golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
- Lokalizacja: Budno/Goleniów
- Kontakt:
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Jak powinien zachować się na zimnym i ciepłym silniku po odłączeniu w trakcie pracy i przed odpaleniem?
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
- Lokalizacja: Budno/Goleniów
- Kontakt:
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Po zaciśnięciu przewodu co idzie spod kolektora, tej grzałki silnik na zimnym przygasa, więc chyba ok. Przepływomierz po wyciągnięciu wtyczki gasnie, ale za odlaczoną odpala normalnie i ma wyższe obroty. Silnik zimny. OK? Jak go pomierzyć
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
- Lokalizacja: Budno/Goleniów
- Kontakt:
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
A przekaźnik wtrysku ma coś do rzeczy? Jaki posiada numer i jak go sprawdzić?
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
- Lokalizacja: Budno/Goleniów
- Kontakt:
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Sprawdziłem przed chwilą powrót. Dało 1 litr paliwa na 25sekund. Z tego czytałem pół litra/30 sekund to norma. Może to być wina pompy? Za duże ciśnienie, za duży przepływ? Pompa była używana, ale orginalna od 1.3
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Kolego za duża dawka paliwa nie może być bezpośrednią przyczyną .
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images35.fotosik.pl/84/fded55edb732fb53.png[/img][/url]
MK2 !
MK2 !
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
- Lokalizacja: Budno/Goleniów
- Kontakt:
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Też tak myślę, za niskie ciśnienie ok. Może pompa zbyt wydajna, ale przecież jak za duże to wali na powrót i ok wszystko tak mi się wydaje. Problem od tamtego czasu co robiłem pozostał, przy większych temperaturach jakie teraz wystepują aż tak bardzo to nie przeszkadza, po odetkaniu zwężki w przepustnicy co nachodzi na nią wężyk od przyspieczacza zapłonu jest znaczna poprawa. silnik po odpaleniu wchodzi na wyższe obroty niż dotychczas, po wrzuceniu na luz np. na 2,3 czy 4 biegu obroty idealnie wskakują na tyle i ile powinno być a nie przygasa jak to było wcześniej. Jako że lubię coś robić do upartego dalej muszęto zgłębiać ale nie wiem od czego zacząć dalej..
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu ? Sprawdz to .
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images35.fotosik.pl/84/fded55edb732fb53.png[/img][/url]
MK2 !
MK2 !
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
- Lokalizacja: Budno/Goleniów
- Kontakt:
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Zapłon sprawdzony, podmieniłem przepływkę od innego NZ. Auto chodziło o niebo lepiej mimo brudu w środku i nie dokręconej opaski na rurze dolotowej, robione na szybko było. Szukam używki, potem regulacja i poinfrmuję o stanie rzeczy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
- Lokalizacja: Budno/Goleniów
- Kontakt:
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
A może wystarczy regulacja mojego? Nadmieniam że nigdy nie regulowałem go, tylko wyczyscilem na lustro ze 2 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
- Lokalizacja: Budno/Goleniów
- Kontakt:
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Cytat z innego tematu:
"Do wtyczki z przepływki wpinasz sie miernikiem na 3 pin i mase z silnika. po włączeniu zapłonu powinieneś mieć napięcie 0,4 V. Na wolnych obrotach napięcie powinno mieć 0,8V. Możesz spróbować na 0,75V powinien mniej trochę żłopać. "
U siebie zauważyłem na włączonym zapłonie 0,5V, natomiast na wolnych obrotach max 0,92 V min 0,85V po regulacji imbusem. Ustawione mam na ok. 0,9V i tak zostawiam na razie. Dlaczego te wartości są zbyt duże ? Czy przepływomierz do wymiany definitywnie?
"Do wtyczki z przepływki wpinasz sie miernikiem na 3 pin i mase z silnika. po włączeniu zapłonu powinieneś mieć napięcie 0,4 V. Na wolnych obrotach napięcie powinno mieć 0,8V. Możesz spróbować na 0,75V powinien mniej trochę żłopać. "
U siebie zauważyłem na włączonym zapłonie 0,5V, natomiast na wolnych obrotach max 0,92 V min 0,85V po regulacji imbusem. Ustawione mam na ok. 0,9V i tak zostawiam na razie. Dlaczego te wartości są zbyt duże ? Czy przepływomierz do wymiany definitywnie?
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Kolego przepływomierz to koszt koło 30-40zł na złomie . Nie zaszkodzi kupić .
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images35.fotosik.pl/84/fded55edb732fb53.png[/img][/url]
MK2 !
MK2 !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości