Silnik 1.3 MH
Mam popularny dość problem - kontrolka ciśnienia oleju. Czytałem wiele postów ale w 90% przypadków nikt nie dokończył jak rozwiązał problem.
Ponieważ tłukły mi już zawory, to poszyły do wymiany popychacze hydrauliczne. Podobno mogą być przyczyną. Ustało walenie, ale ciśnienie nadal spada przy wysokiej tem. i wyższych obrotach. Ciśnienie mechanik mierzył i było OK.
Zmieniłem jeden czujnik - nic to nie dało. I tu jest problem bo nie za bardzo wiem gdzie jest drugi. Wygląda na to, że są obok siebie i są takie same (czarne). Czyli coś nie tak. Na zdjęciu zaznaczyłem dwa czujniki. Wymieniłem ten po lewej.
Czy ten drugi to też czujnik oleju? Jeżeli nie to gdzie on jest schowany?
Jakie powinny mieć parametry (kolory)?
pozd, Eastwood
 
 




 Chodziło mi o to, że kontrolka sygnalizuje spadek ciśnienia. A wg mechanika ciśnienie było OK. Tyle, że on je mierzył na warsztacie. Obroty zmieniał, nagrzał silnik. Ale to moim zdaniem nie to samo co jazda, czyli obciążenie silnika.
 Chodziło mi o to, że kontrolka sygnalizuje spadek ciśnienia. A wg mechanika ciśnienie było OK. Tyle, że on je mierzył na warsztacie. Obroty zmieniał, nagrzał silnik. Ale to moim zdaniem nie to samo co jazda, czyli obciążenie silnika. 





