Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 p8pepe
- Mały gagatek
  
- Posty: 125
- Rejestracja: ndz mar 21, 2010 19:06
- Lokalizacja: Toruń
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: p8pepe » pn wrz 20, 2010 16:57
			
			
			
			
			djtalarus pisze:szukalem tej sondy i najwidoczniej jest jej brak z kad powinny wychodzic do niej kable.?
Stojąc przed silnikiem, na prawo od przepustnicy powinieneś mieć szeroką czarną kostkę na 4-pin. Brązowy kabelek masowy idzie do takiej blaszki przy kolektorze ssącym, a do sondy powinny iść dwa czarne i jeden biały (albo na odwrót 

 )
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								djtalarus							
- Mały gagatek
  
- Posty: 72
- Rejestracja: sob wrz 18, 2010 18:37
- Lokalizacja: MIEŃ/BIAŁYSTOK
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: djtalarus » wt wrz 21, 2010 15:59
			
			
			
			
			jednak serio jej nie mam w swoim golfie.patrzyłem wszedzie na calej dlugosci tlumika i tych kabli przy silniku i tej kostki co maja z niej kable wychodzic tez brak.co mam z tym zrobic?
			
									
									
		
		
				MILION SERC JEDNO BICIE VW GOLF II NA CAŁE ŻYCIE!!!!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 kawowy19
- Forum Master
  
- Posty: 1147
- Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
- Lokalizacja: Złotów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kawowy19 » wt wrz 21, 2010 16:33
			
			
			
			
			to moze Ty nie masz pełnej szprycy tylko zwyklego gaziora co ???
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								djtalarus							
- Mały gagatek
  
- Posty: 72
- Rejestracja: sob wrz 18, 2010 18:37
- Lokalizacja: MIEŃ/BIAŁYSTOK
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: djtalarus » wt wrz 21, 2010 17:10
			
			
			
			
			szukałem tej sondy i nie mam jej u siebie....tak samo jak tej kostki z której wychodząte kable do niej...comam z tym zrobić???mam jeszcze jedno pytanie nie zaczynając nowego postu...gduy odpale swego golfa z tłumika coś cieknie tzn czasami przelatują kropelki przy dodaniugazu i w środkutłumika jest mokro...czy to benzyna???dlaczego tak sie dzieje???czy to możre zbyt duża dawka paliwa???jak to wyregulować???/
			
									
									
		
		
				MILION SERC JEDNO BICIE VW GOLF II NA CAŁE ŻYCIE!!!!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								djtalarus							
- Mały gagatek
  
- Posty: 72
- Rejestracja: sob wrz 18, 2010 18:37
- Lokalizacja: MIEŃ/BIAŁYSTOK
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: djtalarus » wt wrz 21, 2010 17:11
			
			
			
			
			na bank wielopunktowy wtrysk bo przed świecami wystają takie cztery wtryski na gurzeto musibyć to
			
									
									
		
		
				MILION SERC JEDNO BICIE VW GOLF II NA CAŁE ŻYCIE!!!!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 p8pepe
- Mały gagatek
  
- Posty: 125
- Rejestracja: ndz mar 21, 2010 19:06
- Lokalizacja: Toruń
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: p8pepe » wt wrz 21, 2010 18:22
			
			
			
			
			Generalnie sonda w tych silnikach nie pełni super ważnej roli. Niektórzy celowo odłączają sondę w NZ-tach, bo twierdzą że silnik na jałowym chodzi płynniej, co poniekąd jest prawdą i pewnie tak też było u ciebie. 
Przyczyn wysokiego spalania nie szukaj w sondzie. Komputer na podstawie jej sygnału, jest w stanie regulować mieszankę w niewielkim stopniu. Po prostu jedź na regulację składu mieszanki i potem zmierz spalanie.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 gateway1
- Ma gadane
  
- Posty: 169
- Rejestracja: czw sty 22, 2009 22:18
- Lokalizacja: warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gateway1 » wt wrz 21, 2010 19:28
			
			
			
			
			genLODOWAmk2 pisze:a patrzales na predkosciomierz czy predkosc brales z gps-a ??
nie na wezly , ewentualnie na gwiazde polarna z uwzglednieniem precesji
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 damiano1987
- Mały gagatek
  
- Posty: 144
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
- Lokalizacja: Włodawa
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damiano1987 » wt wrz 21, 2010 19:44
			
			
			
			
			Co do sondy ja jeżdże bez jakies 8 miesiecy 

 i nie stwierdzilem negatywnych objawów jej braku a spalanie te same. Jeśli uważasz ze za duzo ci pali jedz na regulacje skladu mieszanki tak jak koledzy podpowiadaja, o ile masz szczelny dolocik:)  A sonde zostaw w pi..u 

 Ja uważam ze masz spalanie w normie jak na ten silnik a co do kropel z wydechu zobacz czy to paliwo(zapach) jak nie to moze woda sie skrapla w wydechu to normalne zjawisko wynikajace z rożnicy temperatur... Pozdrawiam 

VW-i jedziesz dalej :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								djtalarus							
- Mały gagatek
  
- Posty: 72
- Rejestracja: sob wrz 18, 2010 18:37
- Lokalizacja: MIEŃ/BIAŁYSTOK
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: djtalarus » wt wrz 21, 2010 21:15
			
			
			
			
			a jak wyrególować skład tej mieszanki???bo mam szwagra mechanika i może by mi to zrobił tylko jak???a ojaki dolocik ci chodzi damiano???z tą sondą dam sobie spókuj jeżeli tak mówicie...
			
									
									
		
		
				MILION SERC JEDNO BICIE VW GOLF II NA CAŁE ŻYCIE!!!!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 p8pepe
- Mały gagatek
  
- Posty: 125
- Rejestracja: ndz mar 21, 2010 19:06
- Lokalizacja: Toruń
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: p8pepe » wt wrz 21, 2010 21:54
			
			
			
			
			djtalarus pisze:a jak wyrególować skład tej mieszanki???bo mam szwagra mechanika i może by mi to zrobił tylko jak???a ojaki dolocik ci chodzi damiano???z tą sondą dam sobie spókuj jeżeli tak mówicie...
Wyregulować da się tylko z analizatorem spalin. Trzeba odłączyć i zaślepić odmę oraz odłączyć sondę (jeśli jest 

). Skład spalin mierzy się poprzez podłączenie do takiej aluminiowej rurki przy kolektorze wydechowym.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 damiano1987
- Mały gagatek
  
- Posty: 144
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
- Lokalizacja: Włodawa
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damiano1987 » śr wrz 22, 2010 22:35
			
			
			
			
			Chodzi mi o układ dolotowy:) musi być szczelny od przepływomierza aż po kolektor dolotowy:) Regulowac mieszanke mozna tez dobrym miernikiem elektronicznym ale do tego trzeba sonde lambda miec a ty nie masz czyli tylko analizator ci pozostaje jak kolega djtalarus pisze.
			
									
									
		
		
				VW-i jedziesz dalej :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 marcin1989
- Mały gagatek
  
- Posty: 104
- Rejestracja: wt wrz 14, 2010 20:16
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: marcin1989 » pt wrz 24, 2010 22:17
			
			
			
			
			daj sobie z tym wszystkim spokoj,wszystko masz ok,spalanie jest w normie,wyluzuj
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								djtalarus							
- Mały gagatek
  
- Posty: 72
- Rejestracja: sob wrz 18, 2010 18:37
- Lokalizacja: MIEŃ/BIAŁYSTOK
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: djtalarus » sob gru 04, 2010 16:27
			
			
			
			
			odświerzam temat....wymieniłem niebieski czujnik temperatury świece oraz przewody i w dalszym ciągu spalaniue utrzymuje się na poziomie 10l przy jeżdzie do 90km/h....grzie można wyrególowac skład mieszanki???jestem z białego może ktoś mi pomoże...bo chyba zacznę nim jeżdzic tylko w niedzielę do kościoła. 

 ..a sąde znalezłem dopiero jak wjechałem na kanał...jest podpięta..
MILION SERC JEDNO BICIE VW GOLF II NA CAŁE ŻYCIE!!!!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 damiano1987
- Mały gagatek
  
- Posty: 144
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
- Lokalizacja: Włodawa
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damiano1987 » pt gru 10, 2010 22:51
			
			
			
			
			A na jaki wymieniłes? Oryginalny kolo 70zl u mnie taki czujnik nie jakies badziewie za 10zł bo po tyle tez są ;] sklad mieszanki mozna wyregulowac na analizatorze spalin na jakiejs stacji diagnostycznej moze to zrobia a jesli masz sonde moze ci to elektromechanik zrobic za pomoca multimetru elektronicznego i odrobinie wiedzy jak to zrobic sadze ze do 50zl sie zmiescisz za taka usluge. Trzeba wtedy odlaczyc sonde lambda na cieplym silniku oraz odme odlaczyc i zaslepic na czas regulacji i krecic srubka na imbus 5 znajdujaca sie w przepływomierzu.
			
									
									
		
		
				VW-i jedziesz dalej :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości