Post
autor: Paweł Marek » pn wrz 13, 2010 22:09
PF 107 koni jeśli ma sondę lambda PB jeśli jej niema (112 koni)
Kolego takie objawy może wywołać sporo różnych usterek. Proponuję ci żebyś jakąś kolejność przyjął: sprawdź szczelność dolotu od przepływomierza po wtrysk, od spodu pierścień antywybuchowy czy się nie zsunął, wszystkie rurki odmy i podciśnienia, wszystko musi być idealnie szczelne w tym wtrysku, sprawdź ustawienie wyprzedzenia zapłonu (nie każdy mechanik wie jak to robić, trzeba zdjąć wtyczkę z czujnika temperatury i ustawiać na 6 stopni przy 2250 obrotów/min.) oraz ustawienie rozrządu. Na koniec oględziny przepływomierza. Np klapka ocierająca o ścianki jeśli był strzał .
Aha i jeszcze styczniki przy przepustnicy, mocno zasyfione są
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.