Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Wszystko na temat chłodzenia i grzania w naszych autach

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: toudi » czw lut 02, 2017 14:29

radekrp90, wierz mi ze ludzie montowali stare .Jak wyciagli tak wstawili. Aby na sztuke bylo ;)


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: radekrp90 » czw lut 02, 2017 16:04

Wiem, ale oszczędności tych 50-100 PLN nie potrafię pojąć. Sam się dałem raz namówić (nie neguję teorii fachowca, że oryginał jest lepszy niż zamiennik ale mój już miał dość - zbyt długo układ był otwarty) na robotę układu (naprawa kompresora) bez wymiany osuszacza i wytrzymało to tydzień może dwa ;)
To, że "wszyscy" tak robią nie znaczy, że to dobrze ;)


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5900
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: grg474 » wt lut 21, 2017 19:38

radekrp90 pisze:Sam się dałem raz namówić (nie neguję teorii fachowca, że oryginał jest lepszy niż zamiennik
w zeszłym tygodniu montowałem zamiennik i ... na 99% będzie nieszczelność bo rurka nie wchodziła idealnie tak jak wchodzi przy oryginale, więc popieram teorię fachowca


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Pasat B7

radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: radekrp90 » wt lut 21, 2017 20:52

Lepszy pod względem jakości filtracji. Obecnie zamontowany nie sprawiał problemów (połączenia gwintowane nie wciskane więc może to robi różnicę). Nie mówię też tutaj o chińskich zamiennikach tylko jakiegoś Valeo czy innego Nissens'a.


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

Awatar użytkownika
LukiMK2.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 16:30
Lokalizacja: gliwice/okolice

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: LukiMK2. » sob lut 25, 2017 19:07

Witam wszystkich

Przymierzam się do montażu climatronika z golfa 4 do golfa 2 jak ktoś ma jakieś schematy climatronika i mógł by mi podesłać na meila Lukasz_w4@wp.pl będę bardzo wdzięczny :bigok:

Dziękuje
Pozdr



Awatar użytkownika
mskostek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
Lokalizacja: Marki
Auto: Golf II
Silnik: 1.9

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: mskostek » pn kwie 10, 2017 18:35

Witam.

Mam już praktycznie wszystko podpięte ale brakuje mi predkosci obrotowej silnika. Skąd wziąść sygnał w 1.9TDI AFN golf 3 ? Do tego nie mam pojecia gdzie podpiąć kabelek niebieski z czerwonym paskiem z pinu 3 wtyczki 12 pinowej



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: RasPL » pn kwie 10, 2017 19:52

Z alternatora nie da sie ?


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: radekrp90 » pn kwie 10, 2017 21:10

Z sterownika EDC. W AFN na 99% pin 2-gi. Sygnał alternatora nie będzie zrozumiały dla Climatronic'a z golfa Mk4 pomijając, że alternator z TDI nie ma takiego sygnału.


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

Awatar użytkownika
mskostek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
Lokalizacja: Marki
Auto: Golf II
Silnik: 1.9

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: mskostek » pn kwie 10, 2017 22:32

Dzieki wielkie . Jedno już mamy . Teraz jeszcze ten kabelek z pinu 12/3 . Jest to wtyczka od starownika klimy



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: Gacekk » śr kwie 12, 2017 00:50

To jest sygnał do ECU, że klima chodzi


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: Gacekk » śr kwie 12, 2017 00:56

To jest sygnał do ECU, że klima chodzi


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
mskostek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
Lokalizacja: Marki
Auto: Golf II
Silnik: 1.9

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: mskostek » śr kwie 12, 2017 09:34

To jeszcze powiedz do w ktory pin go wpiąć do kompa 1.9 tdi AFN golf 3



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: Gacekk » śr kwie 12, 2017 10:21

w tym co ja mam nie widzę tego


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: radekrp90 » śr kwie 12, 2017 13:51

Pin 28 - sygnał rozłączenia kompresora (kick-down)
Pin 37 - sygnał z przełącznika termicznego klimatyzacji (manualna) lub sterownika Climatronic [informacja o pracy układu]

Sprawdzę jednak jeszcze później dokładnie.


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

ODPOWIEDZ

Wróć do „Klimatyzacja i ogrzewanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość