Po pierwsze witam serdecznie i od razu proszę o pomoc. Kupiłem Golfa 3 z fajnym sprzętem (CD, wzmacniacz, subwufer, 4 głośniki w drzwiach i 2 na słupkach przednich). Fajnie grało, ale zachciało się lepiej, wiec zmieniłem stare radio na dvd a do tego monitor LCD. Wszystko wygląda fajnie i gra tez fajnie (przy wyłączonym silniku). Nie wiem czy radio podłączone jest bezpośrednio do akumulatora, ale poprzednie radio nie powodowało takiego problemu. Mianowicie chodzi o to, że jak włączę silnik i wzmacniacz to słyszę w głośnikach jakie mam obroty silnika (buczy w głośnikach). Jak wyłączę wzmacniacz wszystko ok., jak wyłączę silnik a wzmacniacz działa wszystko ok. Wymieniłem radio za radio, nawet tak samo podłączyłem bo nie znam się na tym i podłączałem dokładnie tak samo a niestety nie działa tak samo . Przy montażu otarł mi się kabelek o wzmacniacz i troszkę zaiskrzyło wiec nie wiem czy nie spaliłem czegoś, ale mam nadzieje że nie. Wzmacniacz i głośniki działają fajnie jak silnik wyłączony więc nie wiem sam. PROSZE O POMOC I EWENTUALNE PORADY PROSZE FORMUOWAC JAK DO PRZEDSZKOLAKA BO NAPRAWDE WIEDZA NA TE TEMATY DO DLA MNIE JAK DLA CZŁOWIEKA PIERWOTNEGO LAPTOP
[ Dodano: 08 Mar 2008 20:03 ]
Tak jeszcze nawiasem mówiąc (nie wiem czy coś to komuś naświetli lepiej moja instalacje radia) radio zaczyna działać dopiero wtedy jak włożę kluczyk do stacyjki a wzmacniacz działa bez względu na kluczyk wiec myślę, że jest bezpośrednio do akumulatora podłączony, ma osobny włącznik przy kierownicy (proszę się nie śmiać nie znam się )
Po pierwsze witam serdecznie po drugie odrazu prosze o pomoc
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP