[mk3] Jak podłączyć i z kąd stały + do pamięci radia.
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
- piotrsrokosz
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
- Lokalizacja: KIELCE
- Kontakt:
[mk3] Jak podłączyć i z kąd stały + do pamięci radia.
Jak podłączyć i z kąd stały + do pamięci radia. Mam instalację w której zasilanie radia pojawia się po włożeniu kluczyka do stacyjki. Trochę to uciążliwe - ciągłe programowanie stacji radia i ustawień. Na kostce dochodzącej z radia jest różowy przewód odpowiadający za pamięć w radiu, a na tym samym pinie tylko w instalacji samochodu jest przewód brązowy. Czy do tego brązowego przewodu mogę podłączyć (dolutować) kabelek ze stałym plusem, czy muszę go odciąć i podprowadzić stały plus. Drugie pytanie z kąd??? Od zapalniczki? Są tam trzy przewody i który to ten właściwy? Jeżeli to możliwe to proszę o fotki.
WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie
ABS, wspomaganie
Ale namieszales...
Brazowy w aucie to masa!
+12V Akumulatora - Czerwono-bialy
+12V stacyjki - Czerwono-brazowy
Masa - Brazowy
Brazowy w aucie to masa!
+12V Akumulatora - Czerwono-bialy
+12V stacyjki - Czerwono-brazowy
Masa - Brazowy
Jak dobrze podlaczysz to nic Cie sie nie bedzie kasowacpiotrsrokosz pisze:Mam instalację w której zasilanie radia pojawia się po włożeniu kluczyka do stacyjki. Trochę to uciążliwe - ciągłe programowanie stacji radia i ustawień
- piotrsrokosz
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
- Lokalizacja: KIELCE
- Kontakt:
Czyli nie muszę odcinać brązowego kabla od kostki instalacji samochodowej tylko dolutować drugi do niego ze stałym +. Mam pytanie tylko jak (teoretycznie, bo nie wiem dokońca) dodam drugi kabel +12v i na tym istniejącym po włożeniu kluczyka pojawi się 12V to co będzie z radiem???powalla pisze:Miernikiem sprawdź który to + stały i gotowe(może być nawet żarówka 12v i dwa kabelki).
WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie
ABS, wspomaganie
Co Ty chcesz mase z plusem laczyc ? Od razu spalisz bezpiecznikpiotrsrokosz pisze:Czyli nie muszę odcinać brązowego kabla od kostki instalacji samochodowej tylko dolutować drugi do niego ze stałym +
Nie bardzo wiem o co Ci chodzi.piotrsrokosz pisze:jak (teoretycznie, bo nie wiem dokońca) dodam drugi kabel +12v i na tym istniejącym po włożeniu kluczyka pojawi się 12V to co będzie z radiem???
Podlacz tak jak Ci pisalem i bedzie sie radio wylaczac po wyjeciu kluczyka, a pamiec bedzie trzymac...
[ Dodano: Pon Gru 04, 2006 18:32 ]
Brazowy z auta musisz polaczyc z (zapewne) czarnym od radia.
- piotrsrokosz
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
- Lokalizacja: KIELCE
- Kontakt:
inek01 pisze:Co Ty chcesz mase z plusem laczyc ? Od razu spalisz bezpiecznikpiotrsrokosz pisze:Czyli nie muszę odcinać brązowego kabla od kostki instalacji samochodowej tylko dolutować drugi do niego ze stałym +Nie bardzo wiem o co Ci chodzi.piotrsrokosz pisze:jak (teoretycznie, bo nie wiem dokońca) dodam drugi kabel +12v i na tym istniejącym po włożeniu kluczyka pojawi się 12V to co będzie z radiem???
Podlacz tak jak Ci pisalem i bedzie sie radio wylaczac po wyjeciu kluczyka, a pamiec bedzie trzymac...
[ Dodano: Pon Gru 04, 2006 18:32 ]
Brazowy z auta musisz polaczyc z (zapewne) czarnym od radia.
Mam dwie kostki od strony radia nr 1 i od strony auta2 i w kostce nr1 przewód różowy od pamięci radia styka się z przewodem kostki 2 i tam jest brązowy.
WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie
ABS, wspomaganie
Rozumiem, ale tak nie moze byc. Ktos tam musial namieszac.piotrsrokosz pisze:Mam dwie kostki od strony radia nr 1 i od strony auta2 i w kostce nr1 przewód różowy od pamięci radia styka się z przewodem kostki 2 i tam jest brązowy.
Napisz dokladnie ktory pin (nr) w kstce z auta to masa-brazowy.
Powinien to byc nr 8.
Uklad jest taki:
1. Bialo-niebieski - GALA (automatyczna zmiana glosnosci wraz ze zmiana predkosci auta)
2.
3.
4. +12V Akumulatora - Czerwono-bialy
5.
6. Podswietlenie - Szaro-niebieski
7. +12V stacyjki - Czerwono-brazowy
8. Masa - Brazowy
[ Dodano: Pon Gru 04, 2006 18:44 ]
To jest oczywiscie uklad fabrycznej kostki.
- piotrsrokosz
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
- Lokalizacja: KIELCE
- Kontakt:
A masz jakieś fotki bo ja raczej laik w tej dziedzinie.inek01 pisze:Rozumiem, ale tak nie moze byc. Ktos tam musial namieszac.piotrsrokosz pisze:Mam dwie kostki od strony radia nr 1 i od strony auta2 i w kostce nr1 przewód różowy od pamięci radia styka się z przewodem kostki 2 i tam jest brązowy.
Napisz dokladnie ktory pin (nr) w kstce z auta to masa-brazowy.
Powinien to byc nr 8.
Uklad jest taki:
1. Bialo-niebieski - GALA (automatyczna zmiana glosnosci wraz ze zmiana predkosci auta)
2.
3.
4. +12V Akumulatora - Czerwono-bialy
5.
6. Podswietlenie - Szaro-niebieski
7. +12V stacyjki - Czerwono-brazowy
8. Masa - Brazowy
[ Dodano: Pon Gru 04, 2006 18:44 ]
To jest oczywiscie uklad fabrycznej kostki.
W aucie nic nikt nie mieszał tak było.
WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie
ABS, wspomaganie
- piotrsrokosz
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
- Lokalizacja: KIELCE
- Kontakt:
Wrzucę ale musi to poczekać do jutra. Dziękiinek01 pisze:Moglbys tak powiedziec jakbys byl pierwszym wlascicielem.piotrsrokosz pisze:W aucie nic nikt nie mieszał tak było.
Nie mam fotek. Jak Ty masz jakis fotki to wrzuc. Wtedy bede mogl Ci pokazac co i jak dokladnie.
Ostatnio zmieniony wt gru 05, 2006 09:20 przez piotrsrokosz, łącznie zmieniany 1 raz.
WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie
ABS, wspomaganie
-
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:39
- Lokalizacja: CMG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości