golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adamk1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
Lokalizacja: Budno/Goleniów
Kontakt:

golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie

Post autor: adamk1990 » sob sty 15, 2011 15:46

Jak powinien zachować się na zimnym i ciepłym silniku po odłączeniu w trakcie pracy i przed odpaleniem?



adamk1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
Lokalizacja: Budno/Goleniów
Kontakt:

golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie

Post autor: adamk1990 » sob sty 15, 2011 15:52

Po zaciśnięciu przewodu co idzie spod kolektora, tej grzałki silnik na zimnym przygasa, więc chyba ok. Przepływomierz po wyciągnięciu wtyczki gasnie, ale za odlaczoną odpala normalnie i ma wyższe obroty. Silnik zimny. OK? Jak go pomierzyć



adamk1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
Lokalizacja: Budno/Goleniów
Kontakt:

golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie

Post autor: adamk1990 » sob sty 15, 2011 15:56

A przekaźnik wtrysku ma coś do rzeczy? Jaki posiada numer i jak go sprawdzić?



adamk1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
Lokalizacja: Budno/Goleniów
Kontakt:

golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie

Post autor: adamk1990 » sob sty 15, 2011 16:28

Sprawdziłem przed chwilą powrót. Dało 1 litr paliwa na 25sekund. Z tego czytałem pół litra/30 sekund to norma. Może to być wina pompy? Za duże ciśnienie, za duży przepływ? Pompa była używana, ale orginalna od 1.3



adamk1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
Lokalizacja: Budno/Goleniów
Kontakt:

golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie

Post autor: adamk1990 » sob sty 15, 2011 18:00

Doradźcie coś.



adamk1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
Lokalizacja: Budno/Goleniów
Kontakt:

golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie

Post autor: adamk1990 » pn sty 17, 2011 18:35

Zagląda tu ktoś



Awatar użytkownika
Yoszi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt paź 23, 2009 22:34
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie

Post autor: Yoszi » wt sty 18, 2011 00:33

Kolego za duża dawka paliwa nie może być bezpośrednią przyczyną .


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images35.fotosik.pl/84/fded55edb732fb53.png[/img][/url]

MK2 !

adamk1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
Lokalizacja: Budno/Goleniów
Kontakt:

golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie

Post autor: adamk1990 » śr sty 19, 2011 18:27

Też tak myślę, za niskie ciśnienie ok. Może pompa zbyt wydajna, ale przecież jak za duże to wali na powrót i ok wszystko tak mi się wydaje. Problem od tamtego czasu co robiłem pozostał, przy większych temperaturach jakie teraz wystepują aż tak bardzo to nie przeszkadza, po odetkaniu zwężki w przepustnicy co nachodzi na nią wężyk od przyspieczacza zapłonu jest znaczna poprawa. silnik po odpaleniu wchodzi na wyższe obroty niż dotychczas, po wrzuceniu na luz np. na 2,3 czy 4 biegu obroty idealnie wskakują na tyle i ile powinno być a nie przygasa jak to było wcześniej. Jako że lubię coś robić do upartego dalej muszęto zgłębiać ale nie wiem od czego zacząć dalej..



Awatar użytkownika
Yoszi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt paź 23, 2009 22:34
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie

Post autor: Yoszi » sob sty 22, 2011 02:55

ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu ? Sprawdz to .


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images35.fotosik.pl/84/fded55edb732fb53.png[/img][/url]

MK2 !

adamk1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
Lokalizacja: Budno/Goleniów
Kontakt:

golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie

Post autor: adamk1990 » sob sty 22, 2011 18:17

Zapłon sprawdzony, podmieniłem przepływkę od innego NZ. Auto chodziło o niebo lepiej mimo brudu w środku i nie dokręconej opaski na rurze dolotowej, robione na szybko było. Szukam używki, potem regulacja i poinfrmuję o stanie rzeczy.



adamk1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
Lokalizacja: Budno/Goleniów
Kontakt:

golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie

Post autor: adamk1990 » sob sty 22, 2011 18:42

A może wystarczy regulacja mojego? Nadmieniam że nigdy nie regulowałem go, tylko wyczyscilem na lustro ze 2 razy.



adamk1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
Lokalizacja: Budno/Goleniów
Kontakt:

golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie

Post autor: adamk1990 » pn sty 24, 2011 12:49

Cytat z innego tematu:

"Do wtyczki z przepływki wpinasz sie miernikiem na 3 pin i mase z silnika. po włączeniu zapłonu powinieneś mieć napięcie 0,4 V. Na wolnych obrotach napięcie powinno mieć 0,8V. Możesz spróbować na 0,75V powinien mniej trochę żłopać. "


U siebie zauważyłem na włączonym zapłonie 0,5V, natomiast na wolnych obrotach max 0,92 V min 0,85V po regulacji imbusem. Ustawione mam na ok. 0,9V i tak zostawiam na razie. Dlaczego te wartości są zbyt duże ? Czy przepływomierz do wymiany definitywnie?



Awatar użytkownika
Yoszi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt paź 23, 2009 22:34
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie

Post autor: Yoszi » śr sty 26, 2011 00:44

Kolego przepływomierz to koszt koło 30-40zł na złomie . Nie zaszkodzi kupić .


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images35.fotosik.pl/84/fded55edb732fb53.png[/img][/url]

MK2 !

adamk1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:49
Lokalizacja: Budno/Goleniów
Kontakt:

golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie

Post autor: adamk1990 » śr sty 26, 2011 10:26

już zakupiłem, poczekam i zobaczymy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości