Bezpiecznik przy akumulatorze, dobiera się na podstawie: długości i przekroju przewodu...a nie sumie bezpieczników na wzmacniaczach... Montując bezpiecznik na kablu zasilającym idącym do bagażnika, zabezpieczasz KABEL ZASILAJĄCY, a nie wzmacniacz/e w bagażniku.
BTW: masę można podłączyc do śruby od pasów. Ale najlepiej bezpośrednio z aku
Zasilanie + i - jak poprowadzić
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
Zasilanie + i - jak poprowadzić
No mniej więcej, o tym napisałem.Jak we wzmacniaczu masz 25A, to na kabel może być 30A, 40A, 60A, a jak masz na wzmaku 2x20A to na kabel np 45, 60A.
Jednak nie więcej niż akumulator ma Ah i bezpiecznik nie większy niż wytrzymałość prądowa samego kabla, bo bezpiecznik będzie cały a kabel zacznie się "gotować"
Jakoś to tak szło:
Przekrój[mm^2] / Prąd[A]: 0,75mm^2/10A 1mm^2/12A 1,5mm^2/16A 2,5mm^2/21A 4mm^2/27A 6mm^2/35A 10mm^2/48A 16mm^2/51A
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości