[mk4] Wentylator a nabicie klimy mk4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk4] Wentylator a nabicie klimy mk4
Witam, czy możliwe jest to że wentylator się nie załącza przez to że klimy jest za mało? Po nabiciu może zacząć chodzić? Jest jakiś czujnik czy coś takiego?
[mk4] [mk4] [mk4] Re: Wentylator a nabicie klimy mk4
LasT pisze:klimy jest za mało?
Jak będzie za mało czynnika to sprężarka się nie włączy i wentylator też
[mk4] Re: Wentylator a nabicie klimy mk4
Musi być pusty układ by nie załączyli klimy. Czyli jak będzie w układzie z 50 gram to już się włączy. Kiepsko będzie tylko chlodzic
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
[mk4] Re: Wentylator a nabicie klimy mk4
Na pewno? U ojca było mało czynnika i klima nie chciała wystartować
[mk4] Re: Wentylator a nabicie klimy mk4
Pytanie ile ma cały układ pojemności. Aby przy 50 gramach się uruchomiła to w cały pewnie z 400 wchodzi.
Przykład z ostatnich dni - W203: wchodzi 750 było 250, klimatyzacja się uruchamiała ale kompletnie nie chłodziła
Przykład z ostatnich dni - W203: wchodzi 750 było 250, klimatyzacja się uruchamiała ale kompletnie nie chłodziła
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
[mk4] Re: Wentylator a nabicie klimy mk4
U mnie wentylator nie załącza, ponadto climatronik miga 15sekund tak jest podobno gdy nie ma czynnika no i o jakim kolwiek chodzeniu można zapomnieć. Także myślę że po nabiciu będzie śmigać
[mk4] Re: Wentylator a nabicie klimy mk4
tylko najpierw to sobie sprawdź czemu nie ma tego czynnika, bo ot tak sam z siebie cały nie zniknie i dodam, że w Golfie IV przy 500g klima jako-tako daje radę
[mk4] Re: Wentylator a nabicie klimy mk4
Nabijaliśmy 50-80 gram jak się sprawdzało szczelność układu. Wtedy też kompresor się załącza. Odbtego czy się załączy czy nie jest presostat czyli włącznik trojfunkcyjny. Trój dlatego że ma trzy stany:rozłącza działanie jak nie ma czynnika oraz rozłącza jak jest za duże ciśnienie no i załączony gdy ciśnienie jest prawidłowe. I teraz jak w zapalniczce czy gazu jest na maxa czy też zostało go pół centymetra to płomień jest praktycznie taki sam. Tak samo w klimie. Wystarczy 50-100 gram i kompresor da się załączyć i panel nie będzie migał po uruchomieniu auta. W życiu już nawet odciagalem z układów co ludzie mieli nabite nawet ponad 2 kilo gazu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości