Instrukcja podpinania kabli zdaje się być jasna. Dzięki
[ Dodano: 14 Cze 2007 10:42 ]
Czytam niemieckie i jest tam troche więcej informacji na temat instalacji radia delta 6 w vw golf IV.
Ponoć po podpięciu radia w prawidłowy sposób, należy podłączyć VAGa z obsługą magistrali CAN-BUS oraz zakodować ponownie "CAN-Gateway"...
Zobaczymy, niebawem wybieram się do szpeców od navi, powiedzieli że jeśli dam im schemat to podłączą. Kolejnym krokiem jeśli nie będzie wszystko tańczć będą odwiedziny pana z VAGiem.
W niemieckiej instrukcji nie jest nic napisane o jakims programowaniu.
[ Dodano: 14 Cze 2007 10:45 ]
Jeśli znajdę czas to przetłumaczę przysłaną mi instukcję na nasz język oraz postaram się zamieścić opis przebiegu instalacji radia. Jeśli się powiedzie...
[ Dodano: 07 Lip 2007 14:48 ]
Byłem w serwisie VW... Pan powiedział że radio podłączy pod CAN ale ten CAN jest biedny. Znaczy to że np informacji o prędkości nie dostarczy bo np prędkościomierz jest w tym Vi-Dabie (VW) impulsowy tradycyjny itp i td. Czyli pupa.
No więc pomyślałem o tym magicznym pudełeczku z allegro. Zamówiłem, taniej dostałem dzięki Kasztelanowi. Problem był z anteną, kabelek z takimi VW końcówkami w serwisie kosztował jakieś 85 PLN, no i trzeba było go obciąć i jakoś połączyć z tym zastanym w samochodzie... Ale Pan z salonu powiedział: "Młody człowieku wejdź na allegro czy idź do sklepu tego i tego..."
Kupiłem kabelek (22PLN) i adapterek (3,80PLN)
Instalacja: To było trudne, radio 2din i kupa kabli, wtyczek i magiczne pudełeczko. Długo to trwało ale jak teraz gra
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
!!! Może tylko zbyt mocno działa automatyczne reg. głośności.
No ale po wyłączeniu stacyjki niestety trzeba podawać kod
Co ja biedny mam z tym zrobić?
Czy to chodzi o pewien czerwwono-jakiś tam kabelek co nie jest podłączony do kostki?