Blaupunkt Melbourne SD27 Problem

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

Gitez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lut 28, 2009 11:03
Lokalizacja: Toruń

Blaupunkt Melbourne SD27 Problem

Post autor: Gitez » pt mar 12, 2010 15:08

Mam taki problem z radiem Blaupunkt Melbourne SD27. Jak zrobie głośniej to radio samo mi sie wyłącza włącza na ułamek sekundy i znowy wyłącza i tak w kółko. Dzieje sie też tak nawet jak nie zrobie głośniej po prostu ni z tego ni z owego wyłącza sie. Dodam że radio jak wyjmę panel jest wyraźnie ciepłe. Poprzednią instalacje (razem z pociągnięciem kabli do tylnich głośników) robił poprzedni własciciel. Instalacja zrobiona jest tak że jak wyjmuje kluczyk ze stacyjki to radio sie nie wyłącza ale jak włączy sie radio przy wyłączonym silniku i odpali sie silnik to radio wyłącza sie i włącza. Poradźcie co to mozę być

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt mar 12, 2010 15:11 przez Gitez, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: herbiasty » pt mar 12, 2010 15:21

To ze przy odpalaniu sie tak dzieje to norma.. spadek napiecia i radio sie wyłącza..
Co do tego, ze jak dajesz glosniej.. to tez spadki napiecia, jednak jest to spowodowane prawdopodobnie zbyt ciekimi kablami..
Przygasa Ci przy uderzeniu basu?
Ostatnio zmieniony pt mar 12, 2010 15:22 przez herbiasty, łącznie zmieniany 1 raz.


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gitez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lut 28, 2009 11:03
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Gitez » pt mar 12, 2010 15:34

Nie, od razu sie wyłącza



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: herbiasty » pt mar 12, 2010 15:43

ale jak jest ciszej... przygasa lekko??
sproboj podciagnac kable (+) bezposrednio pod aku i wtedy sprawdz.. albo jak masz miernik to zaobacz jakie spadki sa..


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gitez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lut 28, 2009 11:03
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Gitez » pt mar 12, 2010 19:17

Minimalnie przygasa ale tylko na poczatku na wyłączonym silniku, na włączonym akurat na tej piosence co puściłem sie nie wyłączył ale jak zrobiłem głośniej to reset i sie znowu w kółko zaczęło włączać i wyłączać. Miernikiem sprawdze jutro, i w związku z tym co powinienem sprawdzić i gdzie (konkretne wtyki w kostce iso) a jak nie to gdzie



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pt mar 12, 2010 22:06

daj na próbę kable prosto z akumulatora - pamiętając o bezpieczniku 15 cm od +

jak problem zniknie - zapodaj nowe przewody zasilające prosto z baterii


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Gitez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lut 28, 2009 11:03
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Gitez » sob mar 13, 2010 01:13

ok, jaki przekrój przewodu dać ????



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » sob mar 13, 2010 01:55

na próbę daj okolice 5mm


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Gitez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lut 28, 2009 11:03
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Gitez » sob mar 13, 2010 12:18

a jaki bezpiecznik ???? i czy trzeba ciągnąć przewody + i - czy tylko + ????
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 12:30 przez Gitez, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » sob mar 13, 2010 12:43

plus i minus
bezpiecznik większy niż radiu


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Gitez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lut 28, 2009 11:03
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Gitez » pt mar 26, 2010 22:17

Ok troche z braku czasu dopiero jutro sie bede za okablowanie zabierał i pytanie mam podłączone przednie głośniki wysoko tonowe na podszybiu i średnio tonowe w drzwiach, Połączone są przez zwrotnice peying. I teraz czy objawy o których pisałem mogą wynikać ze źle połączonych głośników???? i jeszcze pytanie jak kable które poprowadze od akumulatora podłączyc pod kostke ISO ??? w instrukcji mam 3 plusy: stały , ignition (zapłon) czyli ten od stacyjki i podświetlenie. Czy jakieś kable zmostkowac czy co???? Cchiałbym żęby radio grało cały czas nawet jak nie ma kluczyka



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Post autor: k0nr4d » sob mar 27, 2010 16:14

Ja mam to radio, ignition podłączone pod +12 ze stacyjki i mogę włączyć normalnie radio bez kluczyka. DO ISO podłączasz stały plus z aku, minus z aku i +12 ze stacyjki. Jak dokładnie masz podłączone te głośniki pod zwrotnice i zwrotnice do radia?


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Gitez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lut 28, 2009 11:03
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Gitez » sob mar 27, 2010 16:27

tak, od radia ida + i - do zwrotnicy i ze zwrotnicy na tweetera i woofera. Ogólnie to dopadła mnie złośliwośc rzeczy martwych bo jak kupiłem już kable oprawke bezpiecznik i wszelkie końcówki żeby wszystko podłączyć to radio nagle przestało sie wyłączać i nie gasnie podświetlenie i ogólnie jest wszystko ok :P nie wiem ale moja Jetta to chyba w jakiejś nanotechnologii była robiona i sie sama naprawia :P wiec na razie nie bede nic ruszał aż do pojawienia sie znowu objawów



ODPOWIEDZ

Wróć do „Car Audio”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości