Konwersja hamulców tył bębny na tarcze
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Konwersja hamulców tył bębny na tarcze
Witam. Czy przy konwersji hamulcy: bęben-> tarcza trzeba zmieniać piastę?
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Konwersja hamulców tył bębny na tarcze
Dzięki za odpowiedź.
A czy ktoś miał już do czynienia z takimi adapterami jak są pokazane w pierwszym poście w tym temacie?
Wiem że nie polecacie tego jednak dostać jarzma pod syncro graniczy z cudem. Głównie szukam info o materiale z jakiego są wykonane, czy to zwykła stał czy coś innego.
A czy ktoś miał już do czynienia z takimi adapterami jak są pokazane w pierwszym poście w tym temacie?
Wiem że nie polecacie tego jednak dostać jarzma pod syncro graniczy z cudem. Głównie szukam info o materiale z jakiego są wykonane, czy to zwykła stał czy coś innego.
Re: Konwersja hamulców tył bębny na tarcze
Jarzma spokojnie znajdziesz. Kwestia ceny tylko. Ja musiałem kupić 2 komplety jarzma bo znaleźć je w dobrym stanie jest ciężko.
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Konwersja hamulców tył bębny na tarcze
Czy tak łatwo je kupić to nie wiem. Widziałem je tylko raz na olx i poszły od razu. Cena też robi swoje bo mam 3 opcje:
1. Regeneracja bębnów czyli około 600 zł
2.kupic jarzma i robić tarcze z tyłu. Cena mała nie będzie ale chciałbym się zmieścić w podobnej kwocie co opcja 1.
3. Kupić zestaw tarcz z oski i dorobić adaptery. Cena też coś koło 500zł
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
1. Regeneracja bębnów czyli około 600 zł
2.kupic jarzma i robić tarcze z tyłu. Cena mała nie będzie ale chciałbym się zmieścić w podobnej kwocie co opcja 1.
3. Kupić zestaw tarcz z oski i dorobić adaptery. Cena też coś koło 500zł
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Re: Konwersja hamulców tył bębny na tarcze
Czemu tak drogo z tą regeneracja bębnowych?
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Konwersja hamulców tył bębny na tarcze
170zl jeden bęben kosztuje a przynajmiej taniej nie znalazłem.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Re: Konwersja hamulców tył bębny na tarcze
JAk dobrze poszukasz to komplet z b3 syncro szło do 170zł kupić. Ja mam drugi komplet, ale raczej sobie zregeneruje na zapas.
JAk planujesz duże moce to może lpeiej od rau iść w adaptery i wziać jakiś zaciś z nowszego auta. Będzie kombinacja z linką ręcznego.
JAk planujesz duże moce to może lpeiej od rau iść w adaptery i wziać jakiś zaciś z nowszego auta. Będzie kombinacja z linką ręcznego.
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Konwersja hamulców tył bębny na tarcze
Komplet z b3 syncro tzn co masz na myśli? Same jarzma czy całe zaciski?
Obecnie jest 150KM a czy będzie więcej to ciężko powiedzieć.
Tak myślałem żeby iść w adaptery z racji tego że mogę je mieć za pół darmo tylko ciężko o info jakieś z czrgo najlepiej je zrobić itp. Wymiary to wiadomo że samemu na aucie trzeba pomierzyc.
Co do problemów z linka ręcznego to i na to już patent mam.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Obecnie jest 150KM a czy będzie więcej to ciężko powiedzieć.
Tak myślałem żeby iść w adaptery z racji tego że mogę je mieć za pół darmo tylko ciężko o info jakieś z czrgo najlepiej je zrobić itp. Wymiary to wiadomo że samemu na aucie trzeba pomierzyc.
Co do problemów z linka ręcznego to i na to już patent mam.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Re: Konwersja hamulców tył bębny na tarcze
Z linka ręcznego problemu praktycznie żadnego niema. Wystarczy kupić linkę z vento i nabić na nią dystans rurki o odpowiedniej średnicy. Jarzma ma w tej chwili gość na Olx chce 400zl trochę dużo. Ja kupowałem wahacze razem z jarzynami ale bez zacisków w tej cenie. Niestety jedno jarzmo miało dziurkę od korozji więc kupiłem drugi zestaw jarzma już nie pamiętam ile płaciłem ale okolo200 zł. W tych drugich z kolei ktoś wybijał prowadnice zacisku, więc jarzmo nie jest idealne. Ale mi z dwóch kompletów udało się zrobić jeden idealny. Moja rada szukaj na forum, lub dzwoń po ludziach Z Olx co mają B3 syncro na graty. Sprawdzałeś w ogóle czy masz dziury w wahaczu żeby jarzmo przykręcić?
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Konwersja hamulców tył bębny na tarcze
Miejsce na jarzmo mam dlatego myślę nad zmianą hamulcy. 400zł to dużo jak za same jarzma ale jak nie będzie wyjścia to i tyle się da.
Czy możesz podesłać link do ogłoszenia z olx o którym piszesz?
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Czy możesz podesłać link do ogłoszenia z olx o którym piszesz?
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Konwersja hamulców tył bębny na tarcze
500 zł za jarzma z zaciskami chce.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość