Radio Pionner DEH-2200UB Problem

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

radio
Nowicjusz
Nowicjusz

Post autor: radio » pt sty 14, 2011 23:35

Witam wszystkich Serdecznie.
Na wstępie chciałem powiedzieć iż jestem trochę zielony w tym temacie, więc jak coś pokręcę to mnie nie zjedźcie ;)
A więc tak, mam problem z podłączeniem radia Pionner DEH 2200UB moja kostka nie pasuje do tych załączonych w zestawie.
Szukałem na allegro adaptera (może słabo) i nie potrafiłem znaleźć odpowiedniego rozwiązania.
Liczę że mi w tym pomożecie .

Moje stare radio to – Sony XR-C202MK2
http://zapodaj.net/4d9e239e7c13.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false; - tak wygląda moja kostka
http://zapodaj.net/3a88443c3ea7.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false; - tak wygląda moje stare radio z tyłu

Kostka do której powinienem podłączyć moja kostkę jest podwójna i wygląda tak (Pokaże schemat)
http://zapodaj.net/dc0f53409fff.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false; - tak sie ona prezentuje, głównie chodzi o układ pinów
http://zapodaj.net/becfcc5e4f78.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false; - zdjęcie kostki od tego radia znalezione w internecie ( tutaj kostki są odwrotnie, ja mam 8 pinów z prawej strony a 4 po lewej patrząc na kostke jak na schemacie. Ale to chyba nie ma znaczenia)

Czyli muszę wpiąć moją kostkę do jakiejś kostki która również będzie pasować do tej podwójnej… ehh trochę to pomieszane, mam nadzieje że zrozumieliście o co mi chodzi.
Pomożecie mi coś znaleźć ? Może ma ktoś z was taką kostkę. Przerabianie kostek traktuję jako ostateczność

Awatar użytkownika
powalla
_
_

Post autor: powalla » pt sty 14, 2011 23:50