Tak jak w temacie.
Co sądzicie o tych tarczach??
Gwałtownie hamuje,nie raz 180 do 100, a nie raz zdaża się 160 do 50 km. Przeważnie w drodze do pracy uwielbiam czuć prędkość. Z uwagi na idiotów włączających się z prawej strony - muszę szybko i gwałtownie hamować.
Gdyby nie idioci z prawej strony zajeżdżający lewy pas - wybrał bym TRW za 260 zeta.
Pytanie nasuwa się proste - jakie tarcze wybrac? Nawęglane kosztują 250 zeta za sztukę, a 130 zwykły szajs - czyli TRW za 130 zeta razy dwa wychodzi 260 zeta za przód. Plus klocki Dekermana za 50 daje nam 310 złoty za zestaw.
Pomocy!!!
[mk5] Tarcze wysoko nawęglane, nawiercane, nacinane - czy opłaca się przepłacać?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 819
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
- Lokalizacja: Skawina, malopolska
[mk5] Re: Tarcze wysoko nawęglane, nawiercane, nacinane - czy opłaca się przepłacać?
Chcesz dac tarcze w technologii kosmicznej a klocki jakies gowniane? ATE polecam.
VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
[mk5] Re: Tarcze wysoko nawęglane, nawiercane, nacinane - czy opłaca się przepłacać?
Co do ATE mechanik również znajomi co tak jak ty z resztą - fan technologi ATE. ATE to król w śród tarcz itp..
Teraz walczą z firmą ATE na reklamacji.
ATE jak TRW to są firmy na rok 2020 - złom. Tarcze krzywe są, jak przyhamujesz to czeka cię następna wymiana tarcz.
Czekaj może jeszcze powiesz że tarcze Bosch są najlepszy....
Błagam cię nie gadaj takich pierdół z gatunku: "firma mi zapłaciła, żebym teraz na forach reklamował tą firmę... - bla bla..."
[mk5] Re: Tarcze wysoko nawęglane, nawiercane, nacinane - czy opłaca się przepłacać?
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f ... 6#p7206876
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f ... 6#p7206436
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f ... 4#p7206434
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=183&t=626227
Ile tematów jeszcze założysz?
Jeśli masz takie problemy z hamowaniem, to ładuj zaciski i tarcze 345mm z R32.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f ... 6#p7206436
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f ... 4#p7206434
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=183&t=626227
Ile tematów jeszcze założysz?
Jeśli masz takie problemy z hamowaniem, to ładuj zaciski i tarcze 345mm z R32.
Ostatnio zmieniony czw cze 11, 2020 00:13 przez mat06, łącznie zmieniany 1 raz.
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7389
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
[mk5] Re: Tarcze wysoko nawęglane, nawiercane, nacinane - czy opłaca się przepłacać?
Panie denitor na nowym nicku, z tak kosmicznych (nie mylić z komicznych ) prędkości, jakie rozwija pańska Jetta to tylko tarcze pływające pana ratują..
The quieter you become, the more you are able to hear...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[mk5] Re: Tarcze wysoko nawęglane, nawiercane, nacinane - czy opłaca się przepłacać?
Już pousuwałem.
Tak, to jest jego styl. Zadać pytanie, a następnie wszystkich pouczać, że źle piszą, bo tak naprawdę, to on najlepiej wie.
Za mało napisał. Jeszcze 2-3 posty i zaczęłaby się jazda
Podziękujmy temu panu.
Ten temat pozostawiłem w cieniu, by była jasność w sprawie. Gdybym zapomniał o jego usunięciu za jakiś czas, poproszę o podświetlenie go poprzez zgłoszenie.
Dziękuję Panowie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości