zabudowa by ajurczuk

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

Awatar użytkownika
DJ_SM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 18:41
Lokalizacja: Pdk
Kontakt:

Post autor: DJ_SM » wt paź 13, 2009 16:20

o app raczej nie myslałem chce kupic stp m1
Dobre posunięcie koszty może deczko większe ale w końcu robisz wygłuszenie matami przeznaczonymi do tego celu :bigok:



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt paź 13, 2009 18:41

DJ_SM pisze:robisz wygłuszenie matami przeznaczonymi do tego celu
dokladnie jak by byla jakas roznica czym wbije gwozdzia mlodkiem czy siekiera ;) ale widze niema takiegoi co mial kominówke a dal cos lepszego.chce wiedziec czy jest roznica czy nie?niechodzi o zadne cwaniactwo z mojej strony tylko czy warto to zmienic,bo bylbym gotów zmienic u siebie jesli da to efekt



Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » wt paź 13, 2009 19:03

Ja miałem kominówkę w poprzednim MK2, a w tym poszedł cały bulk pack Stingera i jest różnica.
Przy najprostszym teście, czyli oklejniu kawałka blachy dekarą, a drugiego Stingerem, czy Dynamatem, potem pukaniu w każdy kawałek od raazu słychać co lepiej tłumi puknięcie.

Dalej, w brzmieniu również różnicę odczułem, tyle że naprawdę nie warto do głośników za 300-400zł kłaść od razu Stingera...
Trzeba robić to z głową i dostosować głuszenie do sprzętu, auta itd.

Poza tym główne różnice to przede wszystim to, że dobra mata nie zmienia drastycznie swoich właściwości tłumiących w szerokim zakresie temperatur(w zimę dekara i APP robią się cholernie sztywne, a Stingera Czy Dynamata to nie rusza i nadal są plastyczne, co wpływa na współczynnik stratności akustycznej).
Dalej, profi maty są robione na bazie gumy butylowej, a nie asfaltu, co wpływa na dźwięk, wagę i parametry maty.
Dobra mata dużo lepiej przylega do blachy i usztywnia ją, a na dziurach nie "pompuje" się pord wpływem wytwarzanego w drzwiach ciśnienia. Dekara lubi puchnąć, bo jest dość cienka...

Generalnie temat rzeka i ilu ludzi, tyle opinii.
Ja w każdym razie różnicę odczułem i to znaczną, i nigdy w swoim aucie już drzwi na taniej macie nie zrobię...



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt paź 13, 2009 19:08

Kubus20 pisze:Ja w każdym razie różnicę odczułem i to znaczną, i nigdy w swoim aucie już drzwi na taniej macie nie zrobię
:prayer: nareszcie a czekalem na Twoja wypowiedz :bigok: no i powalli ale on nic nienapisal.wiec jest robota na weekend #-o a co polecasz do tego co umnie gra?
sory za ot ale sie kazdemu przyda wyklad o matach :helm: jesli niechcesz zasmiecac tematu to na pw albo na gg napisz :pub:
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 19:10 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » wt paź 13, 2009 21:52

duber, u Ciebie przy dwóch woofersach na stronę przydałoby się całość dynamitem, lub przynajmniej STP pojechać. Robię zbiorowe zamówienie na STP, więc jak co to PW.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Car Audio”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości