tanie brzmienie

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

lukas188
Nowicjusz
Nowicjusz

tanie brzmienie

Post autor: lukas188 » wt wrz 27, 2011 11:51

witam jestem tu nowy i odraazu prosze zeby nie jechac za zly temat ;d
a mianowicie niedawno kupilem sobie golfika 3 lecz bez ani jednego glosnika nic ;p chodzi o to czy byscie pomogli to ogarnac jakos
nic wielkiego myslalem na 4 glosnikami 2 w drzwiach i 2 z tylu nie chodzi mi tu o piekna muzyke czy efekty jak na koncercie
w miare dobra jakosc dzwieku nie musi byc glosno myslalem zeby 2 z przodu to jakies 100W a z tylu 160W tylko radio i glosniki to nie wszystko jestem w tym kompletnie zielony wiec prosze o pomoc jak to ogarnac
nie chodzi mi zeby zaraz linki wklejac do allegro tylko co musze kupic krok po kroku za w miare tanio zeby gralo nie musi byc full power ;d

bogib184
Forum Master
Forum Master
Kontakt:

tanie brzmienie

Post autor: bogib184 » wt wrz 27, 2011 12:08

Po pierwsze poczytaj forum i już się zorientujesz od czego zacząć poprawną instalację (nie mówię o sali koncertowej), po drugie jak byś miał 100 wat w rms na przodzie i 160 na tyle to takie woofery pod wzmacniaczem i na wygłuszonych drzwiach urwały by ci głowę... Poczytaj o magii cyferek z tysiącami wat, mocach rzeczywistych (RMS) itp, itd, itp.

lukas188
Nowicjusz
Nowicjusz

tanie brzmienie

Post autor: lukas188 » wt wrz 27, 2011 12:31

wlasnie jestem calkowicie zielony w tych sprawach ;/ nie znam sie na tych wooferach i tweeterach kupilem auto gole i musze jakos je zrobic ta ciezko napisac jak to zrobic zeby gralo w miare po ludzku bez szalu
nie chodzi mi o montaz tylko co kupic za w miare tanie pieniadze ;/

lukas188
Nowicjusz
Nowicjusz

tanie brzmienie

Post autor: lukas188 » wt wrz 27, 2011 12:38

zadnego wygluszania tylko tak oby w miare gralo ;/ nie jestem jakims fachowcem albo szpanerem zeby nie wiadomo co miec w aucie ma grac nie harczec nie zacinac i tyle

bogib184
Forum Master