Witam wszystkich,
od pewnego czasu walczę z nagrzewnicą w moim golfie. Sytuacja rozpoczęła się zimą, nagrzewnica zaczęła przeciekać, parowały szyby i czuć było płyn chłodniczy z nawiewów. Mechanik wymienił mi nagrzewnicę i był spokój na jakiś miesiąc, potem zaczęło się znowu. Wróciłem do mechanika, ten stwierdził, że nowa nagrzewnica była wadliwa, założył drugą (obie oryginalne) i było ok aż do teraz, gdy problem wrócił. Wątpię w to, aby druga nagrzewnica okazała się wadliwa. Mechanik uważa, że w układzie chłodzenia wytwarza się za duże ciśnienie i płyn wywala w najsłabszym punkcie - czyli nagrzewnicą. Twierdzi, że to ze względu na korek w zbiorniczku wyrównawczym.
Jest to możliwe? Spotkał się ktoś już z taką sytuacją?
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Uporczywy problem z nagrzewnica
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Uporczywy problem z nagrzewnica
podmienić korek możesz bo to najtaniej.
Ciśnienie za duże bo albo korek, albo np uszczelka pod głowicą daje spaliny do układu
Ciśnienie za duże bo albo korek, albo np uszczelka pod głowicą daje spaliny do układu
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Uporczywy problem z nagrzewnica
Uszczelka pod głowicą była sprawdzana, jest ok. Czyli ten korek? Tą nagrzewnicę, która teraz jest włożona i tak trzeba wymienić, bo cieknie. Wolałbym jednak nie ryzykować na chybił trafił czwartej wymiany, może jest coś jeszcze, co można by sprawdzić?
Uporczywy problem z nagrzewnica
termostat i ewentualnie czy koło pompy wody nie kręci się luźno na ośce
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości