RP dużo pali ....

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

anko1973
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob sty 23, 2010 01:35
Lokalizacja: Warszawa

RP dużo pali ....

Post autor: anko1973 » ndz paź 24, 2010 23:49

abrams
który nr pin to ja wiem - tylko jak sie do niego dobrać? tam się coś odkręca? czy dać se siana i skro kody mi mówią o sondzie to ja wymienić? patrząc na nią to jak była wymieniana to z 10 lat temu (a jeżdżę nim od 3).



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

RP dużo pali ....

Post autor: abrams » pn paź 25, 2010 16:54

wtyczki nie udało mi się rozbroic... ale zawsze miernikiem możesz sie podpiać gdzie kolwiek aby sprawdzić falowanie sondy :)... + sprawdzic przewod do sterownika...


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

anko1973
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob sty 23, 2010 01:35
Lokalizacja: Warszawa

RP dużo pali ....

Post autor: anko1973 » pt lis 05, 2010 17:08

abrams,
poddałem się i znalazłem - tak mi się wydaje - fachowca od gaxników i monowtrysków. przynajmniej jako pierwszy powiedział co może byc złe i dlaczego, powiedział ile bedzie kosztowac plus cześci. otóż w samym wtrysku jest stabilizator cisnienia paliwa, kótry ma membrane i sprężynę; po latach może sie to wszystko poluzować i zużyć - wymiana / regulacja moze pomóc.
natomiast ślady pliwa we mlodule wtryskowym nie musza byc paliwem tylko oprami oleju, mkótry dostaje sie przez rurkę idącą z głowicy cylindrów. jak uszczelka przy głowicy (chyba) nie trzyma dobrze to te opray dostaja się do modułu wtryskowego i wszystko sie brudzi. radą jest zrobienie trójnika na rurce i wyprowadzenie odpowietrzenia gdzieś pod silnik.
sonde tez wymieniłem - nie wiem czy stara była zła ale .... sparwdzenie jej kosztowałoby mnie tyle co kupno nowej więc ...

auto odebrałem tydzień temu więc nie wiem jaki to msa wpływ na spalanie ale auto pracuje na trcohe mniejszych obrotach, mniej szarpie przy zmianie biegów. za 2-3 tyg zobacze jak ze spalaniem



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

RP dużo pali ....

Post autor: abrams » pt lis 05, 2010 17:50

wszystko może się zepsuć :) ja akurat miałem drugi taki regulator :) a że moja ciekawość była ogromna to jeden rozebrałem ;) wiem jedno RP już nie może mi zrobić kuku ... chyba ze wypluje korbe albo coś podobnego :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

anko1973
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob sty 23, 2010 01:35
Lokalizacja: Warszawa

RP dużo pali ....

Post autor: anko1973 » pt lis 26, 2010 09:59

tak informacyjnie,
spalanie spadło wyraźnie, mam przejechane 300 km i jest połowa baku :okej: biorąc pod uwage to jest juz pomału zimno i po mieście jestem super zadowolny, jezdze mało więc po jakiś 500km zatankuję i zobaczymy ile wyszło;

wniosek miałems walnięta sondę i membrana była wyrobiona we wtrysku



Awatar użytkownika
sebool12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
Lokalizacja: Szczerców
Kontakt:

RP dużo pali ....

Post autor: sebool12 » czw mar 10, 2011 22:27

Mógłbyś napisać co dokładnie miałeś nie tak z elektryką? Bo mam identyczne objawy ;/


Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy :bajer:
:los2:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości