golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
No to wypada na nieszczelne serwo. Jak chcesz na 100% się upewnić to zdejmujesz ten gruby wąż z przepustnicy i jakoś to zaślepiasz (np. nakładasz inny wąż). Tylko nigdzie się nie wybieraj na przejażdżkę, bo to co odłączasz to wspomaganie układu hamulcowego!
Serwo będziesz miał do wymiany - to ta metalowa puszka do której dochodzi ten wąż od przepustnicy. Używane stoi coś koło 50 zł, staraj się dorwać takie z gwarancją rozruchową, bo nigdy nie wiadomo czy nie dostaniesz tego, co w tej chwili masz.
Serwo będziesz miał do wymiany - to ta metalowa puszka do której dochodzi ten wąż od przepustnicy. Używane stoi coś koło 50 zł, staraj się dorwać takie z gwarancją rozruchową, bo nigdy nie wiadomo czy nie dostaniesz tego, co w tej chwili masz.
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Moment. Ściągam wąż z przepustnicy i zaślepiam wąż czy przepustnicę?
golf II 1.3 NZ
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Zmierzyłem ciśnienie w cylindrach. W pierwszym miałem 12 atmosfer, w drugim i trzecim 11, a w czwartym tylko 8.
Jutro sprawdzę, czy serwo może być walnięte. Chociaż mechanik raczej to wyklucza, bardziej stawia na pompkę paliwa.
Jutro sprawdzę, czy serwo może być walnięte. Chociaż mechanik raczej to wyklucza, bardziej stawia na pompkę paliwa.
golf II 1.3 NZ
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Pisałeś, że na ciepłym chodzi dużo lepiej co raczej wyklucza pompę paliwa. A objaw, że gaśnie przy wciskaniu hamulca to typowo serwo.
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
raz chodzi lepiej, a raz chodzi tak, jak przed podkręceniem obrotów.
Zaślepiłem ten otwór od węża co idzie do serwa i obroty falują jeszcze bardziej i co chwilę gaśnie mimo, że silnik był ciepły. Gdy założyłem wąż, obroty dalej falowały, ale mniej, a silnik w ogóle nie gasł.
Zaślepiłem ten otwór od węża co idzie do serwa i obroty falują jeszcze bardziej i co chwilę gaśnie mimo, że silnik był ciepły. Gdy założyłem wąż, obroty dalej falowały, ale mniej, a silnik w ogóle nie gasł.
golf II 1.3 NZ
Re: golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Jeszcze raz. Zaślepiłeś cyt. "otwór od węża do serwa" pozostawiając otwartą dziurę przy przepustnicy? Jeśli tak to masz odpowiedź dlaczego ci gasł. A jeśli zrobiłeś tak jak powinieneś (czyli zaślepiłeś ten metalowy króciec przy przepustnicy) to nie ma opcji żeby coś się pogorszyło. Być może słabo zaślepiłeś, bo podciśnienie tam jest naprawdę spore.smolisty pisze:raz chodzi lepiej, a raz chodzi tak, jak przed podkręceniem obrotów.
Zaślepiłem ten otwór od węża co idzie do serwa i obroty falują jeszcze bardziej i co chwilę gaśnie mimo, że silnik był ciepły. Gdy założyłem wąż, obroty dalej falowały, ale mniej, a silnik w ogóle nie gasł.
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Zaślepiłem otwór przy przepustnicy. Nie sądzę, żebym to zrobił nieszczelnie. Ale dla pewności jutro to powtórzę.
Głowy nie daję, ale mam wrażenie, że to szarpanie zaczęło się, gdy brakło mi paliwa. Dlatego tak mnie ta pompa paliwa trapi...
Głowy nie daję, ale mam wrażenie, że to szarpanie zaczęło się, gdy brakło mi paliwa. Dlatego tak mnie ta pompa paliwa trapi...
golf II 1.3 NZ
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Jeśli chcesz możesz też pompę paliwa sprawdzić. Zdejmujesz z listwy wtryskowej powrót, zamiast niego dołączasz co najmniej metrowy przewód i prowadzisz go do jakiegoś pojemnika. Na pracującym silniku w ciągu 30s powinno się pojawić w pojemniku jakieś 0,5 l paliwa.
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
W którym miejscu jest ten powrót? Zrobię to na dniach.
A jeśli chodzi o serwo, to mam wymienić to co jest na fotce? http://moto.allegro.pl/pompa-hamulcowa- ... 75285.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzięki wielkie
A jeśli chodzi o serwo, to mam wymienić to co jest na fotce? http://moto.allegro.pl/pompa-hamulcowa- ... 75285.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzięki wielkie
golf II 1.3 NZ
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Powrót wychodzi od regulatora ciśnienia paliwa (tam gdzie dochodzi wężyk podciśnieniowy).
Jeśli chodzi o serwo to tak, to co na fotce (konkretnie chodzi o tą puszkę; pompę hamulcową i zbiorniczek powinieneś mieć sprawny)
Jeśli chodzi o serwo to tak, to co na fotce (konkretnie chodzi o tą puszkę; pompę hamulcową i zbiorniczek powinieneś mieć sprawny)
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Pompa pompuje pół litra w czasie około 20 sekund.
Jeszcze raz zaślepiłem ten króciec przy przepustnicy. Na początku przez dobrą chwilę gasł, przestał, jak się zagrzał. Natomiast obroty znacznie bardziej falowały w porównaniu z tym, jak chodzi z założonym wężem.
Jeszcze raz zaślepiłem ten króciec przy przepustnicy. Na początku przez dobrą chwilę gasł, przestał, jak się zagrzał. Natomiast obroty znacznie bardziej falowały w porównaniu z tym, jak chodzi z założonym wężem.
golf II 1.3 NZ
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
I jeszcze raz zaślepiłem przepustnicę, bo nie dawało mi to spokoju. Gasł, jak się zagrzał obroty tym razem chodziły o wiele lepiej. Przejechałem kawałek, ale szarpie dalej.
Przy okazji okazało się, że jest przebicie na kablach wysokiego napięcia. Jakieś 2 tygodnie temu były ok. I kolejny wydatek...
Przy okazji okazało się, że jest przebicie na kablach wysokiego napięcia. Jakieś 2 tygodnie temu były ok. I kolejny wydatek...
golf II 1.3 NZ
golf II 1.3 NZ gaśnie i szarpie
Pompę masz dobrą. A z tym serwem, to jest niemożliwe żeby chodził gorzej bo to tylko układ podciśnienia. Jak jest szczelny to nie ma opcji żeby coś się działo nie tak. Musisz w takim razie wymienić przewody, przy okazji sprawdzić palec i kopułkę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości