MK4 - Problem z iso , zakupem radia i wzmacniacza.

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

kostex9
Mały gagatek
Mały gagatek

Post autor: kostex9 » sob cze 04, 2011 13:52

Siema :)
W moim swiezo zakupionym golfie jest troche zrobiony burdel w audio , nie mam wogole radia sa tylko glosniki - Polka tył 2x JBL: 75w , sciany tył 2x clarion 75W , przód 2x Chyba Alpine 75w . Problem polega na tym ze ja jestem laikiem, ale zauważyłem że ktos porozcinał przewody od kostek iso, nie które leża luzno przeciete inny są podłączone do jakiś kabli które idą do tyłu, więc ogólnie bajzel( z przodu z drzwi kable wychodzą i są ucięte i koniec. Stwierdziłem ze utne kostki iso, kupie nowe z kablami i połacze kolorami a później zabiore się za radio i wzmacniacz który (chyba) potrzebuje. Z tyłu pod kanapa kończa sie przewody , jest ich okolo 6-10 niektóre idą od ziemi , niektóre wychodza ze scianek tylnych od głośnikow itd . Podejrzewam ze ktos zabral radio i wzmacniacz i stąd burdel. Słyszałem ze podpinanie sie pod iso to bzdura i lepiej zrobić mostkowanie czy cos takiego. Czy to jest droga impreza u elektryka ? Chodzi mi o sprawdzenie tego burdelu i podłaczenie nowego audio. Lubie jak w aucie wszystko jest wszystko klasycznie czyli zaden tuning zadnych udziwnien tylko to co fabryka dała . Z tej okazji zastanawiam sie nad VW ALPHA 4 + jakiś wzmacniacz tani, możecie cos polecić i powiedziec ile elektryk za to wezmie ? Moze jest ktos z TROJMIASTA który zrobi to dobrze i po cenach niższych niz elektryk ? Chetnie uczciwie odpale pieniądz za wykonaną prace. Pozdro !

Awatar użytkownika
slaww
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia

Post autor: slaww » sob cze 04, 2011 21:25