[mk4] Golf 4 esp serwo z czujnikiem i bez?

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Tygrysq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: pn paź 19, 2015 15:24
Lokalizacja: Bytów
Auto: Golf mk4
Silnik: ALH
Kontakt:

[mk4] Golf 4 esp serwo z czujnikiem i bez?

Post autor: Tygrysq » sob cze 01, 2019 21:08

Witam Wszystkich
Jestem przed montażem esp w moim golfie.
Cały zestaw esp już mam ale zastanawiają mnie 2 rzeczy.
Na necie można znaleźć fotki pomp hamulcowych z dwoma czujnikami ( moja ma jeden) tak samo z serwo moje jest bez czujnika A są takie które taki mają... i wtedy na serwo jest wtyczka chyba 14pin...
Moim dawcą był mk4 pompowtrysk 2001
Mój golf to mk4 alh 1998
Czy wie ktoś dlaczego są takie różnice?
Może te z większą ilością czujników to pod 4 motion ?
I czy 038906018AE obsługuje esp czy mam od razu podjechać z 012



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

[mk4] Re: Golf 4 esp serwo z czujnikiem i bez?

Post autor: Qto » śr cze 12, 2019 13:17

Starsze ESP jest oparte na ABS Mark 20...nowsze na Mark 60 - w 2001r była zmiana.
Mogą być problemy z montażem tego co masz jeśli ECU nie obsługuje CAN...



Tygrysq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: pn paź 19, 2015 15:24
Lokalizacja: Bytów
Auto: Golf mk4
Silnik: ALH
Kontakt:

[mk4] Re: Golf 4 esp serwo z czujnikiem i bez?

Post autor: Tygrysq » śr cze 12, 2019 21:33

Możliwe. Mam już w golfie założone immo 3 Full fis we wtyczce abs mam can tyle że wtyczka chyba na 25 pin.
Nowy zestaw esp mam z kompletem wtyczek pompa esp numer z silniczki 1j0 614 517e A że sterownika pompy 1c0 907 379e esp



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

[mk4] Re: Golf 4 esp serwo z czujnikiem i bez?

Post autor: Qto » czw cze 13, 2019 09:23

Jaki obecnie masz sterownik to nieistotne (może trochę...bo ja wtyczki np nie musiałem zmieniac jak dobrze pamietam) bo i tak go zmieniasz...ważne aby nowy sterownik mógł się komunikować że sterownikiem silnika...Ale wygląda na to że będzie ok.
Ja zmienialem Mark 20 na Mark 60...i o ile elektrycznie bylo latwo o tyle mechanicznie sporo rzeźby- i to Cię czeka jeśli masz 98r a ESP nowszego typu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 12 gości