Offtopic czyli raj dla spamerów
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Offtopic czyli raj dla spamerów
Drogi? Mi chodzi o wielkość środkowego tłumika, który w ABF jest dość sporych rozmiarów a z racji wału w syncro nie da rady go wsadzić. Myślałem nad wydechem z golfa 3 syncro. Był stosowany do mocniejszych silników to i z abf sobie poradzi.tylko pytanie czy podejdzie p&p czy będzie duża rzeźba. Różnice widać na zdjęciach co wyżej dałem linki.
Ciekawy link, napewno się przyda. Dzięki.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Ciekawy link, napewno się przyda. Dzięki.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
- Adalbert1702
- Użytkownik
- Posty: 478
- Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
- Lokalizacja: Toruń
Re: Offtopic czyli raj dla spamerów
Z tych dwóch zdjęć poglądowych wynika ze od trójki jest dosłownie taki sam jak w Country. Tak mi się przynajmniej wydaje i nie wiem jak to pasuje pod podłogą ale konstrukcyjnie jest bardzo podobny.Nie będzie chyba jednak pasować do zwykłego syncro.....
Re: Offtopic czyli raj dla spamerów
https://autowanda.pl/czesc/tlumik-srodk ... b1&typ=1jk
179 zł tłumik środkowy, to nie wiele. Wrzuciłem 2 foto starego tłumika i rury idącej do tłumika końcowego.
Ty masz Golfa Country ? czy Syncro ?
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Offtopic czyli raj dla spamerów
Zwykle syncro. Pamiętaj że chodzi o tłumik do 1.8 abf
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Re: Offtopic czyli raj dla spamerów
Taki wydech jak na tym obrazku golfa mk3 syncro w mk2 występował wyłącznie w rallye.Adalbert1702 pisze: ↑ndz sty 20, 2019 20:25Z tych dwóch zdjęć poglądowych wynika ze od trójki jest dosłownie taki sam jak w Country. Tak mi się przynajmniej wydaje i nie wiem jak to pasuje pod podłogą ale konstrukcyjnie jest bardzo podobny.Nie będzie chyba jednak pasować do zwykłego syncro.....
W Countrym jest bardzo podobnie jak zwykłym Syncro z drobnymi różnicami. Gdzieś tam rura omija ramę, z tyłu z tego co pamiętam idzie nad belką tylnego zawieszenia a nie między wahaczem a belka.
Nie wiem na jakiej średnicy latał ABF ale 1P na 50mm.
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Offtopic czyli raj dla spamerów
Do abf każdy radzi dość rurę 55mm.
Jeśli taki wydech występował w rampy to by znaczyło że ten z trójki by pasował, drobne poprawki napewno będą ale właśnie chodziło mi o tą rurę co idzie nad ramą zawieszenia.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Jeśli taki wydech występował w rampy to by znaczyło że ten z trójki by pasował, drobne poprawki napewno będą ale właśnie chodziło mi o tą rurę co idzie nad ramą zawieszenia.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
- Adalbert1702
- Użytkownik
- Posty: 478
- Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
- Lokalizacja: Toruń
Re: Offtopic czyli raj dla spamerów
Nie chcę zakładać nowego tematu więc piszę tutaj. Od dwóch tygodni borykam się z tematem ALTERNATOR. Zacznę od początku. Zachciało mi się zmienić alternator na mocniejszy bo miałem wrażenie ze wciąż mam nie doładowany akumulator. Miałem altek 65A i działał bez zastrzeżeń-napięcie ładowania około 13,9-14V.
Kupiłem "piękną" używkę Bosch 90A dokładnie według numerów taki jaki powinien być w Country 026 903 015B.
Po kapitalnym remoncie (wymiana łożysk,wymiana komutatora,sprawdzenie wszystkich 9 diód w płytce, nowy regulator napięcia,nasączenie uzwojeń specjalnym lakierem i oczyszczenie całości i wypolerowanie obudowy) założyłem do auta i...jest problem. Po zapaleniu silnika nie gaśnie dioda ładowania! Dopiero gdy delikatnie zwiększe obroty do 1100 gaśnie lampka i jest ładowanie.Wtedy ładowanie już trzyma na poziomie 14-14,1V nawet gdy obroty zejdą do 800.
Na początku myślałem że kółko pasowe ma inną średnicę.Pomierzyłem i okazało się ze pasek klinowy zamyka się na średnicy mniejszej niż w poprzednim altku a więc obroty na alternatorze są nawet większe!
Później wydedukowałem ze nowy,wyremontowany altek stracił magnetyzm szczątkowy i trzeba na wzwbudzenie dać większe napięcie.Naładowałem akumulator aż miał przy pierwszej próbie 13V ale nie było pozytywnego rezultatu-nadal lampka nie gaśnie na niskich obrotach po uruchomieniu silnika.
Teraz jestem na etapie wymiany regulatora na inny,chociaż ten który mam nie jest byle jaki (Magneti-Marelli-dokładny odpowiednik regulatora do tego altka 068 903 803 B lub D lub DX) Dodam jeszcze że wszystkie przewody są sprawdzone,styki oczyszczone -zresztą dowodem na to było sprawne działanie poprzedniego alternatora!
Jakie jeszcze sugestie z waszej strony?
Czego i gdzie szukać? Jeśli nie znajdę przyczyny to wracam do starego alternatora.....
Kupiłem "piękną" używkę Bosch 90A dokładnie według numerów taki jaki powinien być w Country 026 903 015B.
Po kapitalnym remoncie (wymiana łożysk,wymiana komutatora,sprawdzenie wszystkich 9 diód w płytce, nowy regulator napięcia,nasączenie uzwojeń specjalnym lakierem i oczyszczenie całości i wypolerowanie obudowy) założyłem do auta i...jest problem. Po zapaleniu silnika nie gaśnie dioda ładowania! Dopiero gdy delikatnie zwiększe obroty do 1100 gaśnie lampka i jest ładowanie.Wtedy ładowanie już trzyma na poziomie 14-14,1V nawet gdy obroty zejdą do 800.
Na początku myślałem że kółko pasowe ma inną średnicę.Pomierzyłem i okazało się ze pasek klinowy zamyka się na średnicy mniejszej niż w poprzednim altku a więc obroty na alternatorze są nawet większe!
Później wydedukowałem ze nowy,wyremontowany altek stracił magnetyzm szczątkowy i trzeba na wzwbudzenie dać większe napięcie.Naładowałem akumulator aż miał przy pierwszej próbie 13V ale nie było pozytywnego rezultatu-nadal lampka nie gaśnie na niskich obrotach po uruchomieniu silnika.
Teraz jestem na etapie wymiany regulatora na inny,chociaż ten który mam nie jest byle jaki (Magneti-Marelli-dokładny odpowiednik regulatora do tego altka 068 903 803 B lub D lub DX) Dodam jeszcze że wszystkie przewody są sprawdzone,styki oczyszczone -zresztą dowodem na to było sprawne działanie poprzedniego alternatora!
Jakie jeszcze sugestie z waszej strony?
Czego i gdzie szukać? Jeśli nie znajdę przyczyny to wracam do starego alternatora.....
- Adalbert1702
- Użytkownik
- Posty: 478
- Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
- Lokalizacja: Toruń
Re: Offtopic czyli raj dla spamerów
Pytanie który to jest kabel? Tak jak na zdjęciu,są tylko te kable które mam w instalacji i były podłączone w poprzednim alternatorze....
A tak podłączenia wyglądają w alternatorze Bosch 90A Jeśli w tym miejscu niebieski to tak mam! Kabelek na pewno jest dobry i na zaciśniętych końcówkach nie jest zaśniedziały bo został zalutowany po zaciśnięciu. Nic innego się nie dzieje.Klemy dobrze oczyszczone i dokręcone,masa ok do nadwozia i silnika a akumulator w trakcie ładowania przez altek nie grzeje się ani nie gotuje.Woltomierz pokładowy pokazuje napięcie 14V gdy juz zacznie ładować. Po za tym po wzbudzeniu na wyższych obrotach widzę kiedy jest ładowanie,bo mam zainstalowany od pięciu lat automat świateł,który załącza światła po rozpoczęciu ładowania czyli gdy napięcie na aku wzrośnie do 14V.
A tak podłączenia wyglądają w alternatorze Bosch 90A Jeśli w tym miejscu niebieski to tak mam! Kabelek na pewno jest dobry i na zaciśniętych końcówkach nie jest zaśniedziały bo został zalutowany po zaciśnięciu. Nic innego się nie dzieje.Klemy dobrze oczyszczone i dokręcone,masa ok do nadwozia i silnika a akumulator w trakcie ładowania przez altek nie grzeje się ani nie gotuje.Woltomierz pokładowy pokazuje napięcie 14V gdy juz zacznie ładować. Po za tym po wzbudzeniu na wyższych obrotach widzę kiedy jest ładowanie,bo mam zainstalowany od pięciu lat automat świateł,który załącza światła po rozpoczęciu ładowania czyli gdy napięcie na aku wzrośnie do 14V.
Re: Offtopic czyli raj dla spamerów
Ten niebieski.
Jest on łączony przy aku w kostce 1 pin a później idzie do skrzynki bezpieczników.
Jest on łączony przy aku w kostce 1 pin a później idzie do skrzynki bezpieczników.
- Adalbert1702
- Użytkownik
- Posty: 478
- Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
- Lokalizacja: Toruń
Re: Offtopic czyli raj dla spamerów
Jest na bank! Przecież w poprzednim altku był podłączony i wszystko poprawnie działało.Teraz też jest podłączony i sprawdzony ale juz nie jest dobrze...Jakieś sugestie?
- Adalbert1702
- Użytkownik
- Posty: 478
- Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
- Lokalizacja: Toruń
Re: Offtopic czyli raj dla spamerów
No i sprawa się wyjaśniła dlaczego altek się nie wzbudzał po zapaleniu silnika....Kupiłem zbyt dobry i zbyt drogi regulator napięcia! Gdy zainstalowałem taki za 25 złotych-chińczyk to od razu alternator zaczął działać poprawnie! Wzbudza się zaraz po uruchomieniu silnika na wolnych,bez dodania gazu a lampka gaśnie i jest ładowanie 14,2V. Tak więc nie wszystko co jest drogie musi być dobre!
- Smolski
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Offtopic czyli raj dla spamerów
Witam. Przepraszam ze trochę nie w temacie ale możecie przypomnieć z czego skrzynie biegów pasują do syncro/Country a dokładnie do tylnych mostów? Golf 2(bez g60) golf 3 poza vr6, Passat b3. Czy z czegoś jeszcze?
Re: Offtopic czyli raj dla spamerów
Rallye, G60, Passat Syncro b3 - pasuje z gwiazdeczką - inna przekładnia kątowa, sprzęgło hyudraulika, wybierak na linki.
VR6 nie pasuje - inne przełożenie przekładni kątowej oraz dyfra
VR6 nie pasuje - inne przełożenie przekładni kątowej oraz dyfra
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości