Witam! jestem zielony w sprawach car audio i chcialbym sie troche dowiedziec na ten temat... a mianowicie jak wygluszyc bagaznik, narazie mam tylko 2 glosniki w polce (juz sie naczytalem ze to najbardziej tandetna opcja ). Planuje kupic suba i chcialbym jakos przygotowac bagazniczek Przednie drzwi jak sie okazalo mam wygluszone wiec tylko musze kupic jakis ciekawy zestawik... radio jakie posiadam to PIONEER DEH-3300R.
Pozdrawiam,
KERAJ
Bagażnik mk2
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
- Kubus20
- VW Baron
- Kontakt:
Więc wybór masz wśród najbardziej popularnych mat.
W bagażniku musisz wygłuszyć podłogę, boki i nadkola. Do tego dochodzi wygłuszenie klapy bagażnika i rejestracji.
I tak:
mozesz wybierać między:
- Miękkimi matami APP(pamiętaj miękkimi, nie twardymi bo to różnica)
- Matami polimerowymi
- taśmą dekarską dostępna w marketach budowlanych. Rolka 30cm/10m kosztuje nie więcej niż 90zł chyba. Taśma ta ma warstwę aluminium i dobrze się układa.
Maty masz dostępne na allegro. Maty polimerowe są trochę droższe od zwykłych, ale to też nieduży wydatek. ceny sam podpatrzysz.
W wygłuszaniu bagażnika powinieneś kierować się tym żeby dobrze wygłuszyć odgłosy wydechu, nadkola bo one też hałasują, no i musisz zadbać o to aby wygłuszyć wszelkie drgania blachy klapy itd.
W cenie którą podałeś powinieneś się zmieścić.
W bagażniku musisz wygłuszyć podłogę, boki i nadkola. Do tego dochodzi wygłuszenie klapy bagażnika i rejestracji.
I tak:
mozesz wybierać między:
- Miękkimi matami APP(pamiętaj miękkimi, nie twardymi bo to różnica)
- Matami polimerowymi
- taśmą dekarską dostępna w marketach budowlanych. Rolka 30cm/10m kosztuje nie więcej niż 90zł chyba. Taśma ta ma warstwę aluminium i dobrze się układa.
Maty masz dostępne na allegro. Maty polimerowe są trochę droższe od zwykłych, ale to też nieduży wydatek. ceny sam podpatrzysz.