to znowu ja
Otóż podłączyłem radio tak jak mówił mi Kamel tzn kabel czerwony z czerwonym, i kabel żółty z czerwonym(radio gra po wyjęciu kluczyka). I pewnego razu już samochodu nie mogłem odpalić bo aku siadło. Okazało się że radio bierze ponad 100miliamper. Podłączyłem kable w inny sposób- czerwony z czerwonym, żółty z żółtym(radio gaśnie po wyjęciu kluczyka) i wtedy radio brało 3-5 miliamper, czyli tak jak być powinno.
problem leży w tym, że przy takim podłączeniu po wyjęciu kluczyka radio kasuje ustawienia(gubi stacje itp). Co zrobić aby było dobrze ??
Radio gubi ustawienia.
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
Radio gubi ustawienia.
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 12:30 przez Kamils, łącznie zmieniany 1 raz.
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
dziwne
musisz zolty dopiac do czerwonego o ile pamietam, i powinno pobierac minimalnie tylko na podtrzymanie pamieci..
musisz zolty dopiac do czerwonego o ile pamietam, i powinno pobierac minimalnie tylko na podtrzymanie pamieci..
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Oryginalnie schemat podłączenia radia w Golfie wygląda tak:
Większość radyjek innych niż VW wymagają zamiany ze sobą miejscami przewodów w pinach 4 i 7 kostki (czasem jest to możliwe zamianą przewodów w oprawkach bezpiecznika, dostarczanych z radiem):
Dodatkowo, po 98 roku w wozach VW jest doprowadzone zasilanie także do pinu 5 co powoduje w niektórych radia spore wariacje. Gdyby nic nie pomagało, należy na próbę odpiąć to zasilanie i sprawdzić pobór.
Uważać należy też by nie obciążyć pełnym zasilaniem radia cienkiego przewodu ze styku S stacyjki - jest delikatny i ulega zniszczeniu (choć akurat w Golfach IV zostało to zabezpieczone bezpiecznikiem).
Większość radyjek innych niż VW wymagają zamiany ze sobą miejscami przewodów w pinach 4 i 7 kostki (czasem jest to możliwe zamianą przewodów w oprawkach bezpiecznika, dostarczanych z radiem):
Dodatkowo, po 98 roku w wozach VW jest doprowadzone zasilanie także do pinu 5 co powoduje w niektórych radia spore wariacje. Gdyby nic nie pomagało, należy na próbę odpiąć to zasilanie i sprawdzić pobór.
Uważać należy też by nie obciążyć pełnym zasilaniem radia cienkiego przewodu ze styku S stacyjki - jest delikatny i ulega zniszczeniu (choć akurat w Golfach IV zostało to zabezpieczone bezpiecznikiem).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości