ZAKŁÓCENIA ALTERNATORA!!!
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
ZAKŁÓCENIA ALTERNATORA!!!
Witam
Podlaczylem wczoraj cala instalacje, kable zasilajace plus i minus 25mm2 ida sobie lewym progiem, sygnalowki dietz washington ida prawym progiem, przewody z systemu przedniego ida lewym i prawym progiem. Gdy wlaczam silnik zaczyna mi jeszczec alternator w glosnikach;/;/;/ gdzie szukac rozwiazana problemu? wiem ze temat byl walkowany juz sporo razy. wszystko niby jest podlaczone jak nalezy a jednak cos dalej piszczy;/
Podlaczylem wczoraj cala instalacje, kable zasilajace plus i minus 25mm2 ida sobie lewym progiem, sygnalowki dietz washington ida prawym progiem, przewody z systemu przedniego ida lewym i prawym progiem. Gdy wlaczam silnik zaczyna mi jeszczec alternator w glosnikach;/;/;/ gdzie szukac rozwiazana problemu? wiem ze temat byl walkowany juz sporo razy. wszystko niby jest podlaczone jak nalezy a jednak cos dalej piszczy;/
Ostatnio zmieniony sob lut 17, 2007 14:59 przez scuzzy, łącznie zmieniany 1 raz.
w mkIV jest tak ze jak bys nie poprowadzil przewodow to zawsze wplywa na nie pompa paliwa, cos z nia jest nie tak ze slychac ja w glosnikach, ja ukladalem u siebie kable cm po cm i nic nie pomoglo, dopiero poprowadzenie kabli gora dalo zamierzony efekt i piszczenie ustalo, wiec polecam to rozwiazanie,
jezeli masz za krotkie przewody, do zaraz za drzwiami niech pojda do gory blotnikiem i wejda do bagaznika zza blotnika, jak najdalej od pompy...
powodzenia
jezeli masz za krotkie przewody, do zaraz za drzwiami niech pojda do gory blotnikiem i wejda do bagaznika zza blotnika, jak najdalej od pompy...
powodzenia
- Kubus20
- VW Baron
- Posty: 3221
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontakt:
A jak masz zamocowany wzmacniacz
Przykręcony śrubami do karoserii, albo do kanapy
Jesli tak to odkręć go i połóż tak, żeby nie miał fizycznego kontaktu z karoserią, nawet przez śruby. Sprawdź, może pomoże.
Druga sprawa to gdzie masz zwrotnice
Jeżeli są w pobliżu dmuchawy nawiewu, albo skrzynki z bezpiecznikami, to też będzie piszczeć w głosnikach.
Sprawdź to i napisz czy pomogło.
Przykręcony śrubami do karoserii, albo do kanapy
Jesli tak to odkręć go i połóż tak, żeby nie miał fizycznego kontaktu z karoserią, nawet przez śruby. Sprawdź, może pomoże.
Druga sprawa to gdzie masz zwrotnice
Jeżeli są w pobliżu dmuchawy nawiewu, albo skrzynki z bezpiecznikami, to też będzie piszczeć w głosnikach.
Sprawdź to i napisz czy pomogło.
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Ja mam tak i w MK 3 nic na szczęście nie piszczy , trzeszczyKubus20 pisze:Druga sprawa to gdzie masz zwrotnice
Jeżeli są w pobliżu dmuchawy nawiewu, albo skrzynki z bezpiecznikami, to też będzie piszczeć w głosnikach.
PozdrO
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
nie bardzo wiem jak się zabrać za sprawdzenie tego kondensatora...Arco pisze:Zacznij od kondensatora. Iskry ze szczotek alternatora wytwarzają coś w rodzaju fal radiowych, kondensator ma za zadanie je "zbierać".
masa radia jak i wzmacniacza idzie z akumulatora (jeśli fabrycznie radio czerpie mase z akumulatora). hmm a z tym paskiem to nie wiem czy chce próbować z takimi eksperymentamipiotr2 pisze:rozumiem ze masa radia i wzmacniacza jest z aku? niewiem czy by pomoglo jak bys sciagnol pasek z alternatora i na chwile zapalil auto.tylko pompa wody wtedy chyba niechodzi to na chwile zrob tak
wzmacniacz nie ma żadnego kontaktu z karoserią bo leży na razie nie przykrecony w bagażniku...Kubus20 pisze:A jak masz zamocowany wzmacniacz
Przykręcony śrubami do karoserii, albo do kanapy
Jesli tak to odkręć go i połóż tak, żeby nie miał fizycznego kontaktu z karoserią, nawet przez śruby.
Sprawdź to i napisz czy pomogło.
scuzzy,
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic415570.html
http://www.edw.com.pl/forum/viewtopic.p ... 206622bd14
Nie wiem ile kosztuje taki kondensator, nie chcę Ciebie namawiać na zbędne wydatki, ale ja bym kupił nowy kondensator. Może spróbuj najpierw (na chwilę) zdjąć pasek alternatora tak jak poradził piotr2, będziesz wiedział czy to na pewno alternator powoduje zakłócenia.
W zasadzie, to chyba nie ma możliwości ze 100% pewnością sprawdzić kondensator. Może to Ci pomożescuzzy pisze:nie bardzo wiem jak się zabrać za sprawdzenie tego kondensatora...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic415570.html
http://www.edw.com.pl/forum/viewtopic.p ... 206622bd14
Nie wiem ile kosztuje taki kondensator, nie chcę Ciebie namawiać na zbędne wydatki, ale ja bym kupił nowy kondensator. Może spróbuj najpierw (na chwilę) zdjąć pasek alternatora tak jak poradził piotr2, będziesz wiedział czy to na pewno alternator powoduje zakłócenia.
wlasnie nie wiem jak to jest z tymi masami, kiedys tutenhamon pisal ze jezeli bierzemy mase wzmaka z aku to mamy jakas petle ktora moze powodowac te piszczenie, ja mam u siebie mase i + do kondensatore, a od kondzia + do wzmaka a minus z wzmaka idzie z budy i jest ok
ja bym przelozyl kable z dala od pompy i spojrzal na ten kondensator szumow alternatora
jezeli to nie pomoze to moze radio jest trzepniete...
ja bym przelozyl kable z dala od pompy i spojrzal na ten kondensator szumow alternatora
jezeli to nie pomoze to moze radio jest trzepniete...
a jakei masz radio? pioneera? kumpel mial ten swist i sie okazalo ze nie mial masy na RCA bo w radiu nie stykalo (taki czesty problem pioneera) i musial przylutowac mase ( i tu rzeby nie sklamac chyba do obudowy radia, mase chinchy oczywisce)problem ustał
>>>>>White GL by Stary<<<<
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości