Pierburg 2E2 - zalewa?

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jarek43_16 » ndz mar 06, 2011 22:11

1000 non stop do następnego przegazowania
coś mi się wydaje, że to przez niedogrzanie silnika, kupie nowy termostat i zobacze wtedy jak się bardziej zagrzeje
mam właśnie taki licznik i na czerwono zaznaczyłem taki przedział na który wskazuje wskazówka, czy to 15 min jazdy czy godzina zawsze wynosi tyle co na czerwono zaznaczyłem, ile to może być temperatury? 70?
Obrazek
http://img34.imageshack.us/f/1481898860.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

a i jeszcze jak taki całkiem niedogrzany to jak działa już pull down do pewnego momentu to jeszcze klapka ssania bardzo leciutko chodzi tak w przedziale 3-5mm, a pull dobrze działa, bo uchyla na te 4mm + dochodzi do tego to latanie klapki 3-5mm i to może być powodem dławienia się silnika jak jest nie zagrzany? czy to moze bimetal trzeba regulować?

a jak już taki bardziej zagrzany to klapka normalnie w pionie bez luzów stoi, czyli o ile dobrze wiem to tak ma być


mam mały problem tez z odpalaniem na benie, bo musze z 10 sekund potrzymać troche gazu bo inaczej gaśnie, czy to moze przez to że rozwierciłem z dołu gaźnika wylot na rurke do pull-down, bo było zatkane i nie leciało powietrze i na innym forum wyczytałem, że tam jest dziurka o średnicy 0.2mm, a ja rozwierciłem wiertełkiem 2mm? Nie mam też tej zielonej bańki, a żeby zmniejszyć dziurke to już mam patent zrobić z igły strzykawki :bigok:



EDIT: 8 marca

dzisiaj znowu próba reanimacji gaźnika, tak więc silnik troche jeszcze ciepły był, ale popatrzyłem jeszcze na gaźnik, na kopułke ze sprężynką bimetalową i była przesunięta ok. 0,5cm w lewo i przestawiłem ją na znaki fabryczne, ale nie wiem czy się coś zmieniło czy nie, bo był ciepły

następnie zagrzałem silnik, popuściłem linke gazu o 1 ząbek (zatrzask, czy jak to tam nazwać) i obroty były za niskie, więc podregulowałem je na siłowniku 3 położeniowym tak na 1000 i sie przejechałem, temperatura po ok 3km troszke spadła i spowrotem obroty 1500, przegazowałem troche, no tak ze 30 sekund, obroty na 1000, przyjechałem do domu, także obroty na tysiąc, właściwie to faluja troszke tak +/- 100

coś mi się wydaje, że mam jakiś termostat (meyle :ass: ) nie za dobry, bo powinien mieć chyba większą temperaturę

na postoju da rade zagrzać tak, że na wskaźniku wskazówka przejdzie tą pierwszą grubą kreske i dojdzie do tej drugiej cienkiej i zatrzyma się po prawo tej drugiej i wtedy włącza się wentylator, tak ma być? W jakiej temp. on sie włącza?



lokacz2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob gru 11, 2010 17:08

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: lokacz2 » czw mar 10, 2011 13:27

na postoju da rade zagrzać tak, że na wskaźniku wskazówka przejdzie tą pierwszą grubą kreske i dojdzie do tej drugiej cienkiej i zatrzyma się po prawo tej drugiej i wtedy włącza się wentylator, tak ma być? W jakiej temp. on sie włącza?
Jezeli mowisz o tej drugiej cienkiej, czyli tej w pionie, to dobrze sie zalacza (jakos powyzej 90 stopni).
Jesli podczas jazdy Ci spada temp to wyglada na nie zamkniety termostat, sprawdz to podczas rozgrzewania dotykajac np. weze do chlodnicy.
Trzecia sprawa, to wg mnie w tym przedziale temp, jaki wskazales na zdjeciu obroty powinny byc juz takie jak na rozgrzanym, przynajmniej ja tak mam.



jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jarek43_16 » czw mar 10, 2011 13:51

chodziło o pierwszą cienką, tak że jest po skosie w lewo



lokacz2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob gru 11, 2010 17:08

Re: Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: lokacz2 » czw mar 10, 2011 16:19

No to za malo wskazuje.
Sprawdz czy chlodnica po wylaczeniu sie wentylatora jest goraca? powinna byc, jesli tak, to cos jest ze wskaznikiem temperatury (czujnik, licznik, kable), mozesz sprawdzic rezystancje czujnika omomierzem na rozgrzanym, gdzies na forum byla tabelka ile powinno byc ohm przy jakiej temperaturze. Wiesz juz czy ten termostat masz sprawny?



jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jarek43_16 » czw mar 10, 2011 23:10

niestety nie wiem czy termostat dobry, bo narazie nie mam dostepu do kanału, żeby go wykręcić i sprawdzić, więc narazie dam sobie spokój



Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: ostry » ndz kwie 03, 2011 19:01

do wymiany termostatu kanał jest nie potrzebny



Awatar użytkownika
jettaman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lut 10, 2010 09:19
Lokalizacja: rybnik

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jettaman » ndz kwie 03, 2011 19:14

panowie mam jeszce takie pytanko tak jak juz wczesniej pisalem udalo mi sie zmienic ta membranke wzbogacenia mieszanki i samochod pracuje na benzynie tylko bardzo duzo pali na 10l zrobie z 20 km dzieje sie jeszce cos takiego ze podczas jazdy przy 3 tys obrotow zdusi silnik ale przed i potem jest wporzadku dzieje sie tak na kazdym biegu.wycieku benzyny nie widac ale delikatnieja czuc w samochodzie


moje aktualne wozidło viewtopic.php?f=87&t=333511

Obrazek

jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: jarek43_16 » ndz kwie 03, 2011 20:15

może zawór iglicowy nie trzyma i paliwo przepuszcza, może masz źle ustawioną dawkę benzyny dodawanej podczas dodania gazu, tak że zbyt dużo jej idzie

inne rzeczy to nie mam pojęcia


a ja tak przy okazji jeszcze ostatnio jak coś grzebałem przy gaźniku to na benie zaczęły falować obroty, niby w "niedomaganiach pierburg 2e2" znalazłem że to grzybek w pompce przyśpieszenia, ale zmieniłem na stary i nic, wywaliłem taki mini filterek paliwa co był zaraz przed gaźnikiem i zmieniłem ten przewód na nowy co był w nim filterek ten, taki od elektrozaworu do gaźnika, bo był za krótki, i jeszcze coś namieszałem tam przy śrubce regulacji wax elementu i tej obok co jest takie półkole od linki gazu, bo z poczatku było tak że obroty od 500 rosły do 3000, regularnie i powoli, a jak się nagrzał to miał normalne i znowu pogrzebałem to ma teraz normalnie ssanie (chyba), bo jak z rana odpale to z poczatku obroty są na 1200-1300 i rosną powoli do 1800, a jak się nagrzeje to normalnie 1000, wywaliłem też te z tyłu elektrozawory

no i co może być przyczyną falowania na benie? na gazie jest ok

a na benie to tak jakby go przylewałobo nie trzyma tysiąca jak ciepły tylko tak faluje 500-700


ale namieszałem :bigok:



szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: szczepan69 » ndz kwie 24, 2011 22:18

witam mam ten sam problem auto mi przebiera na pb i lpg ale ostatnio robierałem tą membrane i cos mi sie uszkodziła wiec narazie załoze detke a sama membrane kupi http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... ,zobaczymy" onclick="window.open(this.href);return false; czy cos sie zmieni czy nie pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: Paweł Marek » ndz kwie 24, 2011 22:58

do przebierania na LPG ona nic niema w kazdym razie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: szczepan69 » pn kwie 25, 2011 08:54

ze przebiera na gazie to pewnie bedzie cos z podcisnieniem ,lewe powietrze łapie zobaczymy popatrzymy :grin:



Awatar użytkownika
KuScH
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 15:42
Lokalizacja: Zd Wola

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: KuScH » pt gru 02, 2011 22:19

Witam. Chciałbym trochę odświeżyć temat. Czy jeśli któraś z membran wzbogacenia mieszanki będzie walnięta, to gaźnik będzie zalewany nadmierną dawką benzyny cały czas, czyli podczas rozgrzewania i po nagrzaniu czy tylko podczas wczesnego rozgrzewania-ssania a po złapaniu temperatury będzie wszystko ok?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: Paweł Marek » pt gru 02, 2011 22:53

cały czas, i objawy nasilają się na gorącym, bo zimny silnik lubi przebogaconą mieszankę


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
KuScH
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 15:42
Lokalizacja: Zd Wola

Pierburg 2E2 - zalewa?

Post autor: KuScH » pt gru 02, 2011 23:09

Dzięki koledze za cenną informacje :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości