subwoofer aktywny dwa razy rozladowal mi nowy akumulator????

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

bastian1809
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn paź 19, 2009 19:37
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

subwoofer aktywny dwa razy rozladowal mi nowy akumulator????

Post autor: bastian1809 » śr paź 21, 2009 14:23

witam wszytskich. mam taka sprawe mam golfa 3 1.4 do auta kupilem nowy akumulator Sakura 12V 45Ah stary padl mial 6lat. do radia na mp3 nie CD CANWA 4x60W podloczono mi http://allegro.pl/item711508972_12b60a_ ... uning.html. i wystepuje takji problem. podlaczyl mi to koles co sie na tym zna niby. Akumulator kupilem we wrzesniu i podlaczony sub 3 tyg i bateria padla calkowicie nawet kontrolki sie nie palily . Odlaczylem naladowalem z 2 godz. i tak jezdzilem i bylo dobrze. podlaczylem sam tak jak ten koles mi mowil 3 tyg jazdy i znow bateria padla. Odlaczylem naladowalem i normalnie jezdze tydzien do szkoly. Czemu tak sie dzieje?? czy radio nie rozlacza wzmaka i na pusto w nocy mi ciagnie prad czy jest cos z elektryka nie tak?? czy trzeba zrobic na instalacji jakis rozlacznik poradzcie cos jak sie ktos dobrze zna na tym, bo ja juz nie wiem w czym tkwi problem...



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Post autor: k0nr4d » śr paź 21, 2009 20:45

Sprawdź, czy na wyłączonym radiu pali się dioda na wzmacniaczu.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
DJ_SM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 18:41
Lokalizacja: Pdk
Kontakt:

Post autor: DJ_SM » śr paź 21, 2009 21:46

bastian1809, a masz podłączony przewód remonte z radia to wzmaka? czy zmostkowane styki 12v+ i remonte?



Awatar użytkownika
Baracus86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: pt sie 03, 2007 10:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Baracus86 » śr paź 21, 2009 22:01

no właśnie.może się nie wyłączać albo być na stale zmostkowany z plusem. Chociaż ostatnio trafił mi się rodzynek który nie dosyć ze miał końcówkę mocy usadzoną i tranzystory sterujące tego kanału to po włożeniu sobie do golfika na testy wszytko ładnie grało, tylko ze przy zamykaniu auta z ciekawości zaglądnąwszy do bagażnika, okazało się ze skubany się nie wyłączył.Poszlo sterowanie remote,dostało zwarcie i się nie wyłączał. wiec kolego sprawdź czy czasem Ci nie pracuje cały czas wzmacniacz


:satan: My DEVIL :satan: juz nie ma :(
Jest e36 M52b25 :)
Obrazek

bastian1809
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn paź 19, 2009 19:37
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: bastian1809 » czw paź 22, 2009 13:40

no tak jest podlaczony ten przewod remonte z radia do wzmaka taki cienki niebieski. w niedziele wyjolem wzmak calkowicie z auta wszytsko odlaczylem bo juz nie chcial zapalic. poladowalem go z godz akumalotor jest nowy 1 wrzesnia kupilem. dzis mminelo 4 dni tez nie chcial odpalic kontrolki przygasaly poladowalem aby tylko zapalil i pojechalem. jutro oddaje na gwarancji i zobaczymy co powiedza bede na zastepczyl jezdzil ale wzmaka nie wkladam narazie..


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12e24de3c1fa0243.html][img]http://images48.fotosik.pl/265/12e24de3c1fa0243m.jpg[/img][/url] [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a4356189cc6cb8e.html][img]http://images50.fotosik.pl/265/6a4356189cc6cb8em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » czw paź 22, 2009 20:01

Może sprawdź czy alternator Ci w ogóle ładuje aku...



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw paź 22, 2009 21:00

alarm masz??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

bastian1809
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn paź 19, 2009 19:37
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: bastian1809 » czw paź 22, 2009 21:32

niemam alarmu. jedyna taki odbiornik pradu to radio poza podstawowymi. narazie zobaczymy jak to bedzie na zastepczym. nie mialem kasy i kupilem jaki byl a to chinski bubel i tak to jest jak sie taniej cos kupi.. zobacze co stwierdza z akumulatorem to gdzies dwa tyg musze czekac. potem sie odezwe..


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12e24de3c1fa0243.html][img]http://images48.fotosik.pl/265/12e24de3c1fa0243m.jpg[/img][/url] [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a4356189cc6cb8e.html][img]http://images50.fotosik.pl/265/6a4356189cc6cb8em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw paź 22, 2009 21:34

możesz jeszcze sprawdzić miernikiem jaki prąd jest pobierany z aku w stanie spoczynku na postoju


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
focusst
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 21:16
Lokalizacja: RADOM
Kontakt:

Post autor: focusst » pt paź 23, 2009 21:31

rysiektr pisze:możesz jeszcze sprawdzić miernikiem jaki prąd jest pobierany z aku w stanie spoczynku na postoju
Kolego, a możesz mi podpowiedzieć jak to zrobić, bo mam podobny problem. Ładowanie mam 14.4V akumulator 2 letni, 4max 74AH. I jeszcze w wakacje nie miałem żadnych problemów pojechałem na wakacje, samochód stał 7 dni i odpalił bez problemu. A teraz po nocy jest tak słaby że ledwo odpala. Dla pewności odłączyłem wzmacniacz, ale dalej jest to samo.


[url=http://change.menelgame.pl/change_please/3600715/][img]http://tbn2.google.com/images?q=tbn:CXq2KpEUm7G09M:http://www.auto-blog.pl/wp-content/uploads/2008/02/volkswagen-golf-gti-w12-650-11.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pt paź 23, 2009 21:39

amperomierz włączasz w obwód z akumulatorem szeregowo, czyli ściągasz klemę i wpinasz amperomierz między zdjętą klemę a biegun aku i patrzysz jaki prąd jest pobierany


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
focusst
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 21:16
Lokalizacja: RADOM
Kontakt:

Post autor: focusst » pt paź 23, 2009 21:55

rysiektr pisze:amperomierz włączasz w obwód z akumulatorem szeregowo, czyli ściągasz klemę i wpinasz amperomierz między zdjętą klemę a biegun aku i patrzysz jaki prąd jest pobierany
czyli jak rozumiem czerwoną szpilką z amperomierza dotykam zdjętej klemy, a czarną szpilką bieguna "+" w akumulatorze, tak ? Sorki że tak męczę ale dopiero co kupiłem miernik :P


[url=http://change.menelgame.pl/change_please/3600715/][img]http://tbn2.google.com/images?q=tbn:CXq2KpEUm7G09M:http://www.auto-blog.pl/wp-content/uploads/2008/02/volkswagen-golf-gti-w12-650-11.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pt paź 23, 2009 22:23

robisz tak, zdejmujesz z aku klemę z masą i czarną szpilką dotykasz do tej klemy a czerwoną do masy aku, ważne jest żebyś nic nie miał włączonego w aucie łącznie z lampką bagażnika i oświetleniem wnętrza, powinno wynosić max 0.2A


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
focusst
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 21:16
Lokalizacja: RADOM
Kontakt:

Post autor: focusst » sob paź 24, 2009 00:50

rysiektr pisze:robisz tak, zdejmujesz z aku klemę z masą i czarną szpilką dotykasz do tej klemy a czerwoną do masy aku, ważne jest żebyś nic nie miał włączonego w aucie łącznie z lampką bagażnika i oświetleniem wnętrza, powinno wynosić max 0.2A
Dziękuje :-) :pub: :kwiat:


[url=http://change.menelgame.pl/change_please/3600715/][img]http://tbn2.google.com/images?q=tbn:CXq2KpEUm7G09M:http://www.auto-blog.pl/wp-content/uploads/2008/02/volkswagen-golf-gti-w12-650-11.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Car Audio”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości