Offtopic czyli raj dla spamerów

Forum miłośników Golfa Country

Moderatorzy: G0 Karcio, VIP

Awatar użytkownika
Smolski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
Lokalizacja: Mikołów

Re: Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: Smolski » ndz sty 20, 2019 20:10

Drogi? Mi chodzi o wielkość środkowego tłumika, który w ABF jest dość sporych rozmiarów a z racji wału w syncro nie da rady go wsadzić. Myślałem nad wydechem z golfa 3 syncro. Był stosowany do mocniejszych silników to i z abf sobie poradzi.tylko pytanie czy podejdzie p&p czy będzie duża rzeźba. Różnice widać na zdjęciach co wyżej dałem linki.


Ciekawy link, napewno się przyda. Dzięki.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka





Awatar użytkownika
Adalbert1702
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 444
Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
Lokalizacja: Toruń

Re: Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: Adalbert1702 » ndz sty 20, 2019 20:25

Z tych dwóch zdjęć poglądowych wynika ze od trójki jest dosłownie taki sam jak w Country. Tak mi się przynajmniej wydaje i nie wiem jak to pasuje pod podłogą ale konstrukcyjnie jest bardzo podobny.Nie będzie chyba jednak pasować do zwykłego syncro.....



mihau34
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz paź 26, 2014 19:46

Re: Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: mihau34 » ndz sty 20, 2019 20:38

Obrazek
Obrazek
https://autowanda.pl/czesc/tlumik-srodk ... b1&typ=1jk
179 zł tłumik środkowy, to nie wiele. Wrzuciłem 2 foto starego tłumika i rury idącej do tłumika końcowego.
Ty masz Golfa Country ? czy Syncro ?



Awatar użytkownika
Smolski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
Lokalizacja: Mikołów

Re: Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: Smolski » ndz sty 20, 2019 20:44

Zwykle syncro. Pamiętaj że chodzi o tłumik do 1.8 abf

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka




Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9373
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: jhosef » ndz sty 20, 2019 20:46

Adalbert1702 pisze:
ndz sty 20, 2019 20:25
Z tych dwóch zdjęć poglądowych wynika ze od trójki jest dosłownie taki sam jak w Country. Tak mi się przynajmniej wydaje i nie wiem jak to pasuje pod podłogą ale konstrukcyjnie jest bardzo podobny.Nie będzie chyba jednak pasować do zwykłego syncro.....
Taki wydech jak na tym obrazku golfa mk3 syncro w mk2 występował wyłącznie w rallye.
W Countrym jest bardzo podobnie jak zwykłym Syncro z drobnymi różnicami. Gdzieś tam rura omija ramę, z tyłu z tego co pamiętam idzie nad belką tylnego zawieszenia a nie między wahaczem a belka.

Nie wiem na jakiej średnicy latał ABF ale 1P na 50mm.



Awatar użytkownika
Smolski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
Lokalizacja: Mikołów

Re: Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: Smolski » ndz sty 20, 2019 21:00

Do abf każdy radzi dość rurę 55mm.
Jeśli taki wydech występował w rampy to by znaczyło że ten z trójki by pasował, drobne poprawki napewno będą ale właśnie chodziło mi o tą rurę co idzie nad ramą zawieszenia.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka




Awatar użytkownika
Adalbert1702
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 444
Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
Lokalizacja: Toruń

Re: Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: Adalbert1702 » sob lut 16, 2019 08:57

Nie chcę zakładać nowego tematu więc piszę tutaj. Od dwóch tygodni borykam się z tematem ALTERNATOR. Zacznę od początku. Zachciało mi się zmienić alternator na mocniejszy bo miałem wrażenie ze wciąż mam nie doładowany akumulator. Miałem altek 65A i działał bez zastrzeżeń-napięcie ładowania około 13,9-14V.

ObrazekObrazekObrazek

Kupiłem "piękną" używkę Bosch 90A dokładnie według numerów taki jaki powinien być w Country 026 903 015B.

ObrazekObrazekObrazek

Po kapitalnym remoncie (wymiana łożysk,wymiana komutatora,sprawdzenie wszystkich 9 diód w płytce, nowy regulator napięcia,nasączenie uzwojeń specjalnym lakierem i oczyszczenie całości i wypolerowanie obudowy) założyłem do auta i...jest problem. Po zapaleniu silnika nie gaśnie dioda ładowania! Dopiero gdy delikatnie zwiększe obroty do 1100 gaśnie lampka i jest ładowanie.Wtedy ładowanie już trzyma na poziomie 14-14,1V nawet gdy obroty zejdą do 800.
Na początku myślałem że kółko pasowe ma inną średnicę.Pomierzyłem i okazało się ze pasek klinowy zamyka się na średnicy mniejszej niż w poprzednim altku a więc obroty na alternatorze są nawet większe!
Później wydedukowałem ze nowy,wyremontowany altek stracił magnetyzm szczątkowy i trzeba na wzwbudzenie dać większe napięcie.Naładowałem akumulator aż miał przy pierwszej próbie 13V ale nie było pozytywnego rezultatu-nadal lampka nie gaśnie na niskich obrotach po uruchomieniu silnika.
Teraz jestem na etapie wymiany regulatora na inny,chociaż ten który mam nie jest byle jaki (Magneti-Marelli-dokładny odpowiednik regulatora do tego altka 068 903 803 B lub D lub DX) Dodam jeszcze że wszystkie przewody są sprawdzone,styki oczyszczone -zresztą dowodem na to było sprawne działanie poprzedniego alternatora!
Jakie jeszcze sugestie z waszej strony?
Czego i gdzie szukać? Jeśli nie znajdę przyczyny to wracam do starego alternatora.....



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9373
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: jhosef » sob lut 16, 2019 09:03

Niebieski kabel wzbudzania podłączony?
Nie ma przerw?



Awatar użytkownika
Adalbert1702
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 444
Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
Lokalizacja: Toruń

Re: Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: Adalbert1702 » sob lut 16, 2019 10:50

Pytanie który to jest kabel? Tak jak na zdjęciu,są tylko te kable które mam w instalacji i były podłączone w poprzednim alternatorze....

Obrazek

A tak podłączenia wyglądają w alternatorze Bosch 90A Jeśli w tym miejscu niebieski to tak mam! Kabelek na pewno jest dobry i na zaciśniętych końcówkach nie jest zaśniedziały bo został zalutowany po zaciśnięciu. Nic innego się nie dzieje.Klemy dobrze oczyszczone i dokręcone,masa ok do nadwozia i silnika a akumulator w trakcie ładowania przez altek nie grzeje się ani nie gotuje.Woltomierz pokładowy pokazuje napięcie 14V gdy juz zacznie ładować. Po za tym po wzbudzeniu na wyższych obrotach widzę kiedy jest ładowanie,bo mam zainstalowany od pięciu lat automat świateł,który załącza światła po rozpoczęciu ładowania czyli gdy napięcie na aku wzrośnie do 14V.





Obrazek



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9373
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: jhosef » sob lut 16, 2019 14:07

Ten niebieski.
Jest on łączony przy aku w kostce 1 pin a później idzie do skrzynki bezpieczników.



Awatar użytkownika
Adalbert1702
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 444
Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
Lokalizacja: Toruń

Re: Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: Adalbert1702 » sob lut 16, 2019 19:52

Jest na bank! Przecież w poprzednim altku był podłączony i wszystko poprawnie działało.Teraz też jest podłączony i sprawdzony ale juz nie jest dobrze...Jakieś sugestie?



Awatar użytkownika
Adalbert1702
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 444
Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
Lokalizacja: Toruń

Re: Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: Adalbert1702 » śr lut 20, 2019 23:17

No i sprawa się wyjaśniła dlaczego altek się nie wzbudzał po zapaleniu silnika....Kupiłem zbyt dobry i zbyt drogi regulator napięcia! Gdy zainstalowałem taki za 25 złotych-chińczyk to od razu alternator zaczął działać poprawnie! Wzbudza się zaraz po uruchomieniu silnika na wolnych,bez dodania gazu a lampka gaśnie i jest ładowanie 14,2V. Tak więc nie wszystko co jest drogie musi być dobre!



Awatar użytkownika
Smolski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
Lokalizacja: Mikołów

Re: Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: Smolski » ndz lut 24, 2019 19:09

Witam. Przepraszam ze trochę nie w temacie ale możecie przypomnieć z czego skrzynie biegów pasują do syncro/Country a dokładnie do tylnych mostów? Golf 2(bez g60) golf 3 poza vr6, Passat b3. Czy z czegoś jeszcze?



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9373
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: jhosef » pn lut 25, 2019 14:20

Rallye, G60, Passat Syncro b3 - pasuje z gwiazdeczką - inna przekładnia kątowa, sprzęgło hyudraulika, wybierak na linki.
VR6 nie pasuje - inne przełożenie przekładni kątowej oraz dyfra



ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf Country”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości