problem z 2e2 golf 2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bombel-g2
- Użytkownik
- Posty: 360
- Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
- Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
- Kontakt:
problem z 2e2 golf 2
witam. problem tkwi w gaźniku 2e2 jest to silnik 1.8 audi -kod silnika YP -a komp w podszybiu to golf .jetta RF. (i nie wiem czy tu coś nie namieszane) ogólnie to ktoś włożył ten silnik do golfa.i nie wiem czy ten komputer w ogóle steruje tym silnikiem czy nie. ale do sedna-
sonda lambda nowa, świece nowe, kable dobre i kopuła również, w spalinach czuć nie przepalone paliwo i świece są zakopcone ale na sucho. nie są zalane. objaw taki jakby nie chciał sie do końca wkręcic na wysokie obroty -ale się jakoś drapnie-tylko z dziwnym drganiem i jakby nie chodził na 4 gary. na postoju obserwuje gaźnik jak pracuje i druga przepustnica się nie uchyla-i nie jestem w stanie stwierdzić czy podczas jazdy też-ogólnie jest brudniejsza niż ta główna(pierwszego działania). dysze paliwa w nich to 107 a druga 127.5
-węzyki podciśnienia całe
-podstawa gaźnika cała
-układ wzbogacenia mieszanki -odkręciłem i nie stwierdziłem pękniętych czerwonych membran(może nie dostrzegłem jakiegoś mikro pęknięcia???)-może wstawie kawałek dętki jak pisał kiedyś kolega PawełMarek
-pływak cały-nie tonie
.-powoli kończą mi sie pomysły a pali jak smok.....dziękuje za wszelkie mądre wskazówki
sonda lambda nowa, świece nowe, kable dobre i kopuła również, w spalinach czuć nie przepalone paliwo i świece są zakopcone ale na sucho. nie są zalane. objaw taki jakby nie chciał sie do końca wkręcic na wysokie obroty -ale się jakoś drapnie-tylko z dziwnym drganiem i jakby nie chodził na 4 gary. na postoju obserwuje gaźnik jak pracuje i druga przepustnica się nie uchyla-i nie jestem w stanie stwierdzić czy podczas jazdy też-ogólnie jest brudniejsza niż ta główna(pierwszego działania). dysze paliwa w nich to 107 a druga 127.5
-węzyki podciśnienia całe
-podstawa gaźnika cała
-układ wzbogacenia mieszanki -odkręciłem i nie stwierdziłem pękniętych czerwonych membran(może nie dostrzegłem jakiegoś mikro pęknięcia???)-może wstawie kawałek dętki jak pisał kiedyś kolega PawełMarek
-pływak cały-nie tonie
.-powoli kończą mi sie pomysły a pali jak smok.....dziękuje za wszelkie mądre wskazówki
Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problem z 2e2 golf 2
komp do gaźnika 2E2 nie istnieje
Sonda lambda do gaźnika 2E2 w związku z tym niepotrzebna w sumie nie wiadomo co tam masz, daj fotki gaźnika, daj numerek z niego co jest na pokrywie z boku nad napisem Pierburg to pomyślimy
Sonda lambda do gaźnika 2E2 w związku z tym niepotrzebna w sumie nie wiadomo co tam masz, daj fotki gaźnika, daj numerek z niego co jest na pokrywie z boku nad napisem Pierburg to pomyślimy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- bombel-g2
- Użytkownik
- Posty: 360
- Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
- Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
- Kontakt:
problem z 2e2 golf 2
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1fb ... 20910.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 9ed0591bf0" onclick="window.open(this.href);return false;
dokładnie ten
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 9ed0591bf0" onclick="window.open(this.href);return false;
dokładnie ten
Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problem z 2e2 golf 2
2E2, średnice dysz jakie podałeś nie występują Golfie, trochę za grube na 1.8 , gaźnik musi być z czegoś innego ale mało ważne to są niuanse.
Zacznij od oceny tych membran w zaworze wzbogacania - bo na to wskazują objawy że gaźnik przelewa .
Otwierającej się przepustnicy II stopnia nie zobaczysz, chyba że sobie kamerkę założysz albo na hamowni bo tylko pod obciążeniem się otwiera i przy otwartej chociaż do połowy przepustnicy I-stopnia, to w takich warunkach na wolnych obrotach silnik by ci wybuchł od ogromnych obrotów.
Zacznij od oceny tych membran w zaworze wzbogacania - bo na to wskazują objawy że gaźnik przelewa .
Otwierającej się przepustnicy II stopnia nie zobaczysz, chyba że sobie kamerkę założysz albo na hamowni bo tylko pod obciążeniem się otwiera i przy otwartej chociaż do połowy przepustnicy I-stopnia, to w takich warunkach na wolnych obrotach silnik by ci wybuchł od ogromnych obrotów.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- bombel-g2
- Użytkownik
- Posty: 360
- Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
- Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
- Kontakt:
problem z 2e2 golf 2
ok jutro jeszcze zobacze- z ciekawości rozebrałem jeszcze dzisiaj ori gaźnik z PN 1,6 i tam dysze są na przepustnicy pierwszej(głównej ) 105 a na drugiej 110- wiec dla silnika 1.8 dysza na głównej gardzieli 107 to chyba ok....ogólnie to auto dobrego kolegi - i też chodzi struty bo juz nie ma pomysłow-chyba kupi gaźnik po regeneracji-coś wspomniał.... dzięki
Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problem z 2e2 golf 2
dysze do 1.8 paradoksalnie są cieńsze jak do 1.6. ale tym się na razie nie martw to są różnica kilka setnych milimetra. Większe różnice są w wydajności pompki przyśpieszacza ale to potem. Sprawdź to przelewanie, ew zrób test z dezodorantem pod kątem szczelności podstawki, potem pomyślimy dalej.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- bombel-g2
- Użytkownik
- Posty: 360
- Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
- Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
- Kontakt:
problem z 2e2 golf 2
witam dziś. test dezodorantu brak jakichkolwiek wzrostów obrotów czyli ok. -w zaworek wzbogaceniA mieszanki wstawiona guma-wycięty kawałek dętki grubej-dalej to samo-auto jak gdyby ciut słabsze ale dalej problem z nie przepalanym paliwem który masakrycznie smierdzi z rury. do sprawdzenia jeszcze cały spód auta-wąż od paliwa-tzn przewód i zbiornik czy szczelny bo to małe nie porozumienie aby 60 km robić za 160zł byłem w szoku jak przyszło do tankowania.a dodam ze jest zima-tzn nie ma deptania bo ślisko-60-80 km/h max-jak wspomniałem strasznie śmierdzi nie przepalonym paliwem.świece dalej okopcone- nawet wrzucony był gaźnik drugi-taki sam po lpg wyczyszczony itd. ale było jeszcze gorzej-nie rozpędzał sie wogóle. i tak samo śmierdziało. kończą sie naprawde pomysły. i tu pytanieczy gażnik od tego pana po regeneracji bedzie ok.???-dzieki
http://moto.allegro.pl/gaznik-regenerow ... 91741.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moto.allegro.pl/gaznik-regenerow ... 91741.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problem z 2e2 golf 2
bombel-g2, gaźnik po regeneracji będzie pewnie ok, nawet cena umiarkowana.Tylko zebu był od 1.8
Nie za bardzo wiem teraz skąd u ciebie taki przepał.
Na tym etapie trzeba by zdjąć pokrywę z gaźnika i ocenić zaworek iglicowy - może on jest winien i powoduje nadmierny poziom paliwa w gaźniku albo pęknięty jest pływak - to są rzadkie awarie ale innych pomysłów w chili obecnej nie mam, chyba ze rozkalibrowane są dysze bo np ktoś drutem nieostrożnie je czyścił.
Nie za bardzo wiem teraz skąd u ciebie taki przepał.
Na tym etapie trzeba by zdjąć pokrywę z gaźnika i ocenić zaworek iglicowy - może on jest winien i powoduje nadmierny poziom paliwa w gaźniku albo pęknięty jest pływak - to są rzadkie awarie ale innych pomysłów w chili obecnej nie mam, chyba ze rozkalibrowane są dysze bo np ktoś drutem nieostrożnie je czyścił.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- bombel-g2
- Użytkownik
- Posty: 360
- Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
- Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
- Kontakt:
problem z 2e2 golf 2
zaworek iglicowy szczelnie zamyka.-sprawdzone-również pływak nie tonie. dzięki za czas poświęcony. dam znać jak się uporamy. pozdrawiam.
Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości