Problem z odpalaniem jak zimny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
Problem z odpalaniem jak zimny
Jedras1991, już najlepiej trup skoro bierze wodę i zalewa garki to przecież sama się nie dolewa a po dwa jak uszczelka jest wyrąbana to różne chece się dzieją. Wywala płyn chłodniczy po zapaleniu rozgrzaniu zostaw auto żeby przestygło jak najwiecej nie całkiem odkręć korek i zobacz czy wyrzuci płyn, ewentualnie odkręć korek zapal auto i patrz czy nie puszcza baniek przez zbiorniczek jak jest jakiś objaw to uszczelka (ona równie dobrze może być przyczyną gaśnięcia) a co do oleju to może być pompa padnięta ale wtedy to faktycznie jak kolega Jedras1991, pisze gra nie warta świeczki bo trzeba by go remontować (koszta duże naprawy) i lepiej kupić coś innego oczywiście sprawnego
passat b5 115KM AZM 2003r
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:45
- Lokalizacja: Łódź
Problem z odpalaniem jak zimny
No masz rację z uszczelką, jak kupiłem silnik g do wartka to jak ten debil go przełożyłem bez rozbierania. 1sza trasa i po 20km zapaliła się kontrolka oleju i licznik pika. Zaglądam pod maskę, płynu niema z wyrównawczym ale oleju jest 3x tyle co powinno (to nie był olej). Przyczyną było to że poprzedni właściciel nie dokręcił głowicy... w efekcie przypalone panewki, rysy na cylindrach. Remont jakieś 3,5k łącznie z kilkoma przeróbkami głowicy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z odpalaniem jak zimny
Nalać płyn (nie do pełna trochę ponad kreskę) zakręcić korek i zagrzać silnik do pełnej temperatury roboczej jeżdżąc lub na postoju, przestudzić uzupełnić płyn i wsio (nie śpieszyć się nie odkręcać korka do dolania bez przechłodzenia silnika - będzie gejzer jeślim jeszcze jakaś bania gazowa została w układzie )- . Problemy daje wężyk odpowietrzający do zbiorniczka warto sprawdzić - dmuchnąć czy drożny
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
Problem z odpalaniem jak zimny
pompy no też ale sprawdź ją czy ma odpowiednie cisnienie nie pamietam jakie ale chyba 3atm
passat b5 115KM AZM 2003r
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:45
- Lokalizacja: Łódź
Problem z odpalaniem jak zimny
Mówisz o 3barach w wodzie czy oleju? Bo wodna to raczej na mniejszym chodzi... Olej to ma 3 bary jak zimny, przy rozgrzanym od 3tyś 2,5 i tak zostaje.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
Problem z odpalaniem jak zimny
Jedras1991, sorry nie zauważyłem że mi karty się przełączyły... nie do tego temtu zignoruj to
passat b5 115KM AZM 2003r
Problem z odpalaniem jak zimny
acha czyli te bombelki w zbiorniczku wyrownawczym to samoczynne odpowietrzanie ukladu
Problem z odpalaniem jak zimny
jaki wchodzi filtr paliwa do golfa 1.3 benzyna rocznik 89?? i gdzie on jest bo chcailem wymienic i nie widze
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
Problem z odpalaniem jak zimny
jest przy pompie paliwa tej na zewnątrz nie w tej w baku zobaczysz wygląda jak walec wielkości 15 na 7 (wymiary na oko podawane)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=260904" onclick="window.open(this.href);return false; tu masz zdjęcie to jest ta z napisami 1.3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=260904" onclick="window.open(this.href);return false; tu masz zdjęcie to jest ta z napisami 1.3
passat b5 115KM AZM 2003r
Problem z odpalaniem jak zimny
no a wiec z tym moim golfikiem jest tak niby silnik trup ale cisnienie oleju ma dobre, wody tez wiec pozostaje sprawdzic jedynie wtryski czy nie leja
Problem z odpalaniem jak zimny
przez odpalanie i spalanie wiązało sie to ze wtryski sonda i katalizator byly odlaczone, nie wiem w jaki sposób Ale mechanik mi tak powiedzial i teraz jest cacy. Co do odpalania to mam aku który sam mi sie rozladowuje wiec nie chce odpalac, a mam pytanie na biegu jalowym obroty sie wachaja wiec mechanik mi powiedzial ze gdzies musi byc pomieszana elektryka jak mozna do tego dojść? Czy duzo nad tym pracy by bylo? No bo jak jeżdżę to silnik przez te wachania czasem gasnie jak wciskam sprzeglo
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
Problem z odpalaniem jak zimny
skład mieszanki może najzwyczajniej źle wyregulowany
passat b5 115KM AZM 2003r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości