Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów
Witam, nie znam sie na gaźnikach, lookałem w szukaczu ale nie znalazłem rozwiązania dotyczącego mojego problemu. Auto odpala tylko po dodaniu gazu i nie ma wogóle wolnych obrotów. Klapka która jest u góry gaxnika jest uchylona na maxa. po jej przymknięciu auto odpala i pracuje normalnie. Prąd dochodzi do gaźnika. POMOCY
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów
Napisz czy na gorącym silniku jest to samo. Klapka ma być przymknieta na zimnym, od tego jest urządzonko w pokrywie 27 odkręc zobacz co tam się stało http://www.gaznik.pl/schemat_ideowy_pierburg_2e3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów
Rozebrałem to jak pisałeś. nie zauwazylem niczego podejrzanego i zlozylem i o dziwo klapka jest już uchylona na jakieś 4mm czyli tak jak powinno być. Ale silnik nadal nie odpala bez dodania gazu i nie ma wolnych obrotów. Co jest odpowiedzialne za wolne obroty?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów
dokładnie nie wiem poszukaj jest zdaje się dysza otwierana eklektrozaworem od tego
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów
rozkręciłem to i owo, przedmuchałem wszystkie dysze i podkręciłem przpustnice wolnych obrotów i odpalił po czym gasnie po około 20 sek do tego kopci szarym dymem jakby spalał olej. Wydaje mi sie że za dużo paliwa dostaję, nie wiem co z tym mogę zorbić bo wyczytałem że tu chyba nie ma regulacji dawki paliwa :/ Teraz jeszcze zauwazylem że leci lekko paliwo z tyłu gaźnika na tej takiej pompce która pracuję wraz z dodawaniem gazu - dostanę membramę w sklepie do czegos takiego czy tylko szrot?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów
membranę dostaniesz ale weź sobie na wzór starą bo w sklepach są z trzema długościami trzpieni i często nie umieją dobrać po katalogu, albo zbierz ten trzpień i taką sama kup.
Sprawdź czy gaźnik nie przelewa: zacznij od wykręcenia mambrany zaworu wzbogacania mieszanki pod pokrywka w kształcie rombu i zobacz czy nie jest dziurawa, maleńka dziurka w niej ledwo widoczna może spowodować przelewanie paliwa w gaźniku i takie objawy.
Sprawdź czy gaźnik nie przelewa: zacznij od wykręcenia mambrany zaworu wzbogacania mieszanki pod pokrywka w kształcie rombu i zobacz czy nie jest dziurawa, maleńka dziurka w niej ledwo widoczna może spowodować przelewanie paliwa w gaźniku i takie objawy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów
wybacz może jestem tępy ale nie wiem o jakiej membramie mówisz mimo że dziś rozkrecalem gaźnik.... jest ta część wyszczególniona na schemaciue ideaowym?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów
nr 7
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów
Nie mam wolnych obrotów, wymieniłem gaźnik i jest to samo. Odpala po dodaniu gazu.Jak sprawdzić czy do tego elektrozaworu od dyszy dochodzi napięcie?Paweł Marek pisze: dysza otwierana eklektrozaworem od tego
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: czw lut 02, 2006 20:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów
Ja kiedyś walczyłem z gaźnikiem tak jak Ty, podmieniłem od kumpla sprawny gaźnik i dalej było to samo. Po wielu bojach okazało się, że to czujnik halla. Jak masz możliwość to pożycz od kogoś aparat i będziesz wiedział.
Re: Pierburg 2E3 1,3 brak wolnych obrotów
Za co dokładnie odpowiada czujnik halla? Znajomy mechanik mówi, że odpowiada za dawanie w odpowiednim momencie iskry.
Zauważyłem,że na zimnym nie gaśnie po zdjęciu stopy z pedała gazu, a jak się rozgrzeje to po zdjęciu nogi od razu gaśnie?
Zauważyłem,że na zimnym nie gaśnie po zdjęciu stopy z pedała gazu, a jak się rozgrzeje to po zdjęciu nogi od razu gaśnie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości