I co trzeba zmieniać/wymieniać, aby coś takiego mogło "żyć"?
Chodzi o VW GOLF`a 4

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP






na schemacie dokładnie tak to wygląda...że należy przepiąć ten kabel pod panel, czyli w tym przypadku pod T17a/12. Dlaczego sterownik miałby nie ogarnąć skoro tak jest w schematach ? Sterowniki są takie same w klimie ręcznej i w ClimatronicuNoxi pisze:Czy odłączając dany pin od sterownika wentylatorów i dając sygnał z panelu climatronica mój sterownik ma szanse to ogarnąć?



możesz nie wywalać - wiem bo tak zrobiłem w siostry samochodzie - natomiast jeśli chcesz wywalić to musisz zewrzeć ze sobą przewody z obu pinów kostkiNoxi pisze:Domyślam się, że w climatroniku odpowiada za to panel wewnątrz auta, ale czy będą sobie wzajemnie przeszkadzać?
 , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
+ po bezpieczniku 3 (5A) - jest to napięcie pojawiające się po włączeniu świateł - z włacznika świateł idzie do bezpiecznika a z bezpiecznika zasila regulator jasności podświetlenia włączników i licznikaNoxi pisze:ma zmierzać do 58a, a o tym nie słyszałem.
 , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrioUżytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości