Witam Serdecznie
Na wstępie zaznaczę że jestem kompletnie zielony w tych sprawach ale staram się być samodzielny.
Wracając do tematu, otrzymałem od znajomego skrzynię z dużym głośnikiem lecz z tego co wiem to jest ona dosyć stara, oczywiście nie chodzi o wygląd bo wygląda bardzo dobrze i skrzynia jest ładnie złożona. Głośnik po prostu ma już swoje lata, ale działa bez problemu (testowany pod wierzą domową), nie znam oznaczeń, gdyż już ich nie widać, jedyne co wiem to nazwę z membrany "Tonsil 2000" średnica 30cm. Nic jak na razie nie znalazłem w internecie na jego temat.
Druga sprawa to jest wzmacniacz (jeżeli tak pospolicie można go nazwać), a dokładnie jest to KENWOOD KAC-521 pod dźwięczną nazwą z ang "Stereo power amplifier" którego również otrzymałem od tego samego znajomego.
Przejdźmy do rzeczy, chciał bym to zamontować w moim golfie na okres przejściowy.
Nie wiem jak to się robi, żeby było dobrze, staram się i nie liczę na podanie mi wszystkiego na tacy. Proszę po prostu o pomoc.
Co mi możecie powiedzieć na ten temat?
Dane dotyczące wzmacniacza znalazłem w internecie, prawdopodobnie współpracował on właśnie z tą skrzynią.
Proszę mówić co by było potrzebne żeby to miało ręce i nogi.
Dane dotyczące wzmacniacza Kenwood KAC-521 (Mniej więcej w połowie)
Wzmacniacz ma zlutowane dwa kabelki - 2 i 3 prawdopodobnie po to by działało to bez kluczyka w stacyjce.
Zapytałem znajomego na szybko jak mam połączyć wzmacniacz ze skrzynią, to mi powiedział że mogę spleść "+" lewego i prawego głośnika jako jeden "+" i tak samo "-" lewego i prawego i wtedy podłączyć skrzynię. Powiedzcie cokolwiek bo ja się gubię i nie wiem o co pytać.
Czy to jest takie proste, że łączę 5 i 7 oraz 6 i 8, następnie podłączam do otrzymanych kabelków skrzynię, kablem podłączonym do wzmacniacza (cinch) podłączam do radia i dalej nie wiem, to jest tylko takie moje myślenie "na chłopski rozum". Gdzie zasilanie, gdzie ten kabelek którym omijam stacyjkę, gdzie masę podłączyć??