Swap gaźnika na monowtrysk

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Swap gaźnika na monowtrysk

Post autor: barto125 » pt lis 11, 2011 23:00

Witam. Przymierzam sie do swapa mojego pierburga 2ee na monowtrysk z RP. Kieruję się tym poradnikiem: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194622" onclick="window.open(this.href);return false;
Na razie nie mam przewodów paliwowych. Nigdzie nie mogę znaleźć oryginalnych od RP. Czy mógłby ktoś powiedzieć, jakie powinienem kupić i ile ich?
Potrzebowałbym schematy elektryczne, żeby wiedzieć co i jak podłączyć, dużo jest grzebania?
I jak sprawa wygląda z kolektorem, może zostać ten sam? No i jak z podstawą ta gaźnikowa podejdzie?



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Swap gaźnika na monowtrysk

Post autor: Dziku VR6 » sob lis 12, 2011 12:17

przewody paliwowe powinny wydolić spokojnie te z 1.6
kolektor wydechowy jak i ssący zostawiamy.
podstawa gaznika tez pasuje.
Ja bym proponawał kupić wiązke elektryczną silnikową z kompem od rp niż bawić się w instalacje wlasnego typu


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Swap gaźnika na monowtrysk

Post autor: barto125 » sob lis 12, 2011 15:51

Wiązkę będę miał całą. Ale schemat by się przydał. O przewodach słyszałem, że mogą nie wytrzymać te z 1.6



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Swap gaźnika na monowtrysk

Post autor: Paweł Marek » sob lis 12, 2011 21:53

barto125, przewody paliwowe dostaniesz w każdym sklepie moto, długości nie umiem podać, ale ja osobiście wziąłbym kawałek sznurka i zmierzył a nikogo nie pytał


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Swap gaźnika na monowtrysk

Post autor: marcinek84 » czw lis 17, 2011 15:44

W ETCE pisze że przewód 7x3 w gaźniku i RP więc przewód jak wystarczy to może zostać myślę. Jak chcesz schematy to mam do rocznika 84'-89' stara skrzynka, podaj maila to prześlę.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
DJTim
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: wt maja 08, 2007 13:31
Lokalizacja: Siewierz
Kontakt:

Swap gaźnika na monowtrysk

Post autor: DJTim » sob lis 19, 2011 12:35

mam monowtrysk z rp i przewody paliwowe zostały z gaźnikowca i jakoś rok juz sie trzymaja


Moja Jetta :) http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?t=423
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188788

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images33.fotosik.pl/396/0cbee7d3b8f966ce.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości