Stacyjka w mk2

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Stacyjka w mk2

Post autor: adi87 » czw sty 18, 2007 20:07

Czy stacyjka w mk2 ma taki styk na którym jest napięcie po przekręceniu kluczyka "na raz" (czyli jeszcze niewłączony zapłon) Chodzi mi o to żeby podłączyć radio przez stacyjkę tak żeby nie trzeba było mieć włączonego zapłonu żeby radio dostało prąd



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw sty 18, 2007 20:16

wez najwyrzej pociagnij z aku bezposrednio kabel tylko zaloz na nim bezpiecznik.wtedy nawet na raz niebedziesz musial przekrecac kluczyka.



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » czw sty 18, 2007 20:18

piotr2, tak mam teraz ale chce właśnie żeby trza było przekręcić kluczyk :bajer:



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw sty 18, 2007 20:22

aha niechce ci sie radia wylanczac ;) jesli nikt ci nie pomoze to tylko trzeba rozkrecic oslone stacyjki i miernikiem sprawdzac styki kostki.niema duzo roboty z tym.



Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » pt sty 19, 2007 00:11

Sprawdź żółto czarny kabel, bo coś mi się kojarzy, że to może być ten.



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pt sty 19, 2007 00:31

Myślę nad tym żeby zrobić tak że jak kluczyka niema to radia sie nie włączy a jak się włoży kluczyk i włączy radio to można kluczyk wyciągnąć a radio będzie grało dalej. I mi się to objawiło w postaci dwóch przekaźników. Jeden podawałby napięcie z aku na radio i byłby sterowany napięciem ze stacyjki a drugi odpowiadałby za podtrzymanie napięcia po wyjęciu kluczyka czyli przełączałby sterowanie tego pierwszego i po włączeniu radia pierwszy przekaźnik by był sterowany z wyjścia na wzmacniacz (remote) z radia. Dobrze kombinuje? Wogóle może troche ten opis pogmatwany ale jutro postaram się narysować jakiś schemacik do tego :bigok:



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt sty 19, 2007 00:40

adi87 pisze:Czy stacyjka w mk2 ma taki styk na którym jest napięcie po przekręceniu kluczyka "na raz" (czyli jeszcze niewłączony zapłon)
Niestety nie. Takie cos ma dopiero stacyjka Mk3 i to dopiero od roku modelowego 97' (u mnie tak jest). Jest tu poprostu ruchomy bebenek zalaczajacy kontakt S po przekreceniu na I pozycje. W starszym Mk3 dzieje sie to od razu po wlozeniu kluczyka. Jesli masz w ogole kontakt S, to tylko taki jak w Mk3 do 97'.

[ Dodano: Czw Sty 18, 2007 23:43 ]
W mk3 jest to kabelek czerwono-brazowy cienki, sprawdz czy u Ciebie nie ma tez takiego przypadkiem...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Car Audio”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości