Pacjent Skoda Octavia 1 2002r, 1.8T czysta benzyna
Tarcze i kocki przód tył, praktycznie nowe max. 10tys km, wymienione bo wcześniej był ten sam problem, że samochód ledwo hamował i mechanik stwierdził, że to tarcze i kocki.
Miesiąc temu samochód przeszedł przegląd bez problemu po 2t+ na kole.
Podczas jazdy hamulce są bardzo twarde, spowalniają samochód zamiast hamować, dopiero jak wcisnę do końca to nurkuje/hamuje na piskach.
Po rozpędzeniu się do 70km/h i awaryjnym hamowaniu przez parę sekund pedał jest miękki i lekkie dotknięcie hamuje bardzo dobrze jak w nowych samochodach ale po dodaniu gazu lub upływie kilku sekund znowu pedał twardy jak drewno....
Jeden z mechaników, stwierdził, że to dlatego, że żona jeździ jak piz..... i trzeba ostro pojeździć to się rozchodzą, ale zamieniłem się z nią samochodami i gów... też nie udało mi się ich rozjeździć, żeby było dobrze.
Chce to zrobić, bo można narobić biedy podczas próby płynnej jazdy w mieście a hamowanie na piskach przed każdymi światłami to żadne rozwiązanie.
Co to może być?
[mk4] 1.8T problem z twardymi hamulcami.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 382
- Rejestracja: pn paź 19, 2015 15:24
- Lokalizacja: Bytów
- Auto: Golf mk4
- Silnik: ALH
- Kontakt:
[mk4] Re: 1.8T problem z twardymi hamulcami.
Sprawdź przewód z pompy vacu do serwo. Jak masz silnik vp to w pompie wyrabia się kruciec i podciśnienie ucieka
[mk4] Re: 1.8T problem z twardymi hamulcami.
To jest 1.8 T oznaczenie AUM benzyna tam jest chyba to inaczej rozwiązane niż 1.9 tdi bo nie wiedziałem pompy vacum jak miałem w golfie 1.9tdi.
Jutro jak będzie pogoda to rzucę okiem co tam się dzieje bo to samochód żony i nie zawsze mam do niego dostęp.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości