schemat zabudowy car audio golf mk3

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

lojek
Nowicjusz
Nowicjusz

schemat zabudowy car audio golf mk3

Post autor: lojek » pt lip 10, 2009 10:12

Witajcie. Mam mały problem. Jestem laikiem w tych sprawach,a znajomy powiedział, że jeśli dostarczę mu schemat to mi wszystko pomontuje. Mam golfa mk3 1.8 benzyna(butla gazowa w miejscu na zapasówke), 4 drzwiowy.Problem zaczą się kiedy nie mogliśmy namierzyc kabli od głośników w tylnych drzwiach(prawdopodobnie ich tam niema).Potrzebuję więc schemat na którym będzie pokazane jak mają być poprowadzone kable do głośników w tylnych drzwiach, oraz jak poprowadzić kable do bagażnika (do skrzyni i wzmacniacza).

Jeszcze jeśli by ktoś mógł to przydał by się schemat jak podłaczyć kable od tylnych głosników do kostki.

mam nadzieje, że zrozumiecie o co mi chodzi.Jestem w tych sprawach kompletnym laikiem.

Slavwek.ie
Forum Master
Forum Master
Kontakt:

Post autor: Slavwek.ie » pt lip 10, 2009 12:11

lojek pisze:znajomy powiedział, że jeśli dostarczę mu schemat to mi wszystko pomontuje
Jeśli twój znajomy potrzebuje schematu do podłączenia głośników, to daruj sobie taką pomoc..
lojek pisze:Potrzebuję więc schemat na którym będzie pokazane jak mają być poprowadzone kable do głośników w tylnych drzwiach, oraz jak poprowadzić kable do bagażnika (do skrzyni i wzmacniacza).
Kładziesz nowe kable (tam gdzie ich nie ma) i podpinasz pod odpowiednie odbiorniki (głośniki, wzmacniacz, skrzynia)

Jesteś tu nowy, więc zapoznaj się z podwieszonymi tematami, bo to kopalnia wiedzy. Jeśli dokładnie zagłębisz się w lekturę, żaden znajomy, oraz żaden schemat nie będzie ci potrzebny do własnoręcznego podłączenie sprzętu w aucie.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.

Post autor: Duber » pt lip 10, 2009 12:21

Slavwek.ie pisze:Jeśli twój znajomy potrzebuje schematu do podłączenia głośników, to daruj sobie taką pomoc..
amen