Witam. Na wstępie chciałem napisać że jestem zielony jak szczypiorek na wiosnę w sprawach audio więc nie bijcie i wyzywajcie
Sprawa jest taka że chciałem wymienić moje przednie i tylne głośniki w moim mk IV 5d. Niestety fundusze mam ograniczone mianowicie do 300 zł a po lekturze forum doszedłem do wniosku że lepiej kupić coś lepszego na przód a przednie przerzucić na tył tu pierwsze pytanie czy rozmiar jest identyczny i wejdą one bez problemu poprostu przekręcić wszystko i ok? Co do kabli w tylnych drzwiach wiem że sprawa jest różna niektórzy mają inni nie mój golf jest z 99r wersja highline 4 el. szyby więc mam nadzieje że będą. Druga sprawa to przód dowiedziałem się tu że odpowiedni rozmiar to 165 i najlepiej HERTZ ale jest kilka typów tych głośników (HSK, DSK, ESK) które byłyby dobre i nie przekraczały mojego budżetu? Ewentualnie doradźcie inna firmę jeśli na hertz mam za mało Czy będę potrzebował jeszcze jakichś dodatkowych rzeczy żeby je podłączyć np. Dystansów, kostek itp? i na koniec czy moje radio fabryczne VW BETA V da rade to uciągnąć bo nie chce wzmacniacza
Z góry dziękuje za odpowiedzi
mk IV kilka pytań
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
mk IV kilka pytań
się zgodzę, ale niestety zabawa zaczyna się w okolicach od 500pln...D00ZER pisze: po lekturze forum doszedłem do wniosku że lepiej kupić coś lepszego na przód
Ja w mkIV miałem tylko przody i było bardzo fajnie, trzeba drzwi wygłuszyć, darowałbym sobie taką zabawę...D00ZER pisze:przednie przerzucić na tył
rozmiarem i kształtem są te same, głośnik wysokotonowy jest inaczej mocowany (przód - wysokość lustra, tył - przy klamce), trzeba się trochę bawić ponieważ org są przynitowane...D00ZER pisze:tył tu pierwsze pytanie czy rozmiar jest identyczny i wejdą one bez problemu poprostu przekręcić wszystko i ok?
przy wymianie i tak musisz dawać dystans z MDF'u wiec możesz brać 160mm jak i 165mm...D00ZER pisze: Druga sprawa to przód dowiedziałem się tu że odpowiedni rozmiar to 165