Cięzko Kreci. Pomoc

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
InsideVw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 09:36
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Cięzko Kreci. Pomoc

Post autor: InsideVw » czw gru 16, 2010 01:19

ile powinien miec Ah akumulator do mk II ??


Vw dla ludzi z Pasja...

Awatar użytkownika
janek1350
VW MANIAK
VW MANIAK
Posty: 459
Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
Kontakt:

Cięzko Kreci. Pomoc

Post autor: janek1350 » czw gru 16, 2010 11:12

http://www.akumulator.pl/samochody-osob ... torow.html" onclick="window.open(this.href);return false; według tej strony wychodzi ze 54ah.



Awatar użytkownika
InsideVw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 09:36
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Cięzko Kreci. Pomoc

Post autor: InsideVw » czw gru 16, 2010 11:24

Panowie Aku naładowany ocieplony , ale dalej ciezko mu.. dopiero tak po 5 minutach pracy mozna normalnie go odpalic ponownie


Vw dla ludzi z Pasja...

Awatar użytkownika
InsideVw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 09:36
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Cięzko Kreci. Pomoc

Post autor: InsideVw » czw gru 16, 2010 11:39

a jesli bedzie 50 ?? bo mam centra plus 50 ah na 400 pare czegos tam


Vw dla ludzi z Pasja...

Awatar użytkownika
InsideVw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 09:36
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Cięzko Kreci. Pomoc

Post autor: InsideVw » czw gru 16, 2010 11:42

janek1350, mi wyszło ze 44 ah centry


Vw dla ludzi z Pasja...

Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

Cięzko Kreci. Pomoc

Post autor: pancerniak665 » czw gru 16, 2010 13:30

InsideVw, kolego jak masz 50ah i 400va to powinien dać rade przekręcić.Ta druga wartość to voltamper czyli prąd dla rozrusznika.
dopiero tak po 5 minutach pracy mozna normalnie go odpalic ponownie
co to znaczy bo nie rozumiem


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

Awatar użytkownika
janek1350
VW MANIAK
VW MANIAK
Posty: 459
Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
Kontakt:

Re: Cięzko Kreci. Pomoc

Post autor: janek1350 » czw gru 16, 2010 14:19

InsideVw pisze:janek1350, mi wyszło ze 44 ah centry
To troche mało załuż mu akumulator conajmniej 50ah



Awatar użytkownika
binekbnk
Grupa Podlasie
Grupa Podlasie
Posty: 1361
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:51
Lokalizacja: Sidra (Podlasie)
Kontakt:

Cięzko Kreci. Pomoc

Post autor: binekbnk » czw gru 16, 2010 23:12

Zależy do jakiego silnika ja w swoim Pn mam aku już 2 lata 45Ah i nie mam najmniejszego problemu z odpaleniem rano, a co do ciężkiego kręcenia u mnie winowajcą był zapłon tylko nie pamiętam już czy za wczesny czy za późny, zaznacz czymś jak masz teraz zapłon ustawiony i spróbuj trochę przestawic w jedą i drugą stronę u mnie pomogło, najlepiej oczywiście było by ustawic go stroboskopem. Pozdrawiam :bigok:


MK2 TDI by BiNeK
viewtopic.php?f=87&t=574569
Obrazek

Awatar użytkownika
InsideVw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 09:36
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Cięzko Kreci. Pomoc

Post autor: InsideVw » pt gru 17, 2010 00:40

pancerniak665, jak go odpale po tych ciezkich mekach to jak juz sobie pochodzi pochodzi to po 5 minutach juz normalnie odpali jak go wyłacze


Vw dla ludzi z Pasja...

Awatar użytkownika
InsideVw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 09:36
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Cięzko Kreci. Pomoc

Post autor: InsideVw » pt gru 17, 2010 00:42

ja mam aku centra plus 50 ah i 400 czegos tam , a z kreceniem to tak jak by cos chamowało jak by sie nie chciało zakrecic a kreci powoli powoli i nagle strzyk taki i odpali
tak to wyglada


Vw dla ludzi z Pasja...

Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

Cięzko Kreci. Pomoc

Post autor: pancerniak665 » pt gru 17, 2010 10:16

kolego sprawdź rozrusznik bo może jemu jest jest ciężko.Weź na podmianke ze szrotu jakieś sensowne.Jak to nie rozrusznik to go po porstu oddasz,ale mi się wydaje że tuleje albo bendiks ni odbija


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

Awatar użytkownika
InsideVw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 09:36
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Cięzko Kreci. Pomoc

Post autor: InsideVw » pt gru 17, 2010 10:40

pancerniak665, Regeneracja była rozrusznika tak ze wiesz ..


Vw dla ludzi z Pasja...

Awatar użytkownika
InsideVw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 09:36
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Cięzko Kreci. Pomoc

Post autor: InsideVw » pt gru 17, 2010 11:56

a czy cewka ma jakis wpływ na krecenie ?? :chytry:


Vw dla ludzi z Pasja...

Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

Cięzko Kreci. Pomoc

Post autor: pancerniak665 » pt gru 17, 2010 13:01

cewka ma za zadanie zmienienie prądu niskiego(akumulator)na wysoki na świece.Więc sam sobie odpowiedz.
Generalnie chodzi o to że jak rozrusznik dobrze kręci a silnik nie odpala to może być cewka,przewody WN,świece.


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości