy jest tak samo tak więc nie on tu jest tego przyczyną.
Co może być przyczyną tego zjawiska: Sonda?
Po odpaleniu auta jak jest zimny chodzi wszystko ok, a jak zagrzeje się silnik to gaśnie, po ponownym uruchomieniu odpala na jakieś 10-15 sekund gaśnie i tak wkoło. Po odłączeniu niebieskiego czujnika w trakcie tych 10-15 sekund objawy ustępują ale czuć spadek mocy. Po wymianie czujnika na nowy jest tak samo tak więc nie on tu jest tego przyczyną.
Co może być przyczyną tego zjawiska: Sonda?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami
Możliwe że sonda, możliwe też że jest za uboga mieszanka (śruba jest w rogu przepływomierza do regulacji.) Ale to nie wszystko, trzeba sprawdzić styczniki przy przepustnicy i przepływomierz , wyprzedzenie zapłonu i bardzo ważna jest szczelność dolotu na odcinku od przepływomierza do wtrysku plus odma węzyki podciśnieniowe, serwo i jego waż.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami
dziex
Ostatnio zmieniony sob sie 20, 2011 14:31 przez Rybson, łącznie zmieniany 1 raz.
"Fire & Ice"
Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami
Cześć Wszystkim
Jestem nowy na forum
Mam WV Golf'a 3 1.6 (benzyna)
Chciałbym żebyście poradzili Mi w moim problemie ,
wygląda on tak że przy dodawaniu nagle gazu
(np. przy wyprzedzaniu) obrotomierz nagle podskakuje na 4 tyś. obrotów
z 2 tyś. a auto nie przyspiesza - tak jakby sprzegło było naciśnięte .
W czym w tym przypadku musze szukać problemu ?
Mam jeszcze taki od pewnego czasu przy ruszaniu
i przy zmianie biegu na 2 szarpie autem
Dzięki z góry za odp.
Pozdr
Jestem nowy na forum
Mam WV Golf'a 3 1.6 (benzyna)
Chciałbym żebyście poradzili Mi w moim problemie ,
wygląda on tak że przy dodawaniu nagle gazu
(np. przy wyprzedzaniu) obrotomierz nagle podskakuje na 4 tyś. obrotów
z 2 tyś. a auto nie przyspiesza - tak jakby sprzegło było naciśnięte .
W czym w tym przypadku musze szukać problemu ?
Mam jeszcze taki od pewnego czasu przy ruszaniu
i przy zmianie biegu na 2 szarpie autem
Dzięki z góry za odp.
Pozdr
Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami
Do wymiany tarcza sprzegła ewidentnie sprzęgło Ci sie śłizga;)
"Fire & Ice"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości