kasztan_TDI pisze:Magnac 390classic

A nie Magnat 360 Classic?
Cyna nie tyle twardsza, co o wyższej temperaturze topnienia. A tak nawiasem mówiąc możesz spróbować wzmocnić połączenia w środku odcinkami drutu miedzianego solidnie zalanego cyną. Zwiększasz dzięki temu pojemność cieplną i zmniejszasz oporność, a co za tym idzie - zmniejszasz temperaturę podczas pracy.
A swoją drogą... dziwne, że aż tak sie grzeje... miałem takie cudo u siebie "na warsztacie" (coś tam z opornikami przy końcówce mocy było nieteges, u siebie też je sprawdź

) to dla testu pogoniłem go chyba ze 5h na jakiejś skrzyni + zestaw odseparowany, prawie na maks. głośności... gorący był, ale nic sie nie topiło...
Jak masz tą tubę podłączoną? Ile ona ma impedancji... bo coś mi tu śmierdzi (dosłownie

)