JBL głośniki

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

Berhane
Nowicjusz
Nowicjusz

JBL głośniki

Post autor: Berhane » ndz kwie 08, 2012 21:31

Witam. Mam zamontowane w moim golfie Car audio tj. tuba bassowa JBL GT Series + wzmacniacz. Ogólny efekt jest zaskakujący - potężny bass. Głośniki zainstalowane fabrycznie w moim vw, są zbyt słabe i przy mocniejszym bassie w ogóle nie słychać dźwięków muzyki, tylko dudniawe. I tutaj mam do Was pytanie, jakie głośniki przypasują najlepiej do golfa? Chodzi mi o coś typu JBL, MAGNAT. Na allegro jest duży wybór i nie wiem, które będą pasowały najbardziej. Tutaj wybrałem te co mi pasują:

http://allegro.pl/nowe-glosniki-jbl-cs- ... 64745.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/lanzar-mcx-5-dwudrozn ... 89162.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Czy po zainstalownaiu ich w aucie będą grały bez problemu? Pytam, bo jestem w tym kompletnie zielony. Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje co do głośników to jestem otwarty. Czekam na odpowiedzi, z góry dzięki. Pozdro

Awatar użytkownika
powalla
_
_

JBL głośniki

Post autor: powalla » ndz kwie 08, 2012 22:06

Gdzie chcesz dać te głośniki? FAQ Nazara studiowałeś? Tematy na forum czytałeś?

Awatar użytkownika
slaww
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia

JBL głośniki

Post autor: slaww » ndz kwie 08, 2012 22:15

Doskonałe brzmienie…
Eleganckie wzornictwo…
Estetyka wykonania…
Wysoka jakości wykonania…

jeszcze prezenty daja

SMYCZ DO TELEFONU
lub
SŁUCHAWKI
lub
ramki JBL

Wybor jest prosty :grin:

Dex P99r >Macrom 59.16[Dynaudio md100&Macrom Md.4] >Audison vr203 & Hifonics falcon >PPI 4200AM >Sony XES S-12

Berhane
Nowicjusz
Nowicjusz

JBL głośniki

Post autor: Berhane » ndz kwie 08, 2012 22:32