Problem z swistem w glosnikach
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
Problem z swistem w glosnikach
Problem polega na tym, ze glosniki ktore sa podlaczone pod wzmacniacz swiszcza lekko gdy auto jest wlaczone, gdy dodam GAZU swist przyspiesza o.O !?
Co moze byc nie tak?
Co moze byc nie tak?
Problem z swistem w glosnikach
W ciemno obstawiam masę na rca , potem kable rca i masa rca wzmacniacza do sprawdzenia . Bez dokładnego opisu klocków i połączenia ciężko tak wróżyć...
Problem z swistem w glosnikach
Sprzet typu:
Wzmacniacz, Kondensator, tuba i tą calosc mam od kilku lat.
Przy ostatniej sprzedazy auta jednak zostawilem kable w srodku i tylko powyzszy sprzet wyciagnalem.
Teraz kupilem pierwsze lepsze kable (2 razy RCA jedne pod glosniki, drugie pod tube), dokupilem glosniki na przod (Hifonics HFI6.2C). Z tym, ze wszystko jest podlaczone pod Ori radio VW Beta (ale ono na pewno nie generuje tych szumow).
Jeszcze jedno, jak wyciagne RCA ze wzmacniacza i podlaczam obojetnie ktorego chincha ponownie (czy to od glosnikow czy od tuby) to zawsze tuba udezy basem.
Wzmacniacz, Kondensator, tuba i tą calosc mam od kilku lat.
Przy ostatniej sprzedazy auta jednak zostawilem kable w srodku i tylko powyzszy sprzet wyciagnalem.
Teraz kupilem pierwsze lepsze kable (2 razy RCA jedne pod glosniki, drugie pod tube), dokupilem glosniki na przod (Hifonics HFI6.2C). Z tym, ze wszystko jest podlaczone pod Ori radio VW Beta (ale ono na pewno nie generuje tych szumow).
Jeszcze jedno, jak wyciagne RCA ze wzmacniacza i podlaczam obojetnie ktorego chincha ponownie (czy to od glosnikow czy od tuby) to zawsze tuba udezy basem.
- RobstonKoro
- Forum Master
- Posty: 1083
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 20:19
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt:
Problem z swistem w glosnikach
Sprawdź dobrze masę, kabel może być lekko przełamany. Brat miał tak samo kiedyś w astrze, wymienił kabel i ustało
Czerwono-czarna strzała
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=324968czerwony 1.6 AEA by robert 19kor na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=324968czerwony 1.6 AEA by robert 19kor na gwincie
Problem z swistem w glosnikach
Dzisiaj dokladalem kondensator na jakims gietkim kablu i od tej pory sie to nasililo.
Gdzie najlepiej podlaczyc mase? Obecnie wpialem sie pod siedzenie, dokladnie pod srube ktore trzyma pas pasazera za kierowca.
Gdzie najlepiej podlaczyc mase? Obecnie wpialem sie pod siedzenie, dokladnie pod srube ktore trzyma pas pasazera za kierowca.
Problem z swistem w glosnikach
Taaa baw się w wyciąganie kabli RCA na włączonym sprzęcie ...jesteś na dobrej drodze do uwalenia sprzętu . Skąd wiesz że radio OK? Na bank obstawiam brak masy na RCA . Wiesz jak to sprawdzić? Sprawdzałeś?
Problem z swistem w glosnikach
No sam widzisz jakie mam obeznanie
Nie mowie, ze na 100% radio sprawne, w sumie deneweruje mnie juz troche bo na przyklad ciezko mu zapamietac ustawienia (na przyklad ustawilem tydzien temu przypadkiem BALANCE na LEFT 4, pozniej z 10 razy zmienialem na CENTER 0 i dzialalo to tylko przez czas gdy nie wyciagalem kluczyka ze stacyjki, pozniej po odpaleniu znowu bylo LEFT 4, dzisiaj czy wczoraj ustawilem na CENTER 0 i jakos zapamietal ) Zauwazylem, ze jak radio dziala na zmieniarce to predzej sie uczy, bo jak RADIO FM jest wlaczone to nie jestem w stanie sobie przypomniec czy kiedykolwiek cos zapamietal co mu ustawilem.
Ok, jak sprawdzic masy RCA?
[+]
Chwile poszperalem i znalazlem info, ze wejscie na rca we wzmacniaczu ma mase i jesli jest luzne to mogla sie wylamac, u mnie na 99% sa luzne ktores wejscia od rca.
Nie mowie, ze na 100% radio sprawne, w sumie deneweruje mnie juz troche bo na przyklad ciezko mu zapamietac ustawienia (na przyklad ustawilem tydzien temu przypadkiem BALANCE na LEFT 4, pozniej z 10 razy zmienialem na CENTER 0 i dzialalo to tylko przez czas gdy nie wyciagalem kluczyka ze stacyjki, pozniej po odpaleniu znowu bylo LEFT 4, dzisiaj czy wczoraj ustawilem na CENTER 0 i jakos zapamietal ) Zauwazylem, ze jak radio dziala na zmieniarce to predzej sie uczy, bo jak RADIO FM jest wlaczone to nie jestem w stanie sobie przypomniec czy kiedykolwiek cos zapamietal co mu ustawilem.
Ok, jak sprawdzic masy RCA?
[+]
Chwile poszperalem i znalazlem info, ze wejscie na rca we wzmacniaczu ma mase i jesli jest luzne to mogla sie wylamac, u mnie na 99% sa luzne ktores wejscia od rca.
Problem z swistem w glosnikach
Podjedź do zakładu CA , bo nawet radio nie masz poprawnie podpięte , nie mówiąc już o reszcie (nieszczęsna masa RCA ) ... próbując po omacku (to co znalazłeś o tej masie to nie to) narobisz więcej szkód niż pożytku .
Problem z swistem w glosnikach
@powalla - nie boj sie o moj sprzet i pomoz.
Daje fotki podlaczenia radia. Daje sobie wlosy sciac, ze jest poprawnie podlaczone. Sprawdz prosze i napisz czy inaczej bys to podlaczyl.
Pod pin nr 7 idzie kabel bialo-czerwony, do ktorego zwarty jest cienki zolty kabel z bezpiecznikiem.
Daje fotki podlaczenia radia. Daje sobie wlosy sciac, ze jest poprawnie podlaczone. Sprawdz prosze i napisz czy inaczej bys to podlaczyl.
Pod pin nr 7 idzie kabel bialo-czerwony, do ktorego zwarty jest cienki zolty kabel z bezpiecznikiem.
Problem z swistem w glosnikach
no i jak @powalla ? po kolorach kabli mozesz stwierdzic czy sa one w odpowiednich pinach ?
Problem z swistem w glosnikach
Ziomuś, dawno to zrobiłem i wszystkie kable są na swoich miejscach... opis kostki iso brałem ze str. Studio23.prv.pl ... gdyby to był taki blachy problem nie zgłaszał bym tego na forum. A jak nie potrafisz pomoc to nie udzielaj się, bo nie potrzebnie myślałem, że jesteś w stanie mi pomóc.
Problem z swistem w glosnikach
McBoss pisze:Z tym, ze wszystko jest podlaczone pod Ori radio VW Beta (ale ono na pewno nie generuje tych szumow).
McBoss pisze:Nie mowie, ze na 100% radio sprawne,
McBoss pisze:dzialalo to tylko przez czas gdy nie wyciagalem kluczyka ze stacyjki,
McBoss pisze:wszystkie kable są na swoich miejscach
Nie ma cudów! Musisz mieć zamienione kabelki i to nawet wiem jakie ale
McBoss pisze:A jak nie potrafisz pomoc to nie udzielaj się, bo nie potrzebnie myślałem, że jesteś w stanie mi pomóc.
To że gwiżdże jak turbina wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika (alternatora) to tez wiem ale
McBoss pisze:A jak nie potrafisz pomoc to nie udzielaj się, bo nie potrzebnie myślałem, że jesteś w stanie mi pomóc.
Problemy oba były wielokrotnie omawiane i tylko zamiast klepać w klawisze powinieneś sprawdzić instalację . Powodzenia ...
PS: "to nie udzielaj się" rozkazywać to sobie możesz w domu jeśli rodzina Ci na to pozwoli!
Problem z swistem w glosnikach
4 z 7 kabelki są zamienione?
Wątpie bo radio gra bez kluczyka w stacyjce. Poza tym jak zamienię 4 z 7 to jak przez 3 dni auta nie ruszę to pewnie aku padnie...
Ja napisalem: "A jak nie potrafisz pomoc to nie udzielaj się[...]"
a napisalem tak bo poki co jedziesz tekstami typu "wiem, ale nie powiem", "nie potrafisz idz do serwisu", a chyba nie po to jest forum, aby takie rady udzielac...
Wątpie bo radio gra bez kluczyka w stacyjce. Poza tym jak zamienię 4 z 7 to jak przez 3 dni auta nie ruszę to pewnie aku padnie...
Panie powalla naucz się Pan czytac ze zrozumieniem. W gimnazjum chyba jeszcze tego ucza?PS: "to nie udzielaj się" rozkazywać to sobie możesz w domu jeśli rodzina Ci na to pozwoli!
Ja napisalem: "A jak nie potrafisz pomoc to nie udzielaj się[...]"
a napisalem tak bo poki co jedziesz tekstami typu "wiem, ale nie powiem", "nie potrafisz idz do serwisu", a chyba nie po to jest forum, aby takie rady udzielac...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości