Problem ze wzmacniaczem - ciągnie prąd gdy jest off :(
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
Witam, mam pewien problem ze wzmacniaczem Nie znam się za bardzo na audio i tym wszystkim, ale wytłumaczę to po chłopsku, wszystko jest prosto, radio-wzmacniacz-tuba. Wzmacniacz jest podłaczony 3 kablami do radia(2 grube jeden cieniutki który wyłącza wzmak gdy radio się wyłącza), jednym grubym kablem do aku(+) i jednym do masy(-) ze wzmacniacza dwa kabelki idą do tuby (+ i -) Tylko tyle mam. I teraz tak radio wyłączone, a nawet wyciągnięty panel a wzmak ciągnie 0.3 ampera z aku Gdy odłączę tube też tyle pobiera. Doszedłem tylko do jednego pewnego wniosku, że coś jest nie tak ze wzmakiem... Czy ktoś pomoże? ;/
Kolego jak masz wyłączone radio to jakieś diody na tym wzmacniaczu się świecą? Jak sprawdzałeś pobierany prąd z aku? Masz alarm?
Wzmacniacz jest pobudzany ( + plusem ) cienki kabel z radia i wtedy dopiero wzmacniacz swoje ciągnie. Odepnij masę od wzmacniacza i zmierz ponownie bo jak dla mnie to raczej nie wzmacniacz ciągnie prąd, poza tym 0,3 Ampera to dobry wynik w spoczynku, kiedy wszystko w furze jest wyłączone. Ostatnio sprawdzałem w kolegi golfinie i było 0,35 A przy wyłączonym radiu.
Wzmacniacz jest pobudzany ( + plusem ) cienki kabel z radia i wtedy dopiero wzmacniacz swoje ciągnie. Odepnij masę od wzmacniacza i zmierz ponownie bo jak dla mnie to raczej nie wzmacniacz ciągnie prąd, poza tym 0,3 Ampera to dobry wynik w spoczynku, kiedy wszystko w furze jest wyłączone. Ostatnio sprawdzałem w kolegi golfinie i było 0,35 A przy wyłączonym radiu.
3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D
- k0nr4d
- _
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
0.3A to wynik jaki uzyskuje się na uzbrojonym alarmie.