Problem z odpalaniem jak zimny

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Problem z odpalaniem jak zimny

Post autor: Damian3942 » sob paź 16, 2010 14:48

zależy od przekaźnika podobno ale tj 1-2 sek zawsze tak samo


passat b5 115KM AZM 2003r

Jedras1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:45
Lokalizacja: Łódź

Problem z odpalaniem jak zimny

Post autor: Jedras1991 » sob paź 16, 2010 22:50

Żadna pompa, to co mówi Damian3942 jest objawem niskiego ciśnienia paliwa. Jak się pompa psuje to niema w ogóle ciśnienia. Może być to także kwestia braku paliwa. Sprawdź podciśnienia, i reduktor ciś paliwa. Może to być także ufo, jak siada to zapłon jest w złym momencie na wolnych i gorzej spala mieszankę. Jak w g40 odłączę podciśnienie od reg ciś paliwa to potrafi się zalać na zimno i trzeba chepłać ze 3-5 razy.



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Problem z odpalaniem jak zimny

Post autor: Damian3942 » ndz paź 17, 2010 10:39

Jedras1991, jakie ufo? rozumiem że masz na myśli przyśpieszacz przy aparacie zapłonowym? wiesz nie każdy może wiedzieć co masz na mysli... ale fakt faktem można by od kogoś przełożyć aparat i zobaczyć co będzie (chociaż u mnie jak sie rozlatywał to nie było różnicy czy ciepły czy zimny)


passat b5 115KM AZM 2003r

macko8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 22:12

Problem z odpalaniem jak zimny

Post autor: macko8 » ndz paź 17, 2010 19:26

a silnik nierowno pracujacy?? moze zawory poluzowane??



Jedras1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:45
Lokalizacja: Łódź

Problem z odpalaniem jak zimny

Post autor: Jedras1991 » ndz paź 17, 2010 19:55

Tak, chodzi mi o pompkę dynamicznego wyprzedzenia zapłonu stosowaną w gaźnikowcach i NZ.

W wartburgu miałem podobny silnik tylko na gaźniku webera, 58km. Jak ta pompka siadło to nie miał wolnych bo szalał, popierdywał i nie chciał się wkręcić aż w końcu sobie je...ł w gaźnik i go urwał, wtedy wymieniłem zarówno podstawkę gaźnika jak i aparat.

Co znaczy nie równo pracuje? Nie pali na 1 cyl? Ma zakres wolnych 400-1200?



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Problem z odpalaniem jak zimny

Post autor: Damian3942 » ndz paź 17, 2010 22:01

dziwna sprawa sprawdź aparat w takim razie jak kolega napisał potem odłącz przepływomierz i go zapal bez dodawania gazu jak zapali i będzie mieć obroty to może być przepływomierz (tylko nie dodawaj gazu bo zgaśnie)


passat b5 115KM AZM 2003r

macko8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 22:12

Problem z odpalaniem jak zimny

Post autor: macko8 » wt paź 19, 2010 15:54

Teraz jak jade to włącza mi sie kontrolka oleju w silniku a olej tam jest i co moze byc przyczyną silnik sie grzeje jak Glupi:(
Ps. Ile tam wchodzi oleju do silnika?



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Problem z odpalaniem jak zimny

Post autor: Damian3942 » wt paź 19, 2010 16:35

ok 4 litrów a grzeje się bo może chłodnica do wymiany albo wentylator nie włącza się?


passat b5 115KM AZM 2003r

macko8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 22:12

Problem z odpalaniem jak zimny

Post autor: macko8 » wt paź 19, 2010 17:26

no nie wlaczyla sie chlodnica, ale czemu by ta kontrolka oleju sie wlaczala??



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Problem z odpalaniem jak zimny

Post autor: Damian3942 » wt paź 19, 2010 18:22

a może masz coś nie tak z kontrolkami? zamiast temperatury włącza się oleju :hmm: a tak na poważnie jaki masz stan oleju? auto łyka go coś?


passat b5 115KM AZM 2003r

macko8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 22:12

Problem z odpalaniem jak zimny

Post autor: macko8 » wt paź 19, 2010 19:24

stan na bagnecie wskazuje max. a na dolnej czesci silnika ( bodajze miska olejowa nie wiem jak sie to fachowo nazywa) jest mokry z oleju czasem na parkingu zrobi kilka malych plamek oleju, ale nie widac zeby stan oleju jakos znacznie sie zmienial, paliwa jak na te pojemnosc to zre mi jak glupi przy odpalaniu wydobywa sie z tumika taka niebieska chmurka i smierdzi paliwem. kupilem jakiegos felernego golfika :(



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Problem z odpalaniem jak zimny

Post autor: Damian3942 » wt paź 19, 2010 20:11

a nie był czasami kiedyś przegrzany?


passat b5 115KM AZM 2003r

macko8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 22:12

Problem z odpalaniem jak zimny

Post autor: macko8 » wt paź 19, 2010 20:27

oj nie wiem jestem dopiero od niedawna jego wlascicielem wiec nie mam pojecia, ale za nim go kupilem to bylo wszystko cacy :( a teraz dopiero wszystko po kolei wychodzi. jak sie go odpalalo to w silniku cos świstalo jakby cos ocieralo na pasku...



Jedras1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:45
Lokalizacja: Łódź

Problem z odpalaniem jak zimny

Post autor: Jedras1991 » wt paź 19, 2010 20:45

Masz totalnego trupa, do objawów pasuje:
-wy..ana uszczelka głowicy, dostaje się woda do cylindra i z tąd brak spalania na 1 garze, wywala benzynę z wodą w spalinach
-wytłuczone panewki główne, nie trzyma ciśnienia panewkowego, świeci się kontrolka, silnik nie dosmarowany bardziej się grzeje i szlifuje cylindry, ogromny opór na wale powoduje wzrost spalania (totalny zgon) no i jeszcze słychać by takie cykanie.
Czy kontrolka gaśnie na większych obrotach?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości