SUBWOOFERY

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

speed_mg
Nowicjusz
Nowicjusz

SUBWOOFERY

Post autor: speed_mg » pt lis 16, 2007 16:44

Witam chciałem się zapytać co myślicie o głośniku SONY XS-L154P5B SUBWOOFER 1500wt
Jak on wypada w porównaniu z głośnikami PowerBass np. S-12 , Mb Quart np. PWH304 albo jakimiś innymi z firm Cerwin-Vega, JL Audio, Hollywood, DLS, HERTZ Może ktoś podpowiedzieć której firmy głośniki zakupić. Wstępnie rozważam Sony, PB Z góry dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.

Post autor: Duber » pt lis 16, 2007 19:56

porownujesz sony do dls'a cerwina i pb hmmm.

speed_mg
Nowicjusz
Nowicjusz

Post autor: speed_mg » pt lis 16, 2007 20:43

Szczególnie chodzi mi o porównanie Sony z PB i Hertz Który lepszy? Wiem że reszta firm to już inne ceny. Dodam że jestem laikiem w tej dziedzinie, dopiero zaczynam czytać pinie na forum itp. Więc sorki za ma niewiedze...

Awatar użytkownika
zmick
Użytkownik
Użytkownik

Post autor: zmick » pt lis 16, 2007 21:12

Zostaw Sonego. Zastanów się nad PB i Hertz, ale zależy jaki? Podaj konkretne modele to forumowicze Ci doradzą. Każda firma ma (miała) lepsze i gorsze głośniki. Głośniki mają różne parametry i moce. Trzeba by jak już było setki razy zacząć od tego czym (jakim wzmacniaczem) chcesz go napędzić .... i chyba najważniejsze (przynajmniej w większości przypadków) ile kasiury chcesz na głośniczek / skrzyneczkę przeznaczyć.

Generalnie i hertze i pb są ok. Tylko Hertze są bardziej "prądo żerne" i potrzebny będzie mocniejszy wzmak.

Pozdro

speed_mg
Nowicjusz
Nowicjusz

Post autor: speed_mg » pt lis 16, 2007 22:07