Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów

Post autor: vwEmil » pn paź 25, 2010 21:05

Witam, nie znam sie na gaźnikach, lookałem w szukaczu ale nie znalazłem rozwiązania dotyczącego mojego problemu. Auto odpala tylko po dodaniu gazu i nie ma wogóle wolnych obrotów. Klapka która jest u góry gaxnika jest uchylona na maxa. po jej przymknięciu auto odpala i pracuje normalnie. Prąd dochodzi do gaźnika. POMOCY



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów

Post autor: Paweł Marek » pn paź 25, 2010 22:38

Napisz czy na gorącym silniku jest to samo. Klapka ma być przymknieta na zimnym, od tego jest urządzonko w pokrywie 27 odkręc zobacz co tam się stało http://www.gaznik.pl/schemat_ideowy_pierburg_2e3.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Re: Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów

Post autor: vwEmil » wt paź 26, 2010 13:24

Rozebrałem to jak pisałeś. nie zauwazylem niczego podejrzanego i zlozylem i o dziwo klapka jest już uchylona na jakieś 4mm czyli tak jak powinno być. Ale silnik nadal nie odpala bez dodania gazu i nie ma wolnych obrotów. Co jest odpowiedzialne za wolne obroty?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów

Post autor: Paweł Marek » wt paź 26, 2010 14:21

dokładnie nie wiem poszukaj jest zdaje się dysza otwierana eklektrozaworem od tego


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów

Post autor: vwEmil » wt paź 26, 2010 18:20

rozkręciłem to i owo, przedmuchałem wszystkie dysze i podkręciłem przpustnice wolnych obrotów i odpalił po czym gasnie po około 20 sek do tego kopci szarym dymem jakby spalał olej. Wydaje mi sie że za dużo paliwa dostaję, nie wiem co z tym mogę zorbić bo wyczytałem że tu chyba nie ma regulacji dawki paliwa :/ Teraz jeszcze zauwazylem że leci lekko paliwo z tyłu gaźnika na tej takiej pompce która pracuję wraz z dodawaniem gazu - dostanę membramę w sklepie do czegos takiego czy tylko szrot?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów

Post autor: Paweł Marek » wt paź 26, 2010 20:33

membranę dostaniesz ale weź sobie na wzór starą bo w sklepach są z trzema długościami trzpieni i często nie umieją dobrać po katalogu, albo zbierz ten trzpień i taką sama kup.
Sprawdź czy gaźnik nie przelewa: zacznij od wykręcenia mambrany zaworu wzbogacania mieszanki pod pokrywka w kształcie rombu i zobacz czy nie jest dziurawa, maleńka dziurka w niej ledwo widoczna może spowodować przelewanie paliwa w gaźniku i takie objawy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów

Post autor: vwEmil » wt paź 26, 2010 22:30

wybacz może jestem tępy ale nie wiem o jakiej membramie mówisz mimo że dziś rozkrecalem gaźnik.... jest ta część wyszczególniona na schemaciue ideaowym?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów

Post autor: Paweł Marek » wt paź 26, 2010 22:46

nr 7


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

nogiln
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: wt paź 25, 2011 10:33
Auto: Golf 2 1.6
Silnik: PN

Re: Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów

Post autor: nogiln » pt kwie 27, 2012 18:43

Paweł Marek pisze: dysza otwierana eklektrozaworem od tego
Nie mam wolnych obrotów, wymieniłem gaźnik i jest to samo. Odpala po dodaniu gazu.Jak sprawdzić czy do tego elektrozaworu od dyszy dochodzi napięcie?



piotrek111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw lut 02, 2006 20:29
Lokalizacja: Nowa Sól

Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów

Post autor: piotrek111 » pt kwie 27, 2012 22:27

Ja kiedyś walczyłem z gaźnikiem tak jak Ty, podmieniłem od kumpla sprawny gaźnik i dalej było to samo. Po wielu bojach okazało się, że to czujnik halla. Jak masz możliwość to pożycz od kogoś aparat i będziesz wiedział.



nogiln
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: wt paź 25, 2011 10:33
Auto: Golf 2 1.6
Silnik: PN

Re: Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów

Post autor: nogiln » sob kwie 28, 2012 12:30

Za co dokładnie odpowiada czujnik halla? Znajomy mechanik mówi, że odpowiada za dawanie w odpowiednim momencie iskry.
Zauważyłem,że na zimnym nie gaśnie po zdjęciu stopy z pedała gazu, a jak się rozgrzeje to po zdjęciu nogi od razu gaśnie?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości