GTI 16V mechaniczny wtrysk dusi się

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

GTI 16V mechaniczny wtrysk dusi się

Post autor: Johnatan » śr maja 29, 2013 22:59

Witam. Auto przy delikatnym naciśnieciu gazu szarpie i nie chce jechać, gdy wduszę mocniej do wszystko wraca do normy i auto przyśpiesza jak powinno.. na wyłączonym silniku dysk w rozdzielaczu jest luźny i można nim ruszać ok 2mm. Gdy dodam mu dawki paliwa że dysk sztywnieje i jest dociśniety w dół i zarazem auto gdy chodzi zasysa dysk i daje mu cisnienie paliwa to silnik faluje i faluje i chce samo zgasnąć ale wtedy auto na gaz reaguje normalnie.. Nie jestem pewien czy jeden z wtrysków nie jest padniety bo całkiem inaczej sika niż pozostałe.. jak je naprawić? czemu tak sie dzieje? silnik PL 90r


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

ozzy1979

Re: GTI 16V mechaniczny wtrysk dusi się

Post autor: ozzy1979 » czw maja 30, 2013 12:41

Kolego, mówiłem Ci, że sam tu nic nie zdziałasz. Widzę, że nie masz daleko do Wrocławia - tam w Jetronik zrobią Ci to auto na cacy. Naprawdę szkoda się pałowac samemu, tym bardziej, że pisanina przez neta do niczego nie doprowadzi w tym przypadku. Wtrysk mechaniczny wymaga jednak fachowca, forumowe porady i własnoręczna diagnostyka sprawdza się tu tylko w przypadku prostych usterek.



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

GTI 16V mechaniczny wtrysk dusi się

Post autor: Johnatan » śr cze 05, 2013 22:41

Odkryłem że auto zachowuje się tak ponieważ dostaje za dużo powietrza, powoduje to bypas, tzw krokowy za dużo otwiera, regulaca śrubką na przepustnicy na maxa wkręcona a uta ma 1200obr. Auto spaliło jakieś 17litrów paliwa ponieważ miało za dużą dawkę, za dużo powietrza to i za dużo paliwa, chodziło to jako tako. teraz zrobiłem prowizorkę... przytkałem bypas i odiąłem dawkę paliwa. auto zaczeło trzymać 1000obr i zobaczymy ile teraz spali, i co sugerujecie czemu tak sie dzieje.. czujnik temp wody wymieniony. ale wlaśnie zostało mi ten wielki czujnik pod kurćcem wody... prosze o podpowiedz dokąd idą jego piny.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości