JBL głośniki
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
JBL głośniki
Witam. Mam zamontowane w moim golfie Car audio tj. tuba bassowa JBL GT Series + wzmacniacz. Ogólny efekt jest zaskakujący - potężny bass. Głośniki zainstalowane fabrycznie w moim vw, są zbyt słabe i przy mocniejszym bassie w ogóle nie słychać dźwięków muzyki, tylko dudniawe. I tutaj mam do Was pytanie, jakie głośniki przypasują najlepiej do golfa? Chodzi mi o coś typu JBL, MAGNAT. Na allegro jest duży wybór i nie wiem, które będą pasowały najbardziej. Tutaj wybrałem te co mi pasują:
http://allegro.pl/nowe-glosniki-jbl-cs- ... 64745.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/lanzar-mcx-5-dwudrozn ... 89162.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy po zainstalownaiu ich w aucie będą grały bez problemu? Pytam, bo jestem w tym kompletnie zielony. Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje co do głośników to jestem otwarty. Czekam na odpowiedzi, z góry dzięki. Pozdro
http://allegro.pl/nowe-glosniki-jbl-cs- ... 64745.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/lanzar-mcx-5-dwudrozn ... 89162.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy po zainstalownaiu ich w aucie będą grały bez problemu? Pytam, bo jestem w tym kompletnie zielony. Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje co do głośników to jestem otwarty. Czekam na odpowiedzi, z góry dzięki. Pozdro
JBL głośniki
Doskonałe brzmienie…
Eleganckie wzornictwo…
Estetyka wykonania…
Wysoka jakości wykonania…
jeszcze prezenty daja
SMYCZ DO TELEFONU
lub
SŁUCHAWKI
lub
ramki JBL
Wybor jest prosty
Eleganckie wzornictwo…
Estetyka wykonania…
Wysoka jakości wykonania…
jeszcze prezenty daja
SMYCZ DO TELEFONU
lub
SŁUCHAWKI
lub
ramki JBL
Wybor jest prosty
Dex P99r >Macrom 59.16[Dynaudio md100&Macrom Md.4] >Audison vr203 & Hifonics falcon >PPI 4200AM >Sony XES S-12
JBL głośniki