Witam.
Posiadam radio Blaupunkt Casablanca MP56 podłączyłem je do wzmacniacza Carpower 350 i do tego głośnik nisko tonowy Hertz ES 200.
Wzmacniacz podłączyłem bezpośrednio do akumulatora dość grubymi kablami.
Zasilanie idzie lewym progiem , sygnał prawym. Gdy auto jest wyłączone jest ok , lecz słychać tak jakby jakiś szum ale to nic gdy włącze zapłon, wtedy z suba wydobywa się gwizd.
Zrobiłem mase radia razem z masą wzmacniacza przy akumulatorze niestety bez skutku.
Kupiłem filtr na chinch
bez rezultatu.
Radio jest podłączone ze wzmaczniaczem takim kablem :
Gdy podłącze takim :
Jest dobrze ale nie moge sterować wzmacniaczem z poziomu radia.
Co robić?
Czy kupic jeszcze filtr na zasilanie?
Nie mam już siły.
Znowu świst w subie
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
- CineK_JawoR
- Grupa Dolny-Śląsk
- Posty: 168
- Rejestracja: sob sie 16, 2008 22:52
- Lokalizacja: Jawor
- Kontakt:
Może przyczyna tkwi w kablu RCA... mialem kabel za 18zł z giełdy to piszczało że nie szło wytrzymac a założyłem firmówke za ponad 100zł i gwizd zniknął:)
Mój golf --> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=315821" onclick="window.open(this.href);return false;
- W_I_T_E_K
- ...
- Posty: 461
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
Radio to Blaupunkt Casablanca MP56.MediaX pisze:Co to za radio? czemu kombinujesz z takimi przejsciówkami ?
Blaupunkty mają takie wyjscia linowe bez takich przejsciówek nie da rady podłączyć wzmacniacza.
Ale już sobie poradziłem.A mianowicie:
Sub out w moim radiu to pin w kostce A3 i należy go jeszcze zmasować.
Ja masowałem go masą radia z pinu A8 co było błędem. Powinno się go zmasować pinem z kostki C-1 pin 3 który jest masą wszystkich wyjść liniowych.
Teraz wszystko ok , nie ma żadnych szumów , syków , świstów itp.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości