[instalacja] Radio wyłącza sie przy odpalaniu silnika
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
nie chodzi o puszczenie dluzszych, tylko bezposrednio z akku z pomineciem skrzynki bezpiecznikow, bo poprostu stacyjka rozlacza prad na odbiorniki wnetrza....Goofi pisze:Wg. mnie puszczenie kabli bezposrednio od aku nie pomoze, sam mam puszczony oddzielny kabelek i tez sie wylacza, na kablach nie ma az takich strat, zeby ich zmiana tyle zmienila
Ja mam bezposrednio, stacyjka mi nie odlacza a mimo to zazwyczaj przy odpalaniu wylacza sie radiomalolat pisze:nie chodzi o puszczenie dluzszych, tylko bezposrednio z akku z pomineciem skrzynki bezpiecznikow, bo poprostu stacyjka rozlacza prad na odbiorniki wnetrza....Goofi pisze:Wg. mnie puszczenie kabli bezposrednio od aku nie pomoze, sam mam puszczony oddzielny kabelek i tez sie wylacza, na kablach nie ma az takich strat, zeby ich zmiana tyle zmienila
Całkowitego off? czyli jak wyciągniesz klucz to sie w ogóle nie da go włączyć ?
Jeśli tak to masz źle podłączone musisz zamienić kabel żółty z czerwonym i powinno być ok.
Chyba ze ty to specjalnie tak zrobiłeś ale nie wiem po co miął byś tak robić to odłącza dopływ prądu przy słuchaniu np cd i wtedy płyta zamiast wyhamować kreci sie bezwładnie co nie jest wcale dobre ani dla płyty ani dla radia.
Radzil bym to zamienić poza tym wygodniej by było co dobrego daje takie podlaczenie?
Nic a prawidlowo bedzie zawsze jakoś tam ulatwiac życie.
Jeśli tak to masz źle podłączone musisz zamienić kabel żółty z czerwonym i powinno być ok.
Chyba ze ty to specjalnie tak zrobiłeś ale nie wiem po co miął byś tak robić to odłącza dopływ prądu przy słuchaniu np cd i wtedy płyta zamiast wyhamować kreci sie bezwładnie co nie jest wcale dobre ani dla płyty ani dla radia.
Radzil bym to zamienić poza tym wygodniej by było co dobrego daje takie podlaczenie?
Nic a prawidlowo bedzie zawsze jakoś tam ulatwiac życie.
"Nie kłuć się z głupkiem bo ludzie mogą pomylić kto jest kto"
Dobrze jest podłaczone .
Sa 3 warianty podłaczenia przestawiasz te rozłaczane kabelki .
Tak wyłaczam zapłon (gasze elektryke) gasi sie radio i nie da sie właczyc muzyki wyświetlana jest godzina wyciagne kluczyk gasi sie calkowice LCD radia (nie ma godziny), przydatne bo nie ma takiej sytuacji ze sie zapomni zgasic radyjko
aha nie zrobisz tego w kazdym aucie , patrz punkt C
Tutaj jest schemat podłaczenia
Sa 3 warianty podłaczenia przestawiasz te rozłaczane kabelki .
Tak wyłaczam zapłon (gasze elektryke) gasi sie radio i nie da sie właczyc muzyki wyświetlana jest godzina wyciagne kluczyk gasi sie calkowice LCD radia (nie ma godziny), przydatne bo nie ma takiej sytuacji ze sie zapomni zgasic radyjko
aha nie zrobisz tego w kazdym aucie , patrz punkt C
Tutaj jest schemat podłaczenia
Punk C nie zdaje w Mk3 egazminu (przynajmniej moim 97') - gubi pamiec.MarcoVW pisze:patrz punkt C
Mam radio Sony (nie komentowac ) i ta sama instrukcje jak na fotce...
Podlaczone jest w wariancie B i tez wylacza sie po wyjeciu kluczyka, przy czym jak trzeba trzyma pamiec punktu zatrzymania plyty i zapisanych stacji itd...
Po przekreceniu stacyjki na pozycje ACC wlacza sie i gra dalej.
W przejsciowce dolaczanej do radio +aku i +stacyjki sa na odwrotnie niz w fabrycznej kostce Mk3.Dlatego w wariancie A bedzie gubic pamiec po wyjeciu kluczyka.
To jest nie mozliwe. Bez klucza nie zagra chocbys nie wiem jak poprzestawial zlaczki. Ja mam tak samo.mag2k3 pisze:Całkowitego off? czyli jak wyciągniesz klucz to sie w ogóle nie da go włączyć ?
Jeśli tak to masz źle podłączone musisz zamienić kabel żółty z czerwonym i powinno być ok
Bez klucza gra tylk ojak pominiesz stacyjke, ale wtedy nie wylaczy sie po wyjeciu klucza.
Przeciez radio sie wylacza po wyjeciu klucza, a wtedy zostaje tylk onapiecie na podtrzymaniu pamieci.mag2k3 pisze:Chyba ze ty to specjalnie tak zrobiłeś ale nie wiem po co miął byś tak robić to odłącza dopływ prądu przy słuchaniu np cd i wtedy płyta zamiast wyhamować kreci sie bezwładnie co nie jest wcale dobre ani dla płyty ani dla radia.
Co w tym zlego dla radia czy plyty ?
Tak racja jak napisalem wczesniej punkt C nie dziala w kazdym aucie
Na początku mialem tak ze wyciagam kluczyk i jest OFF ale potem nie trzymal pamieci czyli reset byl zegara i stacji radiowych i korektora .
Kolejny sposob jest OK , wyciagam kluczyk radio OFF trzyma pamiec stacje , miejsce plyty , equalizer. Bez kluczyka nie zagra. Da sie wlozyc kluczyk przekrecic lekko nie zapalając pulpitu (poco konsumowac dodatkowo aku) i odtwarzacz gra
aha dodam ze mam w mk3 96 gotową fabryczną instalacje glosników (drzwi + tweetery w poszybiu ) i kostka ISO na wyjsciu, ze wystarczylo tylko popróbowac te 3 sposoby co w instrukcji.
Na początku mialem tak ze wyciagam kluczyk i jest OFF ale potem nie trzymal pamieci czyli reset byl zegara i stacji radiowych i korektora .
Kolejny sposob jest OK , wyciagam kluczyk radio OFF trzyma pamiec stacje , miejsce plyty , equalizer. Bez kluczyka nie zagra. Da sie wlozyc kluczyk przekrecic lekko nie zapalając pulpitu (poco konsumowac dodatkowo aku) i odtwarzacz gra
aha dodam ze mam w mk3 96 gotową fabryczną instalacje glosników (drzwi + tweetery w poszybiu ) i kostka ISO na wyjsciu, ze wystarczylo tylko popróbowac te 3 sposoby co w instrukcji.
Wszystko identycznie jak u mnieMarcoVW pisze:Kolejny sposob jest OK , wyciagam kluczyk radio OFF trzyma pamiec stacje , miejsce plyty , equalizer. Bez kluczyka nie zagra. Da sie wlozyc kluczyk przekrecic lekko nie zapalając pulpitu (poco konsumowac dodatkowo aku) i odtwarzacz gra
U mnie tak samo + 8 fabrycznych glosnikow. Na szczescie auto mialo na zachodzie jednego madrego wlasciciea i kostki sie zachowalyMarcoVW pisze:aha dodam ze mam w mk3 96 gotową fabryczną instalacje glosników (drzwi + tweetery w poszybiu ) i kostka ISO na wyjsciu, ze wystarczylo tylko popróbowac te 3 sposoby co w instrukcji.
W Polsce jak sie glupi jakis dorwie, zamiast kupic przejsciowke jak nie ma z radiem to tnie zaraz kable
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości